Ik ga eens kijken of het droog is... misschien dat ik de paardjes er anders nog even uit doe.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 

!
toen een kwartier pauze en op naar wiskunde daar had ik gistere nog 3 uur bijles over gehad en vorige week ook al 3 uur dus daar kon het niet aan liggen.. maar bij opgave 1 had ik het al niet meer.. dat kon net zo goed een ander hoofdstuk zijn.. daarintegen kon ik d van opgave 1 wel goed maken (interpoleren, wat me met de bijles ingehammerd is
) maar verder 2 was ook zo van: ja zal wel.. 3 en 4 gingen wel goed en van opgave 5 gingen a en b ook wel goed
! Moet een 5,7 halen voor een 5,5 gemiddeld dus ben erg benieuwd.. Morgen alleen tekenen praktijk dus eventjes niet leren.. maar straks al maar samenvatting gaan maken voor maandag..
!

70 euro boete
.. 

Ben begonnen weer met handballen en heb na elke training de volgende dag wel last van mn rug maar ga er nu gewoon doorheen..Blijven beweging en regelmaat in trainen houden en dat gaat nu redelijk..Hopen dat t weer goed komt:)
Korte samenvatting
!
Ik ben weer thuis.