Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ik had nr. 15 in L ring 3:
verder ging t eigenlijk beter dan ik had verwacht (hij liep de hele week al behoorlijk belabberd met dr). Resultaat: 185 pt, 13e
Ik had al besloten om op de tankval het alternatief te nemen. Aangezien het onze eerste keer L was én Pasjha niet echt toppie was. 1 (berken), 2 (haaientand met greppel) en 3 (boom) goed. 4abc (bergje) was idd n beetje lastig ivm stomme afstand + berg op maar ging ook goed, 5 (zadelrek) goed, 6 (smalletje) goed, 7ab (in-uit) goed - idd wel stoer aangereden, 8ab het alternatief genomen, daarbij bijna de hindernis jury omver gereden
(heb me later nog verontschuldigd
maar het scheen tijdens die regen vaker gebeurd te zijn
) 9ab (rotspartij) + 10ab (boom + trakhener) goed, 11 (brugje) wel goed Pasjha heeft wel n moment ingehouden maar sprong er toen direct op
daar was ik achter toch wel trots op, 12 (stijl)+13abcde (water in-uit-in-uit)+14 (uitkijktoren) heel goed, 15 de huisjes genomen en 16 ging ook goed.
dus de rest heb ik op n handgalopje gereden. Ben gefinished met 5.50 dus netjes 10 sec. binnen de tijd.
). Vooral toen het nog regende hoorden we dat er echt heel erg veel fouten in de cross gemaakt werden: de ene weigering na de andere en enkele valpartijen.
Heb je alleen het Z? Ik dacht nl je in een flits te zien zitten toen ik over 4 kwam (nr 55).
L0ve schreef:@rosanrosan: waarom stuur je een berichtje en verwijder je hem daarna weer?ben wel nieuwsgierig
Daarna hoi gezegd tegen Bento en Sim en Raimaer los gereden in de stromende regen
. Proefje was weer te veel spanning, de punten en plaats (184, middenmoot) vielen dan ook zeker niet tegen. Nu heb ik ook het idee dat er raar gejureerd was (ring 1), het zat iig erg dicht op elkaar. Ik heb trouwens die man nog afgevoerd zien worden, wel erg vervelend
De grond was op dat moment nog redelijk, ik weet niet hoe dit later is geworden.
Het werd daardoor wel wat krap, toen ik bij de DA vandaan kwam had ik nog anderhalve combi voor me. Daardoor liep ik wat klooien met mijn stopwatch, normaal start ik die als de ruiter voor me weggaat maar dat was ik nu dus vergeten
Uiteindelijk op ongeveer 1 minuut voor tijd dat ding aangezet en daarna weg. Raimaer liep nog wat dicht onder de eerste maar kwam toen goed op gang en liep prima. De picknickplaats ging super (daar rijd ik altijd fijn) en de eerste uitdaging kwam op het in-uitje van 7. Ze kwam mooi bij me, en liep er simpel doorheen zonder te kijken. Daarna de beruchte tankval waar ze fijn mooi in twee korte galopsprongen doorheen ging. Ze keek even en ze glibberde wat boven (volgens mij was het er glad) maar ze pakte er wel super aan. De rotsdubbel ging wat minder vloeiend, de bocht liep niet zo lekker maar de dubbel erna het bos uit ging weer netjes. Op de brug het alternatief gepakt hoewel ze daar zo fijn aanvoelde dat het wsl niet nodig was geweest en naar het water. Inmiddels snapt Raimaer ook dat je echt geen mogelijkheid krijgt om droge voeten te houden en ze ging als een streep het water in, over het eilandje (volgens mij had ik zelfs genog controle om het smalletje daar ook te doen) en water weer in en uit. Uitkijktoren ging makkelijk, huisje ook. Toen keek ik eens op mijn klok en dacht nog ruim 30 seconden te hebben (was nl in de gedachte dat ik mijn stopwatch 30 seconden voor vertrek had gestart) en ben dus heel rustig naar de finish gereden om geen tijdfouten voor te snel rijden te krijgen. Helaas was ik toen dus 10 seconden te langzaam, wat me de 2e plek heeft gekost. BlonT! 

!
!
! Van die zenuwen heb ik eigenlijk niks gemerkt toen we met jullie stonden te kletsen net na het springen
! Haha, maar goed
! Ik spreek je nog wel
!
! 

sfranken schreef:Ja dat was zeker beter, had een beetje schrik voor de trakhener omdat ik daar vorig jaar een lelijke val had gemaakt. En toen dacht ik daar in het M te gaan kijken voor het vertrouwen maar dat werkte dus niet, bijna iedereen weigerde en zag er weer 2 vallen. Was niet goed voor mn zelfvertrouwen

Lielle schreef:Ik heb je niet gezien Jiska, ik had haast![]()
Natuurlijk gaat het niet vanzelf, maar het is wel fijn om een paard te rijden dat het klappen van de zweep al kent.