Als er nog mensen foto's hebben van nr 217 in het blauw. Graag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoekiej schreef:Zo, ik ben toch flink toegetakeld na gisterenMijn stem is nu helemaal weg, ik kan alleen nog maar fluisteren!
Netjes hoor Miky0! Ik heb je nog zien gaan, en het zag er goed uit!
Inderdaad Lielle, dat is altijd het nadeel met oefencrossen. Jammer ook dat er mensen komen die er idd maar even een pelham inhangen, want anders gaat hij zo hard. Als je je paard niet houd op een toegestaan bit, kan je beter thuis dooroefenen voor je start.
Leuke foto's Danique! Jammer dat je net je winst misliep, maar dat doe je iig noooit meer
Fijn dat het vertrouwen er weer is SGWukkie!!
Dat is een leuk verslagje MJ. Leuk dat Madeleine zo positief was!
Gefeliciteerd met je winstpunten Jolien!
Fijn dat je lekker ging Sjorsias! Ik heb je pony nog wel gezien, maar jou herkende ik niet
Inderdaad nog de complimenten aan de organisatie! Ik vond het weer helemaal top en soepel geregeld!![]()
![]()
Ik heb trouwens nog iemand onderweg gezien die een foto na het water van mij maakte, naast de hindernissen voor de M&Z. Weet iemand wie dit was? Ik heb helaas alleen nog maar foto's van leuk op de foto, en die zijn niet zo leuk geworden.
Jammergenoeg heeft verder iedereen mij net niet op de foto gezet, alleen Frans misschien nog!
Zamero schreef:Net voor de waterbakaan de kant gegaan en ingehaald door pssssstt
En volgens mij wou jou paard zeker niet de waterbak in, wat resulteerde dat ik een aardig tijdje heb moeten wachten.
Waarna ik maar 1 seconde geprobeerd heb en toen maar snel verder ben gegaan over het alternatief.
En weer netjes over de rest van de hindernissen ben gescheurd.
Ingridje16 schreef:miss_jumpy schreef:Ja dat springparcours kan ik wel eens voorstellen. Al is het maar 70 cm (voor de paarden), houdt toch al een aantal mensen tegen.
Ja dat vind ik ook een goeie, vind dat ze dat bij alle oefencrossen moeten doen.
Apple schreef:Klopt, enorme drukte inderdaad.
Bij het losrijden was het erg druk. Ik ben gaan losrijden op het stuk waar je kon losrijden voor het springen, daar ook een kruisje en oxertje gesprongen. Zo'n 15 minuten voordat ik moest starten ben ik richting start gegaan en heb nog even het boompje en steiltje gesprongen wat daar stond.
Ik zag ook mensen meer achterop het veld losrijden, dan had je veel meer ruimte.
Maar inderdaad, ik heb combinaties gezien waarvan ik het idee had dat die met de insteek "goh, ik heb een paard in het weiland staan en dit is dichtbij, laat ik maar eens meedoen" aan de start zijn verschenen.
Uiteindelijk is een oefencross wel de manier om kennis te maken met de sport en ook de mogelijkheid om je nieuwe paard bijvoorbeeld eens te proberen (en voor die sukkels die hun WP springen nog niet hebben)
miss_jumpy schreef:Ja dat springparcours kan ik wel eens voorstellen. Al is het maar 70 cm (voor de paarden), houdt toch al een aantal mensen tegen.
Snoekiej schreef:Ik heb nog een foto van mijzelf gevonden bij het losrijden:
En ik wacht vol spanning op de foto's van Frans!
Ingridje16 schreef:apart zit net de hindernis lijst te kijken, wilde wel even weten waar dan die fout zit van de 160 punten inplaats van de 170.
Staat er dat ik de strobalen poort 0 punten heb, maar die heb ik toch echt gesprongen, heb er nog een foto van
miss_jumpy schreef:Zondag had je dat nog kunnen aangeven, nu niet meer.
Maar ach, het belangrijkste is wel dat je voor jezelf goed gereden hebt toch?