[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 13:18

Goeiemorgen!
Ik heb mijn eerste hardlooptraining er weer opzitten! Pff, dat was wel weer ff aanpoten hoor. Ik was echt kapot.
Nu gauw naar stal!

Gefeli met je winstpunt Bvw!
Welkom Daandriaan!
Haha Noor, mag je lekker zelf doen :D Ik vind het geen rotklus, maar ik krijg echt zo'n pijn in mijn rug en knieën van de hele tijd zo laag zitten! Veel plezier vandaag!
Succes alvast Kim!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:04

Goedemiddag :wave: .

@ Snoekiej: Ja ik ga gewoon mezelf er niet zo druk over maken, met alle sgw's en crosstrainingen heb ik toch bijna geen tijd voor andere wedstrijden, dus wat dat betreft komt het ook wel goed uit.
@ bvw: Stoer zeg dat die pony van 1.17 er met de eerste prijs vandoor ging, ook gefeliciteerd met je derde prijs!
@ Daandriaan: Welkom, knap paard zeg!
@ Noorwijdenes: Een beetje verkeerde woordkeuze van mij inderdaad, wat ik bedoel is het eronder zetten van de achterhand, wat je uiteindelijk in de hogere klasse's moet uitbouwen naar verzameling.
Succes met je wedstrijd morgen!
@ Kim: jij hebt het lekker druk, jij ook succes morgen!
@ Snoekiej: Goed dat je alweer hebt hardgelopen, ik heb echt niet de discipline voor zoiets :o .

edit: typfouten

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:15

Hoi!!

Ik kijk net op de KNHS site en zie dat Ziggy Stardust (door mij gefokte Rhodium) 4de is geworden in de M1 op het NK pony's!! Scheelde slecht 1 punt met nr 2.

Caroline: Ik heb ook nog geen p&s binnen. Maar wat is de nieuwe regel? Mag je gewoon klasse starten waar jezelf al 2x in geklasseerd bent net als met springen?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:51

Daandriaan, welkom! Leuk paard ook!
PB, wat leuk! Lijkt me erg leuk om te zien dat de door jezelf gefokte paardjes het goed doen.

Ik heb vanmiddag weer het eerste wedstrijdje gereden sinds W'werf. Viel me niks tegen, aangezien ik pas een maandje weer kan rijden. Ik had 190 punten en 2e prijs :D Wel wat slordigheidsfoutjes, maar verder best tevreden!
Ook nog wat minder leuk nieuws, vriendje is vanmorgen gevallen en heeft zijn enkel gekneusd, dus die zit dit weekend met de poot omhoog. Nu gaan we niet naar een feestje vanavond, maar dat maakt mij niet uit. Kan mijn slaap ook wel gebruiken.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:21

:wave:

Welkom Daandriaan!
Erg leuk PB! :j
Gefeliciteerd Rosalie! Je had mijn moeder als jury, die vond hem erg opgeknapt! :D

Vanmiddag weer eens in de binnenbak gereden na een week vol galoptraining. :Y) Ging opzich wel fijn. :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:31

Ja, ik had door dat het je moeder was. Leuk dat ze nog wist hoe hij eerst was en hem opgeknapt vond :)
Mooi dat Ukkie fijn liep! Ik zie je trouwens nooit op school, of loop je op dit moment veel stage?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:33

Leuk PB! Is dat een te klein gebleven paard dus?
Gefeliciteerd Rosalie! Jammer voor je vriend, sterkte met hem. (en jezelf, mannen kunnen behoorlijk zielig doen)
Hé Daandriaan. heb je dit topic ook gevonden? :D . Was je woensdag nog wezen springen?

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 20:33

heleenxx schreef:
Leuk PB! Is dat een te klein gebleven paard dus?
Gefeliciteerd Rosalie! Jammer voor je vriend, sterkte met hem. (en jezelf, mannen kunnen behoorlijk zielig doen)
Hé Daandriaan. heb je dit topic ook gevonden? :D . Was je woensdag nog wezen springen?

Jaaaa :D! Ging super, we waren maar met zijn 3e!

Gefeliciteerd Rosalie! Altijd lekker :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 20:43

Leuk PB :D
Gefeliciteerd Rosalie! Super hoor na zo lang eruit te zijn geweest! Sterkte voor je vriend :(:)
Fijn dat Uk lekker liep Hilde!

Ik heb lekker ff geslapen :) Ga nu eens kijken of er vandaag nog wat op tv is.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:04

Heleen. Idd te klein gebleven. Baalde er toen ontzettend van want d'r moeder is naar Amerika verkocht, dus heb niks meer uit die lijn.
Afbeelding
Dit was ze net zadelmak.

Rosalie: Gefeliciteerd met punten!!

Ik heb even nieuwe reglement gecheckt, en als je 2x geklasseerd bent in een klasse mag je idd ieder volgend paard in die klasse starten.
Zou je dan ook versneld mogen promoveren als je bijv een keer L1 ben gestart en dan denkt hmm, ik ga nu M1 startend?

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:05

Wat een prachtig paard :oo

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:09

Daan: Welkom :) Leuk paardje rij je!
Rosalie: Gefeliciteerd met je fijne proef en prijs :)
PB: Wat leuk dat ze het zo goed doet! Ben ook wel heel benieuwd of je dan ook versneld mag promoveren. Hier helaas nog geen P&S :n

Hier even een paardloos dagje. Was erg gezellig met Kim en nog wat leuks in Apeldoorn gekocht. Ga zo nog even in Deventer met een vriendinnetje drankjes doen en bijkletsen. Morgenochtend pas weer naar Enschede/Woll :)

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:09

Ik heb morgen weer springwedstrijd! Ben benieuwd hoe dat gaat...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:11

Daan: Bedankt. Ze doet het ook gewoon erg goed met dat meisje. Zeker voor een pony is dit gewoon een leuk ding.
Moet wel zeggen, ook als ze groot genoeg was geweest had ik haar denk ik verkocht. Ze viel nl in het niet in vergelijking met haar moeder.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:24

Leuk dier hoor, echte Rhodium om te zien! Waarom heb je de moeder dan niet gehouden?

Succes Daandriaan, waar heb je wedstrijd?
Woensdag zijn wij er ook weer met de springles.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:28

Er werd geld geboden.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:31

Zou voor mij nog geen reden zijn, maar ik begrijp het.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:38

Hoi

@ pb ja dat mag. Als je de leeftijd regels maar volgt dan mag je ook van L1 overgaan naar de M2.
@ daandriaan: Welkom! Succes op CC.
@ rosalie gefeliciteerd met de wp.

Ik ben net thuis en alleen de laatste blz even snel gelezen. Ik ben vandaag naar Oostwold geweest en paard liep de 1e proef gewoon lekker 187 pnt en 1e. 2e proef wat rommeliger want mevrouw kreeg wat haast 184 pnt. Daar net geen prijs. Morgen nog een keer rijden want ze doen een competitie. Degene die de beste is over 4 proeven als extra prijs een deken en 100 euries. We gaan weer een poging doen :D

Ga nu even opwarmen want ik ben tot op het bot koud!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:59

Gefeliciteerd Carolien. Veel succes dan maar morgen.
Heleen: Het heeft ook wel heel veel tranen en dergelijke gekost hoor. Kende haar al vanaf veulen en had haar sinds dr 2de. Maar in principe is gewoon alles te koop hier. Daarnaast heb ik voor dat geld wel een stel fijne andere paarden kunnen kopen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:38

:wave: Avond!!

@Daandriaan: Welkom, paard is goed opgeknapt zie ik!! ;)
@Vief: Ook wel eens lekker.. een paardloos dagje :) . Lekker geshopt met Kim :D .
@PB: Mooi diertje :j

Ben lekker uit de nacht.. geslapen tot 14.00 uur en heb toen lekker filmpje gekeken, Gran Torino. Toen lekker naar Wo, die heeft de lente in de bol :):) . Even wat gespeeld met haar, morgenochtend weer lekker rijden :) . De baasjes van het nieuwe buurpaard hoorde Wolin tussendemiddag 'snurken' toen ze lag te slapen := .. Wo kan dan heel diep slapen, met de neus helemaal dubbel gevouwen op de grond en dan kan ze heel soms wat liggen ronken door haar neus wat op de grond leunt :P . Erg aandoenlijk :+: .

Ik dub of ik nog even de stad in ga, lekker aan de cocktails :9 .. ben ook best wel moe :o .... Heb ook nog een paar leuke films liggen hier :D ....

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:41

@ PB : leuk dat Ziggy het zo goed doet, inderdaad een echte rhodium om te zien.
ik vind het altijd maar een maf gezicht die te kleine paarden die tegen uit de kluiten gewassen welschje's rijden, dat is bijna appels met peren verglijken, de gangen van die te kleine paarden zijn gewoon een stuk beter, en lopen vaak ook een stuk mooier, maar dat is mijn mening maar.
@ Rosalie: gefeliciteerd met je prijs en beterschap voor je vriend
@ Hilde: Fijn dat het rijden goed ging
@ vief: Gezellig zo'n daghe, heb ook en paardloosdagje maar heb die lekker besteed aan bankhangen :o .
@ Daan: succes morgen!
@ Caroline: Goed zeg, als het morgen nou lekker gaat heb je een mooi prijsje, succes morgen.

Morgen oefencross in Baarle-Nassau, voor het springparcours mocht je zelf de hoogte kiezen en daar heb ik voor 1.00 meter gekozen, als ik er een beetje een goed gevoel over heb ga ik de oefencross op L-niveau doen, want als ik de hindernislijstvan de cross mag geloven staan er mooie en veel verschillende hindernissen, ik heb er echt ontzettend zin in :D .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:03

peanutbutter schreef:
Ik heb even nieuwe reglement gecheckt, en als je 2x geklasseerd bent in een klasse mag je idd ieder volgend paard in die klasse starten.
Zou je dan ook versneld mogen promoveren als je bijv een keer L1 ben gestart en dan denkt hmm, ik ga nu M1 startend?

Hey !!!!!!???? Nu hoor ik iets nieuws. Ik ben dus Z+13 geweest en nu M2+9, dan mag ik dus elk paard M2 starten ??
Waar heb je dat gelezen want dat vind ik wel interresant, dat versneld promoveren zou ik ook graag willen weten. Heb nu nl nu een 4 jarige Fries, die zwaar uit de kluiten gewassen is, die start ik nu L1, maar hij kan zoveel meer, dan zou hij dus ook L2 mogen lopen ???

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:05

Ik heb Move like Michael Jackson gekeken, best grappig :D Verder heb ik eigenlijk best een nutteloos weekendje..

Lekker af en toe zo'n paardloos dagje Vief
Succes vast Daandriaan
Gefeliciteerd met je winstpunten Caroline!
Lekker middagje Lotte :) Wij hebben op stal ook een paar snurkers. De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik echt dat er iets mis was, maar nu ben ik het gewend.
Veel plezier morgen Evie! Ben jaloers! Daar had ik ook graag willen rijden!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:06

Ja, dat mag dan gewoon. Althans per 1 april. Als je kijkt in het nieuwe dressuur reglement dan staat er onderaan een inschalingstabel waarbij je kan zien wanneer je wat mag rijden.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:51

@heleen, ik heb wedstrijd bij Beukers :)