)... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)... 

! 

rowo schreef:Moet je ff naar de startlijsten gaan. Daar staan onderin allemaal tabbladen met de verschillende ringen. Als je op de pijltjes ernaast klikt (pijltje naar links) dan kom je vanzelf de dagindeling tegen.
edit: wat heb jij trouwens onwijs gave foto's in je profiel staan zeg!!!!

ik blijf vanavond maar bij m'n ouders slapen, die wonen maar op zo'n 3 min. van stal. Wij n kwartier 

ga t er voor de zekerheid idd nog maar even erbij krabbelen 
zie alleen n beetje op tegen de korte nachtrust.... ik heb de afgelopen nacht al niet zo goed geslapen. Ik heb er altijd zoveel in en ben altijd in bed aan t denken of ik niks vergeet dat ik van alle spanning slecht slaap. Heb wel al ontdekt dat n paar wijntjes ook niet de ideale oplossing is
dan kom je er 's morgens weer niet uit 

Erg he...
Ze heeft ook wat oude wondjes aan haar rechterachterbeen. De laatste keer kon de smid haar achterbenen niet eens bekappen
Wij zijn nu maar hard in training met het fatsoenlijk voetjes geven achter 

IndianSummer schreef:Fred heeft achter ook geen ijzers. Die is een ramp met de achterbenen. Ik denk dat ze daar ooit een keer wat mee heeft gehad, want als je soms al naar haar achterbenen kijkt draait ze al doorZe heeft ook wat oude wondjes aan haar rechterachterbeen. De laatste keer kon de smid haar achterbenen niet eens bekappen
Wij zijn nu maar hard in training met het fatsoenlijk voetjes geven achter
Oefenen is idd de enigste oplossing, met geweld red je het nooit bij haar.