. Eerst even losgereden achter de dierenarts, daar was ruimte genoeg, even goed aan mijn been gezet. Toen wat losgesprongen en mijn longen uit mijn lijf geschreeuwt om duidelijk te maken dat ik naar een hindernis reed. Cross ging echt super, kwam nog wat terug op 1, maar doorgedrukt en vanaf daar trok ze alleen nog maar aan op de hindernissen. Ook op hindernissen die we niet moesten. Daardoor ging de kuil ook even mis, ze wou rechtdoor en ik rechts en hadden daardoor beetje miscommunicatie. Water vond ze toch nog echt te spannend, zelfs met hulp van pa met laarzen aan. Hebben er al een aantal keer op geoefend, maar dat zijn wel altijd dezelfde waterbakken en die doet ze nu goed. Dus nog maar even wat andere opzoeken. Dus daar maar het alternatief genomen, wat ook nog even lastig was, want mijn stopper was vast komen te zitten waardoor mijn martingaal blokkeerde. Die eerst losgemaakt, alternatief genomen en nog even via het strandje het water ingegaan. Wat ze gelukkig wel braaf deed. Toen weer verder en alles lekker gesprongen. Nog miscommunicatie bij de opsprong, was mijn fout. Maar echt super lekker gereden. Super georganiseerd! Jammer dat het zo druk was bij losrijden, maar vond het top dat ze op optoming controleerde en ook bij de waterbak extra regelde.Als er nog mensen foto's hebben van nr 217 in het blauw. Graag!
Weer veel geleerd gister

wilde ook niet te lang prutsen dus toen maar voor het alternatief gegaan.
.. en de benen klapte paar keer goed op het stammetje op het inspringterrein..