Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stalgenootje zei ook al zoiets, van dat ik in het begin gewoon het tempo nodig had om uberhaupt erover heen te komen, en dat ze nu sterker is en het ook uit een gecontroleerder tempo kan. Denk idd dat ik er meer aan doen, misschien ook beetje het andere zadel, maar kon zitten en blijven sturen (in het begin nog even niet, maar na ons steigerakkefietje viel ineens het kwartje) en dan ook zeggen dat ze hup erover moest. toen ging de huisjes, trakhener en grindbakding eigenlijk gelijk in 1x goed.

Dit is de boomstam van de **-coffin. We hadden eerst de greppel en daarna de boomstam met de greppel erachteraan geoefend. De *-boomstam konden we niet springen omdat het land erachter omgewerkt was en ik had het er even met Rob over dat die *-combinatie toch wel goed te doen was. Hij zei dat hij vrijdag 2 combinaties de andere boom had laten springen.
Weet nu helemaal niet meer hoe we er eigenlijk opkwamen maar opeens zei hij dat als ik wilde ik het ook wel mocht doen
Dus ik ging
1e keer mislukte omdat Plato niet helemaal in de gaten had dat we niet meer rechtdoor gingen maar de 2e keer ging perfect en ik heb geschreeuwd van plezier.
en ik moest me echt schrapzetten om niet over z'n nek het water in te duiken. Hierbij heb ik me flink geblesseerd in m'n lies en het was gedaan met de training voor ons want de landingen waren te pijnlijk.
). Halve coffin ging ook erg lekker. 
. Vervolgens via alle mogelijke andere manieren het water in wat mede dankzij Nickeltje
wel lukte . Heb zelfs als enige het bankje gedaan en dat was blijkbaar niet eng. Uiteindelijk wel twee keer via de schuine boom het water in (lief paard
). Het was voor mij dus een superfijne training met een wat minder einde.....
En daar ben ik ook wel blij mee. Als ik zo de foto's bekijk zag het er zelfs niet eens slecht uit....
SGWuppie schreef:Dat is volgens mij heel normaal Mirjam!
SGWuppie schreef:Tja, IK vind het heel normaal omdat ik het zelf ook doe en ik vind mezelf best wel normaal![]()
Maar idd, veel mensen zijn erg resultaatgerericht. Als ik in de cross op een hindernis bijna verongeluk, maar ik word wel eerste, dan ben ik niet blij hoor
Lielle schreef:SGWuppie schreef:Tja, IK vind het heel normaal omdat ik het zelf ook doe en ik vind mezelf best wel normaal![]()
Maar idd, veel mensen zijn erg resultaatgerericht. Als ik in de cross op een hindernis bijna verongeluk, maar ik word wel eerste, dan ben ik niet blij hoor
Ik vind het ook normaal en ben het volkomen met je eens, maar ik zie het toch echt heel anders om me heen.
. Weet wel dat ik het op kan lossen, en het is goed dat ik er nu op een training mee geconfronteerd wordt ipv op een wedstrijd! Dus het is ook zeker positief! Dus ben eigenlijk wel blij dat ik met huiswerk naar huis gegaan ben... Video heb ik zeker ook al 3 x bekeken! Iedere keer vallen er weer andere dingen op. Echt leerzaam!
Lielle schreef:SGWuppie schreef:Tja, IK vind het heel normaal omdat ik het zelf ook doe en ik vind mezelf best wel normaal![]()
Ik vind het ook normaal en ben het volkomen met je eens, maar ik zie het toch echt heel anders om me heen.

Ik moet wel zeggen dat Frank alrijd heel lief probeert te helpen met analyseren en me daar ook best goed mee kan helpen. Met het gevoel van de ruiter en het beeld van een toeschouwer die de combinatie ook heel goed kent kom je vaak best ver. ( Maar ik denk dat hij er na twee uur ofzo ook wel eens een beetje klaar mee is....
) Ik begin er ook gerust midden in de nacht opnieuw over...
Ben wel blij dat jullie het herkennen! 
Lielle schreef:of 3 dagen later
"mss komt het wel omdat ..."
Heb het er met Rob wel eens over gehad, die stapte er rustig midden in de nacht weer op om het idee te gaan uitproberen. Dus zeg maar tegen Frank dat het nog wel meevalt