TG: Schimpie stout?
Mo, hopelijk is de man enthousiast over Corrie. Het zou fijn zijn als hij snel weg is.
Eef:

MM: nieuwe topper weer helemaal in het nieuw dus!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha! Het is jammer dat ik niet zelf vervoer heb, ik denk dat ik anders om de week bij Rob zou lessen. Paard wordt daar zo ontzettend vrolijk van. Het is daar bij Rob een heel ander paard dan thuis of op wedstrijd. Hij is rustig en ontspannen, maar wel heeeel enthousiast voor zijn doen.
Dressuurmatig was het prut omdat hij in zo'n achterlijk vals krulletje wilde blijven lopen, maar ach, hij is in elk geval lekker vrolijk.
Ik moet wel vis eten anders word ik ziek, maar eigenlijk vind ik dat net zo zielig... Geen snoep of chocolade zou voor mij dus echt een hel zijn! Ik ben de grootste snoepkont die er bestaat. Ik verbaas me er bijna elke dag weer over dat ik nog geen 100kg weeg. 

Schimpie dus echt stout

De knopen zijn allemaal hetzelfde hoor, komt door de zon 
Geloof die laatste. Gaan zondag helaas niet meer blowkarten, want er is te weinig wind voorspeld. Super suf
) aangezien mensen je dan niet plat durven rijden. Ik moest wel wennen toen ik van mijn grote paarden overstapte op een kleinere en ik gewoon platgereden en gesneden werd. Dat zal wel de reden zijn dat ik weer een grote gekocht hebt

voor je ribben!
Veel succes!
Daarna Harry Potter 7-I op DVD gekeken en heel lang zitten beppen met vriendinnetje
) en vanmiddag mag KJ weer lekker buitenspelen en ga ik Jer klaar maken voor ons wedstrijdje van vanavond. 

maar niet nu.

beterschap!