[SGW] Wedstrijdkalender 2012

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: Wedstrijdkalender 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:30

Denk het niet Amber, Gorssel zit altijd wel vol beide dagen. Maar je zou er een mailtje aan kunnen wagen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:17

Zijn er bokkers die naar Brugge gaan ?? ik ben nog nooit in Belgie geweest dus wil niet alleen voor een eerste keer, omdat het toch net even anders is allemaal. Dat zou voor mij nog het enige weekend zijn kwa cross dat in de planning past. Nu Ermelo niet doorgaat.....
Ik wil dan graag even aanhaken op iemand die het allemaal al kent. :o

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:29

Ik ga zelf niet naar brugge zws, maar weet wel hoe het daar gaat, dus je kan me altijd pben. :) brugge is best te doen met wst uitleg, alles is heel dichtbij en staat goed aangegeven. Ik heb me er vorig jaar ook alleen gered!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:16

B en L paarden is ook al vol in Gorssel zag ik net op startlijsten.

Volgens mij gaan er dit jaar geen tot weinig bokkers naar Brugge Bianca. Helvoirt is ook hetzelfde weekend.
Brugge is wel heel leuk, maar ik zou er niet alleen heen gaan.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:26

Sannnn schreef:

Volgens mij gaan er dit jaar geen tot weinig bokkers naar Brugge Bianca. Helvoirt is ook hetzelfde weekend.
Brugge is wel heel leuk, maar ik zou er niet alleen heen gaan.

Ik heb al ingeschreven nu.... := vind het wel heel spannend, maar ik wil toch wat.....Laura en Xsiep voorzien me van info hoe of wat en ze spreken er gelukkig geen Frans... :D Ik laat het gewoon over me heen komen. ga even alles uitprinten van die reglementen ed. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel voor de gezelligheid mee wil zo niet dan word het jammer......neem ik een boek mee en ga ik tegen mijn paard banketstaaf.len....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:28

Bianca als je een een luxe hotel regelt en betaalt ga ik wel mee. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:30

Hoezo wil je dan perse naar Brugge toe als je alleen moet? Dan is de hele lol er toch van af? :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:39

_Sim_ schreef:

bed en breakfast ook goed ?? :D Moet even kijken wat het slapen gaat worden. Kennissen hebben wel een caravan, maar ja....paard wil daar niet in.... ;)

Sann @ Ik wil echt heel graag nog wat punten rijden. Ik ga nl na Hattem al op vakantie dus kan maar weinig rijden, daarbij heb ik niet perse iemand nodig om een leuk weekend te hebben. Ik zou ook een singlereis of zo kunnen boeken, enige nadeel van nu alleen gaan vind ik dat ik niet precies weet hoe het op z'n wedstrijd er preces aan toe gaat....en ik wil ook niet voor aap lopen of op mijn donder krijgen, zoals al de tip van Sim dat ik wel in het zwart met rijden zijn toch dingen die je dan niet weet....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:45

bianca1980 schreef:
_Sim_ schreef:

bed en breakfast ook goed ?? :

Nee, sorry. Wil echt een luxe hotel met sauna en stoombad. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:48

Wil je dit jaar perse naar het M dan dat je nog punten wilt rijden? Anders maakt die ene cross meer of minder toch ook niet uit.
Ik zou het zelf niet leuk vinden om alleen naar België te gaan, daarnaast vind ik alleen zo'n reis ook niet verantwoord. Mocht er wat gebeuren zit je daar alleen in België. Maar goed, die meningen verschillen. :)

Je mag in België ook de ring niet in voor je dresuurproef, daar ging ik vorig jaar bijna de mist in. Dus daar ben je nu ook al voorgewaarschuwd. ;) Verder gaat het allemaal wel redelijk hetzelfde als in NL alleen is er geen dierenarts bij de crossdag, de zondag dus. Ook moet je hoofdstelnummer altijd om doen bij je paard als je met hem op pad bent. Vergeet vast nog wel puntje, maar dit was hetgeen wat mij echt opviel toen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:49

En vergeet de herrie uit de feesttent op zaterdagavond niet, die is oorverdovend. Beetje balen als je er vroeg uit moet voor je cross zondag......

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:50

Ik baalde meer dat ik mijn bed in moest en niet even de tent in kon. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:50

Tis maar waar je prioriteiten liggen sannnn. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:51

Goh, klinkt wel gezellig! Misschien volgen.d jaar

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 17:53

Sannnn schreef:

In de L is er weer een plekje bij gekomen want wij gaan niet.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 18:00

Sann @ alle plussen en minnen over wel of geen M rijden en wat ik dan nog kan rijden heb ik allemaal al overwogen, gaat een beetje te lang omdat allemaal op bokt te zetten, maar die keus is wel overwogen.
Daarbij vind ik het alleen gaan niet zo'n probleem (meer het feit dat ik niet alle regels ken, maar daar heb ik nog even de tijd voor om goed voor te bereiden) Als mij wat zou overkomen dan heb ik ook aan mijn groom niks, dus ook al ben ik dan niet alleen zij kan niks regelen.
Of ik nou in Limburg alleen op een cross sta of in Belgie, ook die afstand meer maakt niks meer uit. Ik ga ervan uit dat een organisatie het paard ergens opvangt en daarnaast kom ik met mijn vrienden ook wel thuis. Dus daar maak ik me zeker niet druk om. Ik ga al jaren alleen op pad... ;) nu heb ik al een tijd dat meisje wat heel vaak met me meegaat, maar die kan niet terug rijden zoals velen van jullie ouders of partners hebben.

Ik heb inmiddels al een tent geregeld en twee luchtbedden, dus ga nog even op zoek naar iemand die mee wil. Vind het wel leuk om te feesten en de stad in te gaan..... :D

Ik heb vrienden zitten in Oosterhout en Etten Leur dus misschien regel ik daar ook wel wat, dat ik al een dag eerder de helft afleg.

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 19:16

Goed bezig Bianca +:)+ ! Jij bent tenminste de echte 'die hard' met grensoverschrijdende liefde voor de sport! RESPECT!!
Gewoon alles goed uitzoeken qua regeltjes en er kan je niets gebeuren :) !

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 19:52

CaKa schreef:
Goed bezig Bianca +:)+ ! Jij bent tenminste de echte 'die hard' met grensoverschrijdende liefde voor de sport! RESPECT!!
Gewoon alles goed uitzoeken qua regeltjes en er kan je niets gebeuren :) !

Moet jij eens opletten wat mij allemaal kan gebeuren :') "" fout rijden bijvoorbeeld"...... _/-\o_

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 20:58

Bianca gaaf dat je naar België gaat! Hopelijk vind je nog iemand die mee kan :)

Sann had inderdaad al gehoord dat de L in Gorssel vol zat. Buurman heeft ongeveer ander halve maand geleden opgegeven zei hij en stond als 10 op de wachtlijst :oo

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:34

Ik heb ook mijn plekje in de L afgezegd en mijn zusje opgegeven met Undercover in de B. Die stond nog wel op de startlijst gelukkig!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:51

ik ben aan het overleggen bianca maar maar ik krijg me ouders tot nu toe nog neit zo ver..
wel jammer lijkt me wel heel leuk om een keer te doen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 14:33

_Sim_ schreef:
En vergeet de herrie uit de feesttent op zaterdagavond niet, die is oorverdovend. Beetje balen als je er vroeg uit moet voor je cross zondag......

Oordoppen meenemen, werkt perfect. :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:43

EvelienH schreef:
_Sim_ schreef:

Oordoppen meenemen, werkt perfect. :D

Ik ga gewoon meefeesten.... *\o/* misschien tref ik er nog een lekker belg..... _/-\o_

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:46

bianca1980 schreef:
Ik ga gewoon meefeesten.... *\o/* misschien tref ik er nog een lekker belg..... _/-\o_

vind ik leuk!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 11:09

Annemiek gaat ook naar Brugge.. ;) , dus ben zowieso niet alleen en het meisje die Rebecca nu heeft wil ook wel gezellig mee als het lukt. maar dat hoor ik allemaal nog wel ff. Gaat helemaal goedkomen.