Leuke foto's allemaal

Vief gefeliciteerd!
RK: volgens mij zijn jullie er helemaal klaar voor

Jiska: Balen van je eerste springwedstrijd zeg..

Indd hopen dat het beter wordt, hij is nog wel jong natuurlijk.
Wij zijn gisteren ook weer op concours geweest.
Ik heb met Jack voor het eerst M gesprongen, en Queenie weer L.
En heb al het maximaal haalbare gehaald, kon niet beter!
4x gewonnen, en 8 winstpunten

Liep Jack met 4 oranje lindjes aan zijn hoofd

Ammi, sorry ben niet echt thuis op dat gebied..

Nu hoefden ze alleen de 2e trakehner te doen. Verder was hindernis 1 al meteen een soort trakehner, dan kwam na hindernis 9 (was die trakehner combi van hierboven) een hele misselijke 'coffin, van een dikke boom, greppel na een afdaling en dan schuin eracher een smalletje. Vervolgens een greppel met haag, dan twee relatief simpele sprongen en dan een lastige watersprong van een boom met stromend water met daarachter soort halve krans (zeg maar de laatste van Vlietlanden) op een heuveltje. Dan dikke boom het water in, onder een hoek een hele lage uitsprong en dan weer onder een hoek een dikke bak. Daar heb ik heel wat gezien die het alternatief reden. Dan een flink galopstuk en weer een moeilijke waterbak: eerst een smal huisje en dan haaks op 4 galopsprongen een haag die alleen aan de linkerkant een laag stuk had van circa 1 meter breed (en ook zo hoog denk ik), de rest was echt giga hoog, met de landing in het water. Ook daar waren veel problemen, stops op het huisje of bijna vallen op het water. Dan een soort picknicktafel, een hele dikke heg, een misselijk smalletje bovenop een flinke heuvel en aan de voet daarvan weer een smalletje. Richting het hoofdterrein dan een steeple haag, en een heel erg bedriegelijk smalletje direct aan de top van een heuvel waar ik heel wat langslopers heb gezien. Op het hoofdterrein een paar dikke sprongen, waaronder drie op een soort S lijn, dan een dikke boom op een heuvel, weer een trakehner en de laatste waterbak. Daarna nog een aantal sprongen maar die heb ik niet gezien. We hebben vooral bij de 2e waterbak gestaan, daar kon je mooi dichtbij komen, en het was technisch een lastig ding

Goed zeg! Gefeliciteerd