Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat wordt opletten! heb toch de neiging om vanavond te gaan bellen als er op de site niks veranderd
*gaat nu degene zoeken die al 2 weken met zijn/haar regendans bezig is en opsluiten in een heel diep en klein keldertje* tinkerfan555 schreef:Moet je bij de oefencross een rugnummer dragen? ik dacht van niet maar ik weet het niet zeker...

tinkerfan555 schreef:Moet je bij de oefencross een rugnummer dragen? ik dacht van niet maar ik weet het niet zeker...
en ook zo koud. Nat regenen in een zomerse onweersbui is niet erg maar bij deze temperaturen en vooral die wind vind ik het niet zo leuk.
Ibonn schreef:Wat betreft voorlezen voor dressuur: je kan ook je proefje uit je hoofd leren en zonder voorlezer rijden
Ibonn schreef:Bericht van buienradar.nl
Opgesteld op donderdag 05 juli 2007 om 08.55 uur.
Eerst nog buien, vanmiddag opklaringen en meest droog
Vanochtend vallen er nog steeds enkele buien, maar de zon breekt ook af en toe goed door. In de loop van de middag neemt de buiigheid van het westen uit verder af. De middagtemperatuur ligt met een graad of 18 opnieuw ruim onder de normale waarde voor deze tijd van het jaar. De wind is meest westelijk en matig, aan zee krachtig, 6.
Vrijdag passeert een storing ons land en dat gaat gepaard met regen en vrij veel wind. De zuidwestenwind wordt vrij krachtig en aan de kust en op het IJsselmeer hard. In de middag komen er enkele opklaringen en de temperatuur wordt dan ongeveer 18 graden
Voor de wedstrijd van vandaag ziet het er dus niet zo slecht uit maar morgen wordt dus duidelijk andere koeken ook zo koud. Nat regenen in een zomerse onweersbui is niet erg maar bij deze temperaturen en vooral die wind vind ik het niet zo leuk.
Ik ga met SGWOllie mee, liever aflassen en pech dan, dan morgen voor een halve cross er heen gaan of met een blessure of ongeluk thuiskomen.
Wat betreft voorlezen voor dressuur: je kan ook je proefje uit je hoofd leren en zonder voorlezer rijden
!!! Tis alleen zo'n gek gezicht...hihihi

Hier in Venlo is t ook al bijna de hele morgen droog