Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
brugge is best te doen met wst uitleg, alles is heel dichtbij en staat goed aangegeven. Ik heb me er vorig jaar ook alleen gered! Sannnn schreef:B en L paarden is ook al vol in Gorssel zag ik net op startlijsten.
Volgens mij gaan er dit jaar geen tot weinig bokkers naar Brugge Bianca. Helvoirt is ook hetzelfde weekend.
Brugge is wel heel leuk, maar ik zou er niet alleen heen gaan.
vind het wel heel spannend, maar ik wil toch wat.....Laura en Xsiep voorzien me van info hoe of wat en ze spreken er gelukkig geen Frans...
Ik laat het gewoon over me heen komen. ga even alles uitprinten van die reglementen ed. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel voor de gezelligheid mee wil zo niet dan word het jammer......neem ik een boek mee en ga ik tegen mijn paard banketstaaf.len....
_Sim_ schreef:Bianca als je een een luxe hotel regelt en betaalt ga ik wel mee.
Moet even kijken wat het slapen gaat worden. Kennissen hebben wel een caravan, maar ja....paard wil daar niet in.... 

Verder gaat het allemaal wel redelijk hetzelfde als in NL alleen is er geen dierenarts bij de crossdag, de zondag dus. Ook moet je hoofdstelnummer altijd om doen bij je paard als je met hem op pad bent. Vergeet vast nog wel puntje, maar dit was hetgeen wat mij echt opviel toen.
nu heb ik al een tijd dat meisje wat heel vaak met me meegaat, maar die kan niet terug rijden zoals velen van jullie ouders of partners hebben.