Zo even bijgelezen!
Daaphh proficiat met de kwalificatie! Zal een enorme opluchting zijn voor jullie! Nu 'rust' tot Anzegem of nog iets ertussen?
Lene: proficiat met de BE! Idd heerlijk gevoel van vrijheid dat je kan gaan wanneer je wil.
Wat betreft binnenpiste, ik heb de laatste jaren op een wei gestaan met op 5 min een binnenpiste. Nu we verhuisd zijn, wordt het een moeilijke winter... Komende zomer wordt er thuis een goeie buitenpiste gelegd zodat ik in principe ook in de winter buiten kan rijden, tenzij het vriest, maar tot dan wordt het behelpen... Er zit hier op 2 km een manege, maar te voet is me dat nogal ver maar de camion blijft nog bij mijn ouders staan tot de verbouwingen aan de stal klaar zijn, dus deze winter zal er niet te veel gereden worden.
Maar voor het weer zou ik enkel een buitenpiste niet zo erg vinden, dat is maar even koud, maar tijdens het rijden warm je wel op.
Veel 'grote' ruiters hebben enkel buitenpiste en die doen het daar ook mee, binnenpiste is eerder voor comfort van de ruiter