bonniepony schreef:ingridje16:
ik heb nog een foto van tijdens de prijsuitrijking, inb het topic van 20 mei
kee dankje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bonniepony schreef:ingridje16:
ik heb nog een foto van tijdens de prijsuitrijking, inb het topic van 20 mei

Widner schreef:Dat word rennen manon
xMnOn schreef:Widner schreef:Dat word rennen manon
idd..![]()
![]()
Bouw ik wel conditie op
maarja als je gratis ben, ben je erg in trek
verography schreef:xMnOn schreef:
idd..![]()
![]()
Bouw ik wel conditie op
ik denk dat met al deze mensen je kaart al snel vol raaktmaarja als je gratis ben, ben je erg in trek

verography schreef:ik denk dat met al deze mensen je kaart al snel vol raaktmaarja als je gratis ben, ben je erg in trek
Gaat wel lukken hoop ik
met 1 wedstrijd deden er 23 combinaties mee en ik had er van 15 ofso foto's gemaakt en toen had ik 500 foto's plus die moeten bewerkt worden (k*t werk). Gelukkig kunnen er bij mij 1000 op maar das dan wel laagste kwaliteit maar heb gelukkig niet zo veel mensen dus kan ik ook nog van de cross zelf genietne 
verography schreef:haha geloof me dat gaat je niet lukkenmet 1 wedstrijd deden er 23 combinaties mee en ik had er van 15 ofso foto's gemaakt en toen had ik 500 foto's plus die moeten bewerkt worden (k*t werk). Gelukkig kunnen er bij mij 1000 op maar das dan wel laagste kwaliteit maar heb gelukkig niet zo veel mensen dus kan ik ook nog van de cross zelf genietne

gaat een beetje moeilijk

ik ga slapen en pirets af kijken
xMnOn schreef:whooh!!
ik een kwartier..
.Ik heb er superveel zin in! Maar heb je bij die cross eigenlijk kalkoenen nodig? M,n paard is net opnieuw beslagen en toen wist ik nog niet van de cross dus ze heeft geen kalkoen gaten in haar ijzers......
heb bijna niet geslapen
Amber_ schreef:Als het niet geregend heeft moet het te doen zijn hoor. Ik rijd blootvoets op gras.

paxine schreef:Ik doe 2 juni mee met de oefencross en 3 juni met het pony rennen.Ik heb er superveel zin in! Maar heb je bij die cross eigenlijk kalkoenen nodig? M,n paard is net opnieuw beslagen en toen wist ik nog niet van de cross dus ze heeft geen kalkoen gaten in haar ijzers......
Widner schreef:

paxine schreef:Ik doe 2 juni mee met de oefencross en 3 juni met het pony rennen.Ik heb er superveel zin in! Maar heb je bij die cross eigenlijk kalkoenen nodig? M,n paard is net opnieuw beslagen en toen wist ik nog niet van de cross dus ze heeft geen kalkoen gaten in haar ijzers......
Dat zou lachen zijn!
paxine schreef:paxine schreef:Ik doe 2 juni mee met de oefencross en 3 juni met het pony rennen.Ik heb er superveel zin in! Maar heb je bij die cross eigenlijk kalkoenen nodig? M,n paard is net opnieuw beslagen en toen wist ik nog niet van de cross dus ze heeft geen kalkoen gaten in haar ijzers......
Misschien racen we wel tegen elkaar!
Dat zou lachen zijn!
[/quote]
?