[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 13:08

Jee Moo, lekker de trailer ook al verkocht!! Wat ga je met al die (pl)euri's doen? :$

Er vroeg nog iemand of we een camping hebben. Nou gelukkig niet :D , ik heb een bloedhekel aan kamperen, en ook aan campings. Maar wel hebben we het beheer van een tiental huisjes en appartementen, en zelf ook nog een huisje. Dus wel druk in het toerisme. Maar manlief werkt ook gewoon, dus het is een beetje extra (werk en centjes) zeg maar.

Roos: wat een gedoe, de een in het zh en de ander in het verpl.h. Daar word je niet vrolijk van.

Zo, de eerste gasten zijn binnen, en dik tevreden, dus kan nu weer een tandje lager verder, en ga eerst maar eens lekker shoppen. Allemaal ontbrekende dingetjes ophalen. Meeste kan bij de Action, en daar loop ik altijd zo lekker te shoppen. Manden vol, en het kost geen drol. ;)

Jantien, wat heeft je zusje gevonden? Ik lees wel dat ze wat gevonden heeft, maar heb jouw bericht gemist.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 13:54

Texelse, Hebben jullie een site? Altijd leuk om een keer naar texel toe te gaan :)
De Action is inderdaad erg leuk winkelen :j
Wat ik met al die euro's ga doen? Geen idee := Stalgenootje opperde een lange zomervakantie naar een ver oord. Ik laat het eerst maar op de bank staan voor als ik straks spijt krijg :')

Ik was net met hardhout-reiniger bezig. Wat een naar spul. Mijn hele groene joggingbroek heeft inmiddels paarse vlekken en mijn handen zijn ook niet ongeschonden uit de strijd gekomen. De tafel is nu wel weer netjes :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 14:30

heb ik heel fanatiek bijgelezen inclusief een enorme lijst reaties, loopt het tabblad vast :+
Gelukkig weet ik dat Shanouk en Anne erg leuke filmpjes hadden!
Lielle heeft een Ukkie van 1,67m
Er was iemand (evony???) met een 9 op halsstrekken
Vief had een gaaf jasjes gescoord en had ook een verhaal over een broodje margarine begraven in de tuin }:0
Tientjuh haar zusje heeft een nieuwe Uk ontdekt
Mootje wordt rijk!

verder was er nog meer maar weet niet alles meer....

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:40

Dat is altijd balen, Bianca!
Ik krijg als het goed is morgen weer kijkers voor paard :D
Net boodschappen gedaan, ik snap nu waarom ik normaal niet op zaterdagmiddag boodschappen doen :+ Allemaal bejaarden, rondrennende kinderen en overal verlaten winkelwagentjes op de meest niet logische plekken!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:42

Goh bvw, ik had ook bijgelezen, maar toch te gehaast denk ik, want ik lees in jouw bijleesacties toch weer nieuwtjes :o

Verstandig Mootje om het op de bank te zetten. Stel dat je volgend jaar weer de kriebels krijgt, dan is het mooi als je weer kunt beginnen. Maar al wil je later gaan karten, of boogschieten, noem het maar op. Geld op de bank is zo fijn!! Heb ik ook wat te kort van eigenlijk :o
Wij hebben wel een site, maar ik weet nog of ik dat hier zo mag plaatsen, dus ik stuur het wel per pb.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 16:04

Geld moet rollen hè, Mootje ;)
Roos, sterkte! :(:)

Jer is gewassen en gevlochten, nu ik nog even in de kleren en dan kunnen we!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:27

succes alvast noor!

Ik moet bestuursrecht leren maar heb geen motivatie, het is een verschrikkelijk boek met veel te veel saai prutsmuts er omheen en ik vind het gewoon geen leuk vak :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:28

Succes Noor!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:13

texelse schreef:
Goh bvw, ik had ook bijgelezen, maar toch te gehaast denk ik, want ik lees in jouw bijleesacties toch weer nieuwtjes :o

misschien had ik er wat dingen bij verzonnen :P

Noor Succes /3

Ik heb Wiso net gereden, ben weer begonnen in hoofdstuk 1: nagevelijkheid en ontspanning
Ging best lekker en hoop dat ik over een paar weken ons oude "niveau" weer kan oppakken!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:17

Hoi,

Ik heb snel even bijgelezen. Heb veel aan mijn hoofd momenteel waardoor ik mij alleen even bij de bijleesacties aansluit.. Sorry
Heb net wedstrijd met de merrie gehad. In het L 2 balken, 2e ronde wilde zij de ring niet aan en moest ik haar aanpakken. Ik heb het geweten..van de 8 sprongen trapte zij er gewoon 7 naar beneden en toen heb ik maar verkeerd parcours gereden. Ik was behoorlijk pissig. Merrie was zwaar beledigd dat ik haar aanpakte en dan doet zij het gewoon niet meer :( :+

Voor de nieuwsgierigen. Beeb zit nog lekker in mamma. Wil er nog niet uit. Morgen een week overtijd dus ik ben bang dat het met W'bork gebeurt |(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:37

Verstandig Mootje! Nu nog steeds geen spijt van je beslissing? Altijd handig geld, ook voor een andere hobby. ;)
Succes Noor, knallen he!
Dat duurt lang Caro, hopelijk komt ie niet met Westerbork..
Gelukkig ben ik niet de enige die met dit weer moet leren en geen motivatie heeft Evony. ;) Ik moet het stomste onderdeel van de hele studie leren. Lukt me voor geen meter, maar goed. Vanavond maar wat langer doorgaan. Jij iig succes!

Net heerlijk in het bos gereden in het zonnetje met Vero! Wou zou nog met What, maar heb spier verrekt in mijn nek/ rug denk ik. Doet zeer, dus die ga ik zo maar even longeren.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:38

zo ben weer thuis.
doorzitten ging redelijk maar met losrijden niet al te veel gedaan om mijzelf een beetje te sparen.
1e proefje ging redelijk alleen 2e keer op de X aangaloperen sprong hij verkeerd aan en kwam hij giga tegen de hand (neus in de lucht)
2e proefje ging wel stukke beter maar doorzitten ging meer pijn doen dus dan ga je weer meer naar voren zitten om je pijn te verminderen. maar punten waren echt giga laag. 152 en 157 had toch wel min. 10punten meer verwacht.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:46

Noor, succes!
Caro, balen van beeb en merrie...
Mendy, altijd zuur als je punten niet stroken met je gevoel!

Nog geen spijt van beslissing, maar vind het toch wel een beetje moeilijk. Kijkers zijn net weg. Hij was zo braaf bij alledrie de ruiters <3 laatste had ook nog een sprongetje gemaakt. Ben benieuwd. Nu waarschijnlijk morgenavond weer.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:52

lastig is dat he Mootje. Ik heb voor Cees (de Kroonjuweel) nu ook een aantal keer klanten gehad en vindt het helemaal niet leuk :+
itsme: Jammer van je punten.
Evony en Sannn: Jullie ook al geen motivatie? Zit ook al te studeren voor burgerlijkprocesrecht voor maandag, maar het schiet nog niet echt op...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:57

:(:) voor de harde leerders hier

+:)+ voor Texelse die beter nieuws dan verwacht kreeg

:(:) voor Mendy en Caro die geen erg geslaagde wedstrijd hadden

:(:) voor Sannn die last van nek/rug heeft

succes voor Noor, die dit vast te laat leest.

En ik heb alles klaar staan voor EL morgen. Vanochtend al om kwart voor negen les, normaal gesproken is dat op woensdagavond, maar ik had mijn zadel thuis laten liggen :oo Ukkie ging iig als een trein, nu nog hopen dat er morgen geen enge paarden in haar buurt zijn :D Verder is ze helemaal gewassen (ideaal, zo'n easywash) en kon ze nog lekker op de wei (duimen dat ze zich niet te vies maakt). En ik heb allemaal lekkere dingen voor op de BBQ gemaakt, de restjes zijn voor morgen :))

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:57

mijn motivatie is ver te zoeken, heb bestuursprocesrecht maar het wil echt voor geen meter. Het boek is werkelijk verschrikkelijk en ik heb het gevoel dat mijn hersens meer op een vergiet lijken. Ik ga vanavond ook maar even wat langer door dan op de planning stond!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:18

Welk boek heb je= Een wit-oranje-zwarte? :P

Net maar even de National gekeken. Prachtige race, maar 2 paarden dood dit jaar....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:23

ik was net te laat, maar mss maar goed ook dan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:26

Ja, echt verschrikkelijk. Vooral voor de eigenaren, trainers en jockeys. En er waren al een aantal jaren geen dodelijke ongevallen meer geweest

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:57

Lau, balen dat het leren niet zo goed gaat!
Lielle, veel plezier met de Bbq en succes morgen!

Vrijdag wordt de trailer opgehaald!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:05

ja die heb ik lau :+ goede ervaringen mee toevallig ;)

Lielle: veel plezier met je bbq en succes morgen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:09

Oh lekker snel Mo!
Mendy leuk he dressuur... Maar ga je dan nu wel even rustig aan doen?
Caro de merrie is dus snel op der teentjes getrapt!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:19

dank allemaal. Kooltjes staan hier te gloeien, zo direct gaan er wat zelfgemaakte hamburgers op. Hamburgers in vier smaken: rundertartaar aangemaakt met pesto, tapenade, bieslook/mosterd/peterselie en zongedroogde tomaatjestapenade.
Verder twee salades (tomaten, basilicum, ui en komkommer/munt), knolselderijsalade (alternatief voor aardappelsalade), yoghurtmayo sausje met groene kruiden, lamsburger, zelfgemaakte sateh, kipfilet in honing/citroenmarinade en een entrecote. Volgens mij houden we over :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:21

:~

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:23

@ Bvw de merrie was tot in haar ziel beledigd en dan trapt ze gewoon alles eraf. Doet zij geen moeite meer of je nu perfect uitkomt of niet. Ik wist bij de aankoop al dat het een sensibele dame was. Zolang ze niet in de remmen gaat mag ze blijven. Je leert er veel van. Ben ook bewust naar de kring gegaan dit weekend om haar even aan te pakken. Dinsdag weer nieuwe kansen. Pak haar even door.
@ Lielle klinkt allemaal lekker.....