[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:55

Avond :wave:
Ik heb vandaag eindgesprek van Studieloopbaan ontwikkeling gehad (van jaar 1 nog :P). Moest echt een mega dossier daarvoor maken. Maar ik heb het gehaald, weer 4 credits erbij :D
Zo even eten, heb echt mega honger. En dan paardlief rijden. Ik wou eerst naar Winschoten gaan (oefenparcours) maar ze was gister niet helemaal fit had ik het idee, dus vandaag maar even rustig aan doen.

nieuwelingen: Welkom!
Kim: Succes op cc!
Mirthe: Balen van je val.
Weule: Ik lees het nu pas, maar het leek me eigenlijk wel leuk om eens te doen :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:21

@ lau ik wilde er ook nooit veel af laten halen maar de stap maar een keer genomen. Het is wel een keer goed voor het haar en het groeit zo weer bij.
@ mistig balen van je val. Hopelijk hou je er niks aan over.

Kreeg positieve reacties op mijn haar :D . Ik hoop wel dat de regen even ophoud. Van vorst naar constante regen en dan weer vorst is niet leuk. Morgen gaan we eerst maar eens boodschappen doen, moet ook een nieuwe zweep hebben, schoonmaken, paarden in de modder rijden en mijn nichtje voor de 2e keer zien. Omdat ik ziek was kon haar niet bezoeken maar ben op de hoogte gehouden door foto's via whatsapp en geluidopnames hahaha

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:22

Mooi dat je het gehaald hebt Anthea!
Pizzaa hhmm. Hoe gaat ie met je rug JN?
Ik heb ook wel het idee dat het meevalt in Saalbach, gisteren lag er nog sneeuw op de daken. Kon je zien via de webcam, dus dan zal het toch wel meevallen. Maarja, als er net zoveel regen hier valt als daar. :P

Net heerlijk het bos ingeweest... ZEIK nat geregend. -O- Maar wel lekker gereden. ;)
Nu za naar Ermelo, maar Hamminga en Ehrens toe. Ben benieuwd.

Sim

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:42

JN, nee, heb er wel aan gedacht (kan de 22e op wel 3 locaties hier in de buurt starten) maar heb toch voor een andere locatie gekozen. 5 februari start ik daar ws wel.

Ben benieuwd hoe het is Sannn, hopelijk heb je nog even tijd een klein verslagje te doen voor je op wintersport gaat!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:51

@Caro: Ben wel benieuwd naar een foto van je nieuwe kapsel :o
@Sann: Komt vast helemaal goed in Saalbach! Op de webcams lijkt er inderdaad nog altijd genoeg sneeuw te liggen :D Veel plezier vanavond! Ben benieuwd hoe het is! En mijn rug is nog steeds hetzelfde, dus nog steeds prut...
@Anthea: Wat fijn dat je je vak gehaald hebt!
@Sim: Dat is wel luxe zeg! Keuze uit 3 wedstrijden!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:14

Hoi iedereen

Bedankt iedereen die me welkom heeft geheten! Gezellig. Heb net 3 pagina's bijgelezen en moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo veel weet (zal ook wel komen omdat ik de namen nog lang niet allemaal weet)
Wat me wel op viel is dat Hilde? zei dat ze vandaag bij Divoza moest werken... blijken we dus ook collega's te zijn. En Dienke vroeg of ik naar de informatie avond ging de 28e. Daar gaan we wel heen. We gaan eerst uit eten met een groep vd cross lessen en daarna komen we daar !! Wordt gezellig

Euh volgens mij was Mirthe er af gevallen, hopelijk heb je niet te lang last.
En Laura had een passend zadel gevonden... Zadels blijven moeilijk he. Zo fijn als er eindelijk iets past. Heb zelf ook 2 op maat gemaakte zadels, 1 dr en 1 spr. Das dan wel weer fijn als je bij Divoza werkt dan blijft het nog een klein beetje betaalbaar.

Vandaag lang dagje gehad en net heeeerlijk bij paps en mams zuurkoolschotel gegeten. Al niet meer gehad sinds ik uit huis ben en nu weet ik weer hoe lekker dat toch is! Zo nog even met Zeus rijden en dan op tijd naar bed. Moet morgen weer werken.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:14

Hoi allemaal weer, ik ga bijlezen, 20 :+ pagina's dus duurt wel even. Had wel al gelezen over wat Sim zei, dat je niet perse op iedereen hoeft te reageren vind ik een goed idee, vaak onthoud ik ook niet alles.
Beetje lang niet op bokt geweest of heel even maar.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:26

Ehrens is top. Ik zou vroeger op de Havikerwaard gaan werken toen hij daar nog 1e ruiter was. Zou daar 2e ruiter worden. Door omstandigheden (ik wilde eea zwart op wit hebben van de eigenaar havikerwaard) niet doorgegaan. Heb in die paar dagen dingen geleerd waar ik nu nog wat aan heb.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:28

Marijke: Welke divoza werk jij? Ik zit in leek op de marketing afdeling. :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:05

Hilde_ schreef:
Marijke: Welke divoza werk jij? Ik zit in leek op de marketing afdeling. :D

Enschede.. ;)

Anthea: Fijn dat je weer wat credits erbij hebt!
Caro: Leuk dat je zoveel positieve reacties kreeg :D

Zo.. Beide knollies weer gedaan en nu lekker thuis!
Heerlijk, ga me zo maar eens voor de tv nestelen.. :)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:30

Sommige reacties zullen wat oud zijn maar zeg het toch nog even!

@Mirthe: Heel slim, en ik geloof je graag dat het pijn deed, voor zo'n actie moet je gewoon blond zijn :+ . En mag je op school dan op bokt?? Moet ik niet doen, dan wordt ik van de pc afgetrapt.
Wat vervelend en jammer zeg dat de merrie het veulen heeft verworpen.
@Kim: Mooie foto's zeg, en natuurlijk fijn dat goed ging.
@ Alle met tentamens: Hopelijk goede resultaten en geen 3 zoals Lau, jammer, succes met dat overleg.
@Evelien: Ik ken het probleem, mijn d pony was altijd vel en niet te houden, veel bitten geprobeerd en gelukkig konden we soms wat lenen want anders hangen ze inderdaad voor niks in de kast. Succes met de zoektocht.
@ Lau: Dat was even schrikken zeg, gelukkig is het een hoefzweer helaas dan wel een erge maar hopelijk gaat snel weer goed.
@Mootje: Veel plezier op vakantie, pas op voor hekjes, iedereen die verhaal wil horen over skien, stuur me een pb. Want skiën + Sanne = Ongeluk
Die plaatjes :+ Wat een rare smaken toch :P Rare vieze enge mannetjes :P
Autowereld :Y) Wij hebben de kleine versie van Santa Fe dus de Tucson. Mag geen 2 paard trailer trekken maar kan wel. Mensen van de rijvereniging deden doen dat wel eens. Wij hebben 1,5 paards trailer dus dat mag.
@Margreet: Leuk koppie zeg!
@Noor: Ik snap je boosheid, ik weet wel als me ouders zoiets hebben ben ik liever niet thuis :+

Maar ik moet stoppen, me vader begint te zeuren. Ben tot pagina 147 gekomen dus moet nog wel wat bijlezen. Fijne avond nog allemaal. Morgen weer vroeg uit. Heb concour in Hierden, B springen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 23:06

Goedenavond!
Vorstin heeft vandaag een dagje vrij gehad. Heb haar gelijk gepest door haar manen te trekken :Y)
Morgen nog een dagje vrij en daarna weer rustig rijden :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:12

Goeieavond mensen

Ik werk inderdaad in Enschede. Klopt helemaal Viefdepief! Zie jou daar ook nog weleens!!! :D ;) :P

Sommigen hier in dit topic hebben het nog over andere dingen dan ik kan lezen. Over een hoefzweer bij Laura's paard en nog een paar dingen ... is er dan nog een ander topic waar jullie ook nog inzitten of mis ik nou weer een deel??? :7

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 23:13

@ Muts_Marijke, Sanuri heeft bijgelezen wat er van de week is gebeurd. Dat kwam nog voor jij instapte :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:15

AAAAAH nou snap ik hem! Dank je Snoekiej... dacht al dat ik weer iets gemist had.
Jeetje wil best wat terug lezen maar echt niet 157 bladzijdes! hahaha

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:40

Hihi, ja dat krijg je als je bijna een week niet leest wat er allemaal gebeurt :)) , dan mag je 30 pagina's gaan bijlezen. :wow: Dus ben ook nog niet klaar.
Maar welkom in de HK van de sgw'ers Marijke!!! :D Zag al dat je het er over had in ander topic, wedstrijdkalender 2011. Ik wist ook niet hoe ik het moest doen hoor, dus je bent niet de enige die raar en lastig vond om zomaar binnen te vallen. Ik zit namelijk ook nog niet echt lang hier op het HK topic mee te kletsen. Maar gezellig *\o/*

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:13

Klopt helemaal Sanurie. Heb dit topic ooit wel eens gezien maar ik dacht dat het een besloten groepje was. Maar dit is wel heeel erg gezellig en leuk. Was al terug gelezen tot en met blz 150. Ach nog maar 150 te gaan! pfff

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:51

Welkom beide nieuwelingen!
Mirthe: Balen van je bodemonderzoek, hopelijk heb je er niet te veel last van.
TG: Fijn dat T een stal met uitzicht krijgt :D .
Lau: Weer een mooi zadel erbij. Wanneer ben je van plan Challenge te gaan uitbrengen vroeg ik me trouwens af?

Bam is vandaag behandeld door de osteopaat, net zoals vorige keer niet veel bijzonders aan de hand dus dat is mooi, achterhand wordt nu hopelijk wel wat losser. Maar eerst krijgt Bam nog een korte vakantie :) .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 01:17

Ben weer terug van KNHS centrum.
Was echt ontzettend leerzaam, Rob Ehrens kan echt fijn lesgeven en uitleggen! Hij heeft ook leuke humor. :) Ben vaker van plan naar clinics etc. van hem te gaan, als hij die geeft tenminste. Hamminga was ook heel fijn, maar dat wist ik eigenlijk al wel.

Duik nu gauw mijn bed in, laatste nacht dat ik nog goed kan slapen. ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 01:18

Welterusten Sannnn en heel veel plezier op wintersport!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 01:24

Dank je! Jij werkse morgen en alvast gefeliciteerd met Hubbie! :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:17

Goedemorgen!! :)

Iedereen lekker aan het uitslapen ;)?
Ik heb de keuken alvast schoongemaakt en nu maar eens even mezelf opfrissen en spullen pakken enzo. Maar eens richting mijn ouders en vanavond naar 't vriendje :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:17

Goede morgen!!!

Tis til hier op zaterdag ochtend ;)

Evie fijn van bam!!
Snoek arme vorstin!
Tg hoop dat je zadel er snel is!
Lau fijn dat je een zadel kan proberen en dat die ven Het niet weg is!!

Zo heb gister de voice gekeken.. was wel een beetje ontroerd gister :o

Zo ik ga richting stal mensen!! tot vanavond!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:12

Wie is eruit, Corien?
Sannn, veel plezier op wintersport en doe voorzichtig!

Lichte kater... -O-
Ben wel verwend door de meiden: douglas-bon, bon van runnersworld (jaja) én "Haar naam was Sarah". Die heb ik nog niet gelezen.
Verder gaat het met mijn vader nog steeds slecht helaas.. Aan het einde van de dag loopt de koorts steeds weer op. Heel vervelend. Ik ga even in de boeken, straks even rijden en dan vanmiddag nog hardlopen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:14

_Noor schreef:
Wie is eruit, Corien?

Anne, Shari-Ann, Jennifer en Esther.

Citaat:
Lichte kater... -O-

Zuuperd! :D

Citaat:
Ben wel verwend door de meiden: douglas-bon, bon van runnersworld (jaja) én "Haar naam was Sarah". Die heb ik nog niet gelezen.

Wat lief zeg!

Citaat:
Verder gaat het met mijn vader nog steeds slecht helaas.. Aan het einde van de dag loopt de koorts steeds weer op. Heel vervelend. Ik ga even in de boeken, straks even rijden en dan vanmiddag nog hardlopen.

Jeminee, het houdt wel aan deze keer zeg! Balen dat hij niet goed opknapt. :(:)