Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:Foto's staan wel in mijn profiel Caatje! Ik weet ondertussen wel wie jij bent. Je valt wel op met je vos met rood blauwe outfit!
Nu je het zegt over bianca. Ik heb haar zaterdags gezien in Gorssel. Bruin paardje met gele strikken in de manen?
Ik moet zaterdags al vroeg Caatje, als jij er tegen de middag bent heb k mijn paard alweer naar huis gebracht.

Ik vind de M best pittig, vooral de waterinsprong. (gewoon hetzelfde als andere jaren) en de eenerlaatste hindernis is een flinke trakehner. renskek schreef:Balen Teegee!!
Ik heb gisteren al de M en L cross gelopen.Ik vind de M best pittig, vooral de waterinsprong. (gewoon hetzelfde als andere jaren) en de eenerlaatste hindernis is een flinke trakehner.
. Die kwamen net na die smalle. Ik kwam niet goed uit en toen paste het niet...donderde met paard en al over de tweede...had gelukkig paard nog vast, kon weer opstappen, opnieuw aangereden (alternatief) en toen door...