Mooie foto margreet! En er zit een knopje 'email' in het profiel, vlakbij de PB knop. Wsl heb je die per ongeluk aangeklikt.
MargreetW
Geplaatst: 19-05-12 22:36
Oké Lielle, niet gezien. Lijk al mijn computervaardigheden een beetje kwijt te raken, ik denk gewoon door niet meer opletten. Gisteren moest ik advertenties opmaken, de eerste duurde zowat een uur, de rest was zo af. Maar Marijke en ik hebben contact gehad
Net een goeie film zitten kijken. Was effe geleden op tv, maar had 'm opgenomen. "Gone baby gone" met Morgan Freeman. Kent iemand die film? Nou vind ik de meeste films met MF wel erg goed.
Sim, hier staat voetballen op. Dat spelletje vind ik op zich wel leuk, maar ik stoor me altijd mateloos aan de herrie, het gebrul en andere rotgeluiden van de "supporters".
Noa is echt een poeppie! Die film ken ik niet Sim. Hier is de TV uit. Paul leest een boek en ik puzzel (en bok). Beestenboel heeft weer eten en water. Giga en Pebbles lopen nog even in de frisse lucht in de bak. Tjonge, wat een heerlijk lang weekend zo .
_Noor
Geplaatst: 19-05-12 22:49
Ik vind veel films met MF ook goed, Sim!
Gister met hints hadden vriendin en ik nog een mooi momentje. Zij uitbeelden: "Boek, twee woorden" . Ik: "HARRY POTTER" Was wel een record volgens mij.
Mmmm, de wasmasjien piept. Heb ik zin om op te staan?
Sim
Geplaatst: 19-05-12 22:53
_Noor schreef:
Gister met hints hadden vriendin en ik nog een mooi momentje. Zij uitbeelden: "Boek, twee woorden" . Ik: "HARRY POTTER" Was wel een record volgens mij.
Dan is Gone baby gone wel een aanrader Noor. MF is in deze film een goede "slechterik". Sterk verhaal.
mirthe, dat zijn nare ongelukken zeg! Heb het zelf ooit gehad met een shet. Omgekiept met shet en die is er vandoor gegaan. Ging richting auto's, maar werd gelukkig tegen gehouden. Hij was gelukkig niet in paniek. Verder is m'n moeder 2x de provinciale weg opgegaan, nouja ik zat nog in het karretje en mijn moeder er 2x afgevallen, enge momenten. Gelukkig kunne stoppen door auto en vrachtwagen (is al wel meer dan 10jaar geleden). Alleen mijn eigen pony vertrouw ik voor de wagen, maar die is in 6jaar nog nooit vandoor gegaan. Andere pony's durf ik alleen als ik zelf men.. Bij anderen erop vind ik erg eng.
Lielle wat een valpartijen erg rot! Laatste keer dat ik eraf ben gevallen is 4 jaar geleden, maar als ik val, val ik goed
MM, fijn dat Geert minder pijn heeft en wat heeft die een hoop zooi in zijn been! Maar hoop op een goed herstel, en met jou goede zorgen komt het vast goed
ik zit laatste stukje voetbal te kijken, bahbah. Hou er echt niet van. Net de veel besproken Jillz op , hou er wel van. Als het maar niet teveel is.
Mistid ik vind karren ook maar eng om de ongelukken die kunnen gebeuren Lielle haar abonnement op vallen is vanaf nu over MM fijn dat Geert minder pijn heeft Lau moet aan de drank van frustratie
Ferrose staat weer met de vlechten erin. Morgen pas om kwart voor 9 wegrijden dus best wel luxe.
B+2!!!!!!! Paard was erg hittepetit (miste vriendinlief die op de trailer stond) en dus moeilijk te rijden.. Gelukkig geen rare oefeningen laten zien maar het was erop of eronder. Eerste proef dus ook o.a. een 2 (!), en twee vieren, maar genoeg om te compenseren om op 185 uit te komen. Als we die slechte punten nu achterwege laten wordt het nog eens wat. Tweede proefje ook snel afgeleid, en op sommige stukken gebrek aan impuls en 181.