Ik ga even snel douchen. De enige regenbui van vandaag kwam naar beneden toen ik aan het rijden was.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb een vriendin beloofd haar scriptie door te lezen. Is ie in het Engels... da's even geleden hoor

. En krijg ook nog best leuk netto loon, 5,20 per uur. Net dus maar even 'gevierd' met een bezoekje aan de grote gele M
Zwanger, slaaptekort??? Wie zal het zeggen?!

muts_marijke schreef:Noor!!! we houden het op slaaptekort
![]()
Echt, serieus! Jee straks denkt iedereen hier dat ik zwanger ben. Omdat ik alleen de opmerking maakte dat het me leuk leek zo'n klein apekopje te hebben maar jongens ik ben echt niet zwanger!
Hihi, grapje hoor
_Sim_ schreef:Pfff ik heb nooit moeite met sollicitatiebrieven, schud ze zo uit mijn mouw, maar nu zit ik toch echt op een dood punt met mijn brief. Dat komt omdat het een baan is waar wel 300 sollicitaties op zullen komen. Heel gewilde job. Nachtje over slapen maar.

maar spelen met de kleintjes van mijn zus vind ik wel steeds leuker
ben een echte suikertante, kan niet door de zeeman zonder iets van Hello Kitty mee te nemen om die kleine blij te maken.... Aan de andere kant, weiger nog steeds de poepluiers aan te kijken, laat staan verschonen, hoe lief de kleinste ook is