[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 23:11

Vief: klink heftig! Ik heb een tijdje het Candida dieet gevolgd en dan mag je ook meer niet dan wel. Moet zeggen dat ik mij wel heel veel beter voelde, moet er binnenkort ook maar weer aan beginnen. Begin weer slecht te slapen en heb mijn gezellige ruis weer terug in mijn hoofd. }:0
TG: Schimpie stout?
Mo, hopelijk is de man enthousiast over Corrie. Het zou fijn zijn als hij snel weg is.
Eef: :+
MM: nieuwe topper weer helemaal in het nieuw dus!

muts_marijke

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 23:38

kan hem moeilijk niet in het nieuw stoppen als je bij een ruitersport zaak werkt toch... goeie reden om geld uit te geven.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 23:53

Mo hoop dat corrie snel verkocht word :)
Evony netjes toch!!
Evie varkensvlees heb ik ook wel last van, puistjes :+
vief mooie jasjes!!

Sorry van de rest!
Ik ga richting bed ben bij een dinnetje in otterlo morgen naar de kinder jacht! Ben benieuwd!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 00:52

Tien lief van je dat je zusje nog even door mag rijden op jouw paard. Hopelijk heeft ze snel iets voor zichzelf gevonden.

Lielle, waar boktmeetings al niet goed voor zijn he! :D Haha! Het is jammer dat ik niet zelf vervoer heb, ik denk dat ik anders om de week bij Rob zou lessen. Paard wordt daar zo ontzettend vrolijk van. Het is daar bij Rob een heel ander paard dan thuis of op wedstrijd. Hij is rustig en ontspannen, maar wel heeeel enthousiast voor zijn doen.
Nu ook, ik ging dressuren in de bak en normaal moet hij dan goed opwarmen en moet ik hem eerst een paar keer goed duidelijk maken dat er toch wel gelopen moet worden. Nou vandaag niet hoor! Ik heb hem zelfs in moeten houden zo voorwaarts en JOEPIEEEE was hij :D Dressuurmatig was het prut omdat hij in zo'n achterlijk vals krulletje wilde blijven lopen, maar ach, hij is in elk geval lekker vrolijk.

Snoek wat vreemd van haar ogen! Staat ze niet sinds kort op gras? Dat ze meer moet kauwen en zo dus spieren, klieren en weet ik het wat in haar gezicht overmatig gebruikt?
Raar ook van het wondje, waar zit het? Hopelijk is het been weer snel dun en heeft ze er niet teveel last van.

Losrijden op wedstrijd kan ik trouwens echt niet. Ik ben dan iets teveel gefocussed op de rest en of ik al moet en krijg Vies ook nooit aan het lopen als ik concours heb.

Texelse wat fijn dat de uitslag goed was!

Dieeten doe ik niet aan, ik eet alleen geen vlees want dat is zielig :Y) Ik moet wel vis eten anders word ik ziek, maar eigenlijk vind ik dat net zo zielig... Geen snoep of chocolade zou voor mij dus echt een hel zijn! Ik ben de grootste snoepkont die er bestaat. Ik verbaas me er bijna elke dag weer over dat ik nog geen 100kg weeg.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 07:47

Morgen :wave:

Lielle: Mijn moeder is wel wat gewend, maar dat had ze je al verteld geloof ik :+
Evony: Fijn dat je wedstrijd zo goed ging!
Karen: Die heb jij inderdaad ook :Y) Schimpie dus echt stout :=
Mootje: Spannend dus! Nog even afwachten :)
MM: Moet je straks toevallig nog werken? Misschien dat ik je dan nog even zie :$ De knopen zijn allemaal hetzelfde hoor, komt door de zon :)
Evelien: Heeft die ruis met je voeding te maken? Lijkt nogal op mijn dieet (even snel gegoogled)
Annetje: Heb je nog wat met mijn klacht kunnen doen?

Ik ga gauw richting stal. Paardjes doen en dan naar Den Bosch of Rotterdam, weet nog niet helemaal wanneer vriendje waar is :+ Geloof die laatste. Gaan zondag helaas niet meer blowkarten, want er is te weinig wind voorspeld. Super suf ;(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 08:42

Anne fijn dat Vies vrolijk aan het werk was. En wat betreft dat losrijden op concours. Het helpt als je het veel doet dan wordt je makkelijker in met de rest omgaan. En een groot paard helpt eerlijk gezegd ook (zeker 1 die gaat knarstanden als er een paard in de buurt komt := ) aangezien mensen je dan niet plat durven rijden. Ik moest wel wennen toen ik van mijn grote paarden overstapte op een kleinere en ik gewoon platgereden en gesneden werd. Dat zal wel de reden zijn dat ik weer een grote gekocht hebt :+

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 08:47

goedemorgen.

Wel bijgelezen gisteravond op me ipod maar niet heel veel meer onthouden.
Ga zo de paaren na buiten doen dan kan ol nog mooi even naar buiten voordat ik hem moet wassen/vlechten. heb vanmiddag dressuur wedstrijd. Wil me puntje toch een keer hebben.
volgens mij zijn mijn ribben gekneusd ofzo (alleen aan linkerkant). jeeh wat doet het nog giga zeer vooral met diep inademen. Hopelijk lukt het straks om door te zitten want dat deed donderdag al zo'n zeer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 08:56

Annetje, balen dat je niet goed los kunt rijden op cc. Inderdaad gewoon veel doen!
Mendy last van haar ribben....
Eb lekker gesprongen gisteren!
Vief weer een drukke dag vandaag.

Ik moet zo mijn bed uit. Om 10 uur wordt het zadel opgehaald.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 09:48

Marijke, je hebt weer even lekker geshopt in eigen winkel dus! Ik kreeg gister het divoza boek. Die nieuwe laklaarzen van eigen merk zijn geweldig!
Mendy, succes vandaag! Hopelijk lukt het met je ribben.
Mo, je bent lekker aan de verkoop! Je houd straks geld over! :P
EB, fijn dat je lekker hebt gereden.
Vief, succes met je dieet.

Zusje heeft gister een 2e Uk gevonden. Net als Uk helemaal donkerbruin, zonder witte beentjes en een kolletje. Precies hetzelfde dus. Alleen is dit een merrie, dus daaraan kunnen we ze uit elkaar houden.haha. Woensdag gaat ze nog een keer kijken, maar ze was super enthousiast. Leuk lief diertje. 4 jaar en kent wat BB parcoursjes.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 10:04

Goedemorgen!
Jullie hebben weer flink gekletst!
@ Jantine: fijn dat je zusje een paard gevonden heeft!
@ Vief: streng dieet dus voor je! Hopelijk helpt het!
@ Mootje: succes met de verkoop van je zadel. Bedankt voor de kleurtjes, daar zit wel wat tussen :D
@ Lielle: ik ga dat oerdieet eens goed bekijken!
@ Mendy: :(:) voor je ribben!
@ Joki: gewoon vol gas tijdens het losrijden hoor ;) Veel succes!
@ Shanoek: balen van het wondje bij Vorstin, hopelijk is het niet meer dik. Worden haar ogen dik door een soort pollenallergie oid?

Ik ben gisteravond lekker gemasseerd door schoonzusje, even de rug los. Mag ze vaker doen ;) Daarna Harry Potter 7-I op DVD gekeken en heel lang zitten beppen met vriendinnetje :)
Zo maar eens hardlopen (Tayla dringt nogal aan :+ ) en vanmiddag mag KJ weer lekker buitenspelen en ga ik Jer klaar maken voor ons wedstrijdje van vanavond.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 10:09

Dat klinkt goed Jantine! Zou echt leuk zijn voor je zusje als ze haar droompaard heeft gevonden.
Gaat dus goed met je rug Noor! Fijn! Succes vanavond!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 10:14

Ik voel het nog wel, maar ga toch maar eens een klein rondje proberen. Beweging is natuurlijk goed! Thanks, als hij maar half zo fijn loopt als de afgelopen dagen, ben ik alweer tevreden!

Vraag me af of er al een veulentje is bij Caro???

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 10:18

goedemorgen :D

Jantine: wat leuk voor je zus! Hopelijk is die ook goed op de foto's altijdw eer spannend!
Mendy: wat vervelend van je ribben zeg, hopelijk lukt het allemaal verder!
Anne: hahaha ik kan ook echt totaal niet dieeten :Y)
TG: heeft een stoute schimpie!

Straks beat even 20 minuutjes aan de longe, lekker los werken en daarna Ruby nog lekker in het zonnetje rijden :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 10:41

Goedemorgen, deze stralende morgen!!
Noor lekker lopen, hopelijk lukt het met je rug, en lukt het rijden vanavond dan ook nog.
En Mootje zit nog in spanning tot maandag.

Ondertussen komen er allerlei kleuren in huis voorbij,
gaat MM lekker een paard in het nieuw steken, en Shanoek en anderen ook weer lekker bezig, kortom het is voorjaar, en iedereen is weer actief!

Ik loop hier een stuk lichter sinds de uitslag van gisteren. Maar...... een goede uitslag lost het probleem niet op, sluit alleen (hele nare) dingen uit. Dus Westerbork is nog steeds trickey...
De thee staat nu te trekken dus even snel bijlezen en dan weer " miep miep" verder. Vandaag komen de eerste gasten aan, en dat geeft altijd wat extra drukte. Als straks alles bezet is gaat het weer "vanzelf".

Iedereen veel plezier vandaag, en cc gangers natuurlijk heel veel succes.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:16

Hallo,

Ik leef ook nog, drukke week gehad dus niet veel achter de computer gezeten.
Ik ben bang dat ik 20 pagina's moet gaan bijlezen :+ maar niet nu.
Om 12 uur richting stal en dan springwedstrijd in Putten. Eerste buiten springconcours van het jaar maar wel gewoon op zand. Morgen maar eens bijlezen denk ik.
Concour gangers succes !!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:38

Jantine mooi dat je zusje een 2e uk heeft gevonden.
En een paard in het nieuw steken lijkt me ook wel wat Marijke.

Zo met 2wassen buiten gehangen. En van gister de was weg gewerkt. Kom ik binnen in de keuken natte voeten, lekage van de kraan dus pa meteen weer een klus erbij.
Nu zo ol uit de wei halen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:41

Spannend Mootje, wat denk je zelf?
Lekker gereden dus Evony. :)
Vervelend Snoek van het wondje, hoe ziet het er vandaag uit?
Jij al weer wat leuks op het oog Evelien?
Veel doen Annetje het losrijden op concours, wordt vanzelf beter.
Ik heb het wel eens gedaan Joki, paard even in lekkere galop door laten gaan. Vonden mijn mede ruiters alleen niet zo leuk.. Maar ze was zo hyper als ik weet niet wat. Daarna was ze heerlijk te rijden.
Sterkte met doorzitten en je ribben Mendy.
Leuk tientjeh! Zou super zijn als ze haar topper gevonden heeft. Hoe gaat het met Sem?
Fijn dat het met je rug beter gaat Noor, succes vanavond he. Hopelijk kom je nog dichter bij de Z2! :D
Hebben jullie een eigen camping ofzo Texelse? Succes in ieder geval!
Er is dus pony wedstrijd in Putten, hmmm.. Misschien ga ik dan eind van de dag even parcoursje springen. Succes iig Sanurie.

Was gisteravond best leuk! Had ik helemaal niet verwacht omdat ik al die liedjes/ artiesten niet ken. Maar heb me goed vermaakt. :)
Net de paardjes voor het eerst op het nieuwe gras gelaten, wat waren ze blij. Zo moeten ze er alleen weer uit, mogen ze er morgen wat langer op. M’n springdebuut met What net opgegeven, volgend weekend! Zin in. :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:47

San, ik heb trouwens een foto gemaakt van de paars/roze polypad. Zal hem vanavond een uploaden.

Sem is ziekjes. En moeders is aan de latten. Ben de hele nacht opgeweest. Hij heeft koorts en wil niet goed drinken. Heb hem net een zetpil gedaan en hopelijk voelt hij zich snel beter. Vanmiddag is manlief thuis, dus ga ik met Marielle en Uk mee op concours. Even ertussenuit. Morgenvroeg doe ik zelf een rondje B op concours.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:49

Wij waren onderweg naar springwedstrijd loopt de achterremschijf van de auto vast...
Rijden nu dus met 20kmpu weer naar huis.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 11:51

Ai, balen Lau!
Leuk Sannn!
Beterschap voor Sem, Tientjeh! :(:)

Hardlopen ging goed :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:51

spannend sann! maar komt vast wel goed met what :D
Lau: wat ontzettend vervelend!
Tientje: aaah arme sem :(:) beterschap!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:52

mijn planning voor vandaag loopt compleet in de war, heb de paarden gevoerd en werd meteen toen de wei in getrokken om weide palen te gaan zetten. Heb net pas kunnen ontbijten.
Ga nu even de paardjes rijden zodat ze daarna lekker van het weer kunnen genieten.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:44

Lees nog steeds braaf mee,maar door enorme drukte komt het er niet van om nog te reageren. Met een moeder in het ziekenhuis en daardoor een vader in een verpleeghuis is het een beetje hollen en vliegen. Als ik de tijd heb om bij te lezen en te reageren dan gaat het alweer over iets heel anders. Iedereen die dit weekend ergens gaat starten,heel veel succes.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:49

Jeetje, Roos. Ik kan begrijpen dat het een beetje rennen en vliegen is!
Texelse, succes met alles :D
Evony, Balen dat je planning anders liep dan gepland.
Tientjeh, Leuk dat Marielle een tweede Uk tegen is gekomen! Hopelijk wordt Sem snel beter!

Ik heb weer 3 reacties op paard gekregen. Verder al een aantal biedingen op de trailer, waarvan ik de laatste een email heb gestuurd dat ze hem mogen komen halen.....

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:53

Jeetje MO dat gaat snel allemaal, hoop dat je snel een leuk baasje voor Corrie vind.
LAU @ jij hebt ook altijd wat... _/-\o_ Pechvogel.. :(:)

Ik ga zo naar stal Bulletje even klaar maken/vlechten en de trailer klaar zetten/laden voor morgen, heb er zin in. Daarna even bij vriendje langs.