Nee, is geen retourtje, want zn sperma is wel goed als het direct van hem afkomt. Alleen als de merries geïnsemineerd worden raken ze niet drachtig. Had niemand kunnen weten dus. Misschien als ie natuurlijk dekt dat hij wel bevrucht. maar ja dat gaat niemand doen met een hengst van 1,1 miljoen
_lautje_
Geplaatst: 28-04-09 15:41
Hoe vinden jullie deze jongen overigens?
WolinLotte
Geplaatst: 28-04-09 15:42
Hmmm.. das balen zeg voor de nieuwe eigenaren en wat een bedrag zeg ...
Jah het is echt pestweer.. Ik ga richting stal, paarden mesten en binnen halen Hebben de buitenrit even naar morgen verzet.
Moet echt weer even op gang komen, heb hier namelijk een heerlijk luie dag
Het onmogelijke is geschied! Ik heb net tweedehands petries gevonden in exact mijn maten!! Het is ook nog in de buurt van Utrecht, dus ik ga binnenkort gewoon even kijken of het nog wat is . Niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar!
Vief: umm ja . Mijn kuiten zijn net iets te breed in verhouding tot mijn voet en hoogtemaat.. Cavallo is eigenlijk het enige merk waarbij ik goed in de maattabellen pas.
dan wordt het veulen vast en zeker ook 'n knapperd
Floor: mijn moeder heeft ook nog een paar cavallo's die in de weg staan
Marieke_xXx
Geplaatst: 28-04-09 17:34
@ Jetske; Vind jullie een super combinatie! & Bont.. @ Snoekiej; de cross was stilgelegd omdat er een combinatie aan de start was gevallen en met de ambulance weg moest gevoerd worden, dus ik mocht van de hindernisjury doorrijden @ JN; Vind het knap dat je met je hand kan rijden!
PB knap beest En over dat dekken, zou ik dan ook niet zo doen nee Merel gefeliciteerd met je verjaardag JN doet het geen zeer dan als je rijd met je gipsje ?
PB: wat een lekkerdier! ik ga zaterdag naar de paardenwinkel in Aalst , ik krijg namelijk een nieuw wedstrijdvestje ik zou graag een bruin willen + bijpassende cap maar de kans dat ze dat in mijn maat gaan hebben is best klein