Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nadua schreef:ok dank jullie wel. Ik moet idd ook voor de dressuur cross verkennen, maar hoef pas om half 12 te dressuren.
Al met al nog rond kwart over 6 weg, maar das nog wel te doen

.
. Ik heb 2 uur tussen de dressuur en het springen dus daar ben ik wel blij mee. Krijg nu al de kriebels als ik er aan denk, heb er zo'n zin in
broertje schreef:Ik ga ook zaterdag maar alvast lopen denk ik. Moet om 8:26 uur dressuur rijden dus ga toch liever de dag ervoor. Ik heb 2 uur tussen de dressuur en het springen dus daar ben ik wel blij mee. Krijg nu al de kriebels als ik er aan denk, heb er zo'n zin in
) de lijst uit het starttijden topic uit.
Nickeltje schreef:Ik trek een uur uit voor verkennen te voet. Dan heb ik alle tijd.
Verschillende soorten stiften, ik weet het niet. Kan ik niks over zeggen. Rij al jaren alle wedstrijden met dezelfde stiften en ben daar erg tevreden over.
Nickeltje schreef:Precies, die heb ik ook. En dan ben ik ook nog zo lui dat ik Tacx heb, dat schroeft ook nog eens makkelijker...
Rugnummer weet ik niet. Bij sommige oefencrossen moet je die zelf hebben en bij anderen kun je dat lenen of hebben ze rugnummers die je met veiligheidsspelden vast kan maken. Geen idee hoe dat hier werkt dus...
Dat voordraaien word ik altijd zo akelig van.Yvon schreef:En ik moet zeker ook nog een rugnummer houder hebben?