[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:18

Ja echt kl*te gewoon. Als hij maandag nog zo is, gaan we naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek. Misschien kan hij dan antibiotica oid krijgen. Gelukkig hoeft hij maandag niet aan het infuus!!

Mooi dat die walgelijke Shari-Ann eruit is! Die vind ik echt zum kotzen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:20

_Noor schreef:
Ja echt kl*te gewoon. Als hij maandag nog zo is, gaan we naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek. Misschien kan hij dan antibiotica oid krijgen. Gelukkig hoeft hij maandag niet aan het infuus!!

Ja, effe iets extra's waardoor hij opknapt zou fijn zijn! Gelukkig geen infuus!

Citaat:
Mooi dat die walgelijke Shari-Ann eruit is! Die vind ik echt zum kotzen!

Me too en dat geldt ook voor die Anne, ook zo'n overdreven walgelijk kind. Dat Esther er uit is ipv Ben kan ik dan weer niet rijmen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:21

Ik weet ook zeker dat als ze niet per coach hoefde te kiezen, dat zowel Ester en Ben erin waren gebleven. Die Jennifer vond ik al die weken al verschrikkelijk, echt niet om aan te horen. Die had er al veel eerder uit gemoeten. Dat is toch geen partij tegenover die anderen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:21

_Sim_ schreef:
Me too en dat geldt ook voor die Anne, ook zo'n overdreven walgelijk kind. Dat Esther er uit is ipv Ben kan ik dan weer niet rijmen.

Inderdaad, ook een vreselijk mens.
Ik denk dat Ben tweede wordt, contract heeft ie vast al in zijn zak! Jammer van Esther :j .

Edit: Jantine, inderdaad met dat vreselijke zoete stemmetje... brrrrrrrrrrrr.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:26

Ik denk
1. Pearl
2. Leonie
3. Kim
4. Ben

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:28

Kim is goed! Zij kreeg een wildcard toen ze aan het optreden was tijdens de kermis in de gemeente waar ik werk :) . We stonden erbij maar heb er echt helemaal niks van meegekregen! :=

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:28

haha Noor, ik erger me wel aan meer mensen uit dat programma! Dus wat dat betreft kan ik beter niet kijken. Vind overigens Pearl echt wel bijzonder goed! Die Leonie kan ik ook niet echt naar kijken. Die trekt ook altijd zo´n naar hoofd, waar ik al aan geirriteerd ben, voordat ze uberhaupt is begonnen met zingen :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:30

Kim is goed, maar persoonlijk vind ik Leonie beter; zij legt net wat meer haar ziel en zaligheid er in en Kim heeft soms de uitstraling van "ik ben gewoon goed".
Tientjeh, dat vind ik dus van Kim. Dat haar zit ook altijd zo stom in haar gezicht. Dat is al lang en door dat haar wordt het nog lijziger en dan de neus er tussen uit stekend.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:34

_O-

Niks over grote neuzen hè... ik heb zelf ook een opvallend exemplaar, met dank aan mijn vader ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:35

Wat ontzettend piep dat het met je vader nog steeds niet beter gaat Noor. Hopelijk voelt hij zich morgen met jouw verjaardag redelijk en hoeft hij maandag niet naar het ziekenhuis. :(:) Alvast gefeliciteerd voor als ik het later vandaag vergeet.

Ik vind het jammer dat Esther eruit is, had het leuk gevonden als zij won. Nu maakt het me weinig uit, al hoop ik niet dat die Ben wint. Vind daar eigenlijk weinig aan.
Ik had trouwens ook niet verwacht dat die Kim al 32 was, had er zo 23 ofzo gegeven. :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:35

Haha het is gewoon een programma met irriterende personen!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:38

Ik vind het ook echt super jammer dat Esther eruit is, ze was echt super! Eigenlijk hadden Ben en Esther allebei door moeten gaan maar dat kan helaas niet. :+ Pearl is inderdaad ook super goed, de andere twee vind ik niet zo geweldig maar dat heeft meer met de uitstraling te maken.

Mensen, wat zal ik morgen doen, naar Moordrecht of gaan springen in Vlaardingen. Kan niet kiezen! Ben bang dat het terrein in Moordrecht heeeeeel nat is....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:39

Dat denk ik ook, Evelien. Vorige week viel het mee, toen lag er 1 grote plas maar er is nu zoveel water gevallen... (Wel leuker natuurlijk!)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:40

Dat denk ik ook Evelien of je moet graag water willen oefenen, dat ligt er nu genoeg denk ik. ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:43

Ja dat klopt maar dat kan ik ook bij ons in het bos. :P Het is inderdaad ook leuk maar als de bodem zo nat is.... ze zijn net allemaal weer heel. Denk niet dat ik het risico gaan nemen.

Edit:
Noor, echt kl*te van je vader! Hopelijk gaat het snel beter met hem. :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:02

_Noor schreef:
_O-

Niks over grote neuzen hè... ik heb zelf ook een opvallend exemplaar, met dank aan mijn vader ;)

Nou, dat is mij anders niet opgevallen hoor! Dus dat valt wel mee bij jou.

Sannnn, hoe laat vertrek je?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:09

Goeiemorgen :).

Wat erg van je vader Noor :(:).

Heb net even lekker uitgeslapen O:). Zal vanmiddag even met de hondjes het bos in. Verder nog even wat met school aan de gang. Vanavond met vriendinnetje uit eten en vanavond een fout feest :+. Een groep jongens geeft een feest voor hun verjaardag maar tegelijkertijd een bar competitie met thema : New Kids := :').

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:13

Ai, Kim, daar wil je (eigenlijk) niet bij zijn vanavond!

Ik wil eigenlijk het bos in vandaag, maar heb geen trailer. Die staat bij de reparateur om de bodem te vernieuwen. -O-
Nu kan ik ivm werk donderdag pas weer bossen. Arme Sim.....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:18

Rij om ongeveer 18.15/ 18/30 hier thuis weg. Moeten om 19.00 verzamelen in Utrecht en om 20.00 vertrekt de bus. Dus heb de hele middag nog, mag ook wel. Moet genoeg doen. Zo lekker met Vero het bos in en even na dorp dan koffer (verder) inpakken. Nu regent het tenminste niet. ;)
Ah Sim. :(:) Ik had je anders wel willen ophalen, maar die tijd heb ik nu net niet.. Dan red ik het niet wat ik allemaal moet doen. En ga ook maar klein uurtje het bos in. Is het nut dan ook niet echt. :\ We gaan snel andere keer!

Ik zou denk ik voor Vlaardingen gaan Evelien, trainen kan je nog genoeg als het minder nat is.

Ben bezig met liedjes te downloaden voor mijn ipod. Nog nummers die er echt op moeten? :D
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 15-01-11 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:21

Sannnn schreef:
Rij om ongeveer 18.15/ 18/30 hier thuis weg. Moeten van 19.00 verzamelen in Utrecht en om 20.00 vertrekt de bus.

Oh lekker, heb je op je gemak de tijd om alles in te pakken enzo!

Citaat:
Dus heb de hele middag nog, zo lekker met Vero het bos in. Nu regent het tenminste niet. ;)

Stamp het er maar in. :D

Citaat:
Ah Sim. :(:) Ik had je anders wel willen ophalen, maar die tijd heb ik nu net niet.. Dan red ik het niet wat ik allemaal moet doen. En ga ook maar klein uurtje het bos in. Is het nut dan ook niet echt. :\

Geeft niet hoor, dat snap ik wel. Je bent toch zo een uur (of 2 :D ) langer weg dan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:23

Ja, mag ook wel de tijd er voor hebben. Want zoals gewoonlijk ben ik weer te laat begonnen. :o
Weet je al hoelaat je volgende week moet? Als ik niet te moe/ brak ben kom ik even langs!

Net ook alle spelletjes van de Nintendo DS opgezocht, heb ik iig wat te doen in de bus. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:25

Nee, weet ik nog niet. Er staan nog geen lijsten op.
Als ik het niet vergeet sms ik het je wel!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:29

Goeiemorgen!

Wat ontezettend kl0ten van je vader Noor :(:) heel veel sterkte!
Super dat je zadel niet naar France hoeft Lau! Leuk dat je morgen kijkers voor een paard krijgt :D
The voice heb ik niet zoveel verstand van. Kijk altijd een klein stukje omdat ik de TV kantine wel kijk.
Veel plezier op wintersport Sann :D

Met spierpijn valt het gelukkig mee. Baal alleen wel dat ik nu -3 sta :+ .
Zo even met de Vos op concours, die mag weer voor het eerst M lopen. Eens kijken of ie dat alweer kan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:50

Succes Mistid! -3 is inderdaad even balen, als het weer goed gaat heb je dat zo weggewerkt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 13:12

@ Noor sterkte met je vader
@ Sannn volgens mij geeft Rob geen clinics ivm zijn drukke baan als bondscoach. Hij doet geloof ik alleen rabotraining en af en toe dit soort dingen. Heel jammer. Veel plezier op wintersport.

Ik vond het jammer van de The voice dat zij gewoon niet het publiek hebben laten kiezen..dan was Esther er zeker ingebleven. Dan was het voor mij: Esther, Ben, Kim en Pearl geweest.
Heb al weer een drukke ochtend achter de boeg. Boodschappen zijn al gehaald en de helft van mijn huis is al schoon. Mag nu even kopje thee drinken van mijzelf. Vanmiddag paarden rijden en verjaardag. Dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag!