Wat grappig Noor wij zijn in december 2007 naar Cuba geweest, echt supermooi, wij hebben daar een hele gave rondreis gemaakt. Echt een aanrader TG!
Net mijn driejarige voor het eerst een singeltje en beenbeschermers omgedaan, ze was superbraaf Ook eventjes aan de longe gahad, tot nu toe nog geen bok... Morgen maar weer even proberen.
Verder helaas weer een k*t dag
_Noor
Geplaatst: 29-09-10 11:43
Dorien,
Snoekiej
Geplaatst: 29-09-10 11:44
Noor!! Ik ben in 2000 (?) op de Dominicaanse Republiek geweest. Dat was ook echt ge-wel-dig met die bountystranden etc! voor Billy. Ik weet niet wat voor situatie je doorgaat, maar het klinkt iig heel erg moeilijk.
billy1
Geplaatst: 29-09-10 11:45
_Noor schreef:
Dorien,
Lief Noor, maar helaas zijn mijn dagen de laaste weken meestal zo.... Schijnt er allemaal bij te horen, maar dat neemt niet weg dat het vreselijk is
_Noor
Geplaatst: 29-09-10 11:53
Kl*tezooi Dorien! je hebt ook pb.
Ik zit overigens nu wel een beetje met mijn hoofd in Thailand ipv bij mijn werk
billy1
Geplaatst: 29-09-10 12:21
Dat is iig wel een leuk vooruitzicht en leuk om met je hoofd in het zitten Jij trouwens ook pb
gr_roos
Geplaatst: 29-09-10 12:24
Billy, vanuit hier ook heel veel sterkte. Hopelijk kan je binnenkort weer meer genieten van de kleinere dingen zoals een hele brave 3-jarige
jipje_niekje
Geplaatst: 29-09-10 12:33
Die foto ziet er wel gaaf uit Noor! En een dikke voor Billy. Wel super dat je 3-jarige zo braaf is en hopelijk kun je snel weer van dat soort dingen gaan genieten!
Ik ben inmiddels weer op school aangekomen, kom er alleen achter dat ik iets vergeten ben mee te nemen... hopelijk mag ik nog de les in
bvw
Geplaatst: 29-09-10 12:39
Sim wat super! Gefeliciteerd PB, Marlies Dekker bh's zijn dus niet geschikt voor in de rechtbank Shanouk gelukkig gaat het alweer wat beter met je! Noor wat gaaf, een bounty eiland Dorien van mij ook een
En nu we het over eigen risico hebben, kreeg net een brief over compensatie omdat ik (te) veel medicijn gebruik heb zodat ik een extra vergoeding krijg!
Ik ga straks even bijlezen maar even een ego berichtje van mij.
Had net sollicitatiegesprek en het ging super goed ondanks mijn grieperige lijf. Had het van te voren al gezegd dat ik ziek was en ze waardeerden het wel heel erg dat ik toch gekomen was. Ik krijg deze week nog wat te horen.
Zo nu kruip ik weer mijn bed in want ik ben kapot.
@ bvw: dat klinkt ook niet goed zeg. Waar slik je medicijnen voor?
@ billy Dikke knuffel voor jou! Hopelijk kun je idd straks weer lekker genieten van de kleine dingen.
@ noor: woow, die foto! Echt prachtig zeg... En de cross in Kentucky ziet er wel super mooi een gaaf uit (en moeilijk).
@ vief: Oh daar, dan komt ie terug van zijn werk VOlgende keer maar gewoon wat zeggen. Succes nog vandaag!
Zo ik heb de paarden bij Malloesje gereden en mijn eigen stallen al gedaan. Vnvd nog mijn eigen, maar zo eerst werken
bvw
Geplaatst: 29-09-10 13:15
Fijn Marjan dat het gesprek zo goed ging! Ben benieuwd... Maar nu eerst weer beter worden!
mandy je hebt pb!
jipje_niekje
Geplaatst: 29-09-10 13:21
@bvw: Klinkt niet erg gezond van je medicijnen... @Marjan: Fijn dat je gesprek goed ging! Hopelijk heeft het een positieve afloop! @Mandy: Succes met je planning nog!
Anoes is helemaal gefrustreerd dat ze niet uit haar stalletje mag.... dametje stond te steigeren/bokken/springen op stal, ook niet echt bevorderlijk voor het pootje natuurlijk... Heb nu maar een hooinet in het midden van de stal gehangen in de hoop dat ze zich daar even mee vermaakt... iemand nog andere suggesties?
Billy Mooi parcour!! Bvw wel balen dat je medicijnen hebt! Noor mooi man!!! Zou ik ook wel heen willen! Snoek nee gelukkig niet lekker, puin en een gips plaat op je hoofd, vannacht gebeurt.
Het parcours in kentucky is echt gaaf! Ga zaterdag wel kijken! Is vanaf 17.00 uur live op eurosport
JN is een voerbal niet wat? Frits was er uren mee bezig toen op stal moest staan! Bij de paardendrogist mag je hem zelf een week testen voordat je besluit of je wil kopen
haha, echt een jan ongeduld dus! Frits was echt dol op die bal en kreeg er musli in. Hij vond het veel leuker dan uit de voerbak eten, je hoorde de hele dag gebonk
Dorien: Sterkte. Zag een hele mooie Cuba foto voorbij komen. Lijkt mij ook ontzettend gaaf. Maar mag niet klagen. Vorig jaar Afrika en Zanzibar, in november Miami en voorheen al in INdonesië en de Malediven geweest. Marjan: Mooi dat het sollicitatie gesprek zo goed verliep! Vief: Hamsterwangetje?
kimdepim
Geplaatst: 29-09-10 14:39
Zo, 1 opdracht klaar voor morgen. Nu nog even aan de slag met de groepsopdracht die eind van de week ingeleverd moet worden (nog niet voor punten maar voor feedback). En daarna ook nog met mijn individuele opdracht bezig. Echt, ik heb het idee of ik een jaar van mijn studie gemist heb ofzo . Het is allemaal heel anders opgebouwd dan de afgelopen jaren en zoveel meer werk. Ik ben altijd al gauw stresserig als het om school gaat. Maar dit is wel het hoogtepunt. Als ik bedenk dat we al in week 5 zitten en in week 8 moet alles ingeleverd worden... moet er nog TE veel gebeuren. En ik ben echt constant ermee bezig. Het is niet dat ik te laat begonnen ben ofzo. In de lessen ook, we scheuren allemaal maar een beetje half half door de stof heen maar ze verwachten dan wel dat we alles weten. Andere jaren gingen we echt op een onderwerp in. Dat was veel leuker/interessanter!
Cuba lijkt mij ook super gaaf! Wil ik ook nog wel een keer heen haha. Even sparen .
Vief: Is je wang alweer normaal?
JN: Lastig paardje heb je . Ik zou het zo ook niet weten, als zo'n speelbal niet helpt..
Billy: sterkte
Gister avond had ik trouwens springles met Sofie en dat ging echt heel fijn ! Tijdens het buitenritje maandag had Sofie er ook lekker zin in . Ik geloof dat ze de cross maar weer in moet.
pff Kim klinkt inderdaad als te snel, ik kan dat ook niet... Fijn dat Sofie het zo goed doet, maar het is natuurlijk ook een toppertje
Vanavond ga ik met Frits naar springles, even wat anders dan dressuur, zal hem vast goed doen! Maar met los rijden zal ik hem nog wel even flink achter z'n broek aan zitten