Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar zit nu helaas in het gips en moet hoogst waarschijnlijk nog een operatie krijgen (voet gebroken).

Prisjee91 schreef:Bij mij ging het de eerste 17 sprongen ook prima! Alles hoog en foutloos gesprongen, hij trok weer heerlijk aan! Helaas bij de waterbak ging het niet goed. Ben wel gefinisht (en een 7de plek) maar zit nu helaas in het gips en moet hoogst waarschijnlijk nog een operatie krijgen (voet gebroken).
Dus ups en downs voor mij helaas; cross-seizoen een stuk eerder afgelopen dan ik had gedacht.
hoe heb je dat gehad dan? veel beterschap en sterkte.Mandarijn12 schreef:Ik ben gister wezen kijken bij de waterbak, mocht iemand tussen een uur of 11:00 en 12:00 hebben gereden, sorry voor mijn applaus hahaha. Maar potverdorie wat werd ik enthousiast. Iets minder enthousiast toen de eerste die ik zag keihard op d'r plaat ging. Paard sprong erin, zij vloog erover heen, bleef godzijdank hangen tot het paard er weer uitsprong en kwam redelijk hard neer in de drek. Hoop dat ze zich niet bezeerd heeft. Verder heb ik er in dat uur meer verkeerd zien gaan dan goed zien gaan. Paard wat de waterbak in gleed, ruiters die erover heen vlogen, eentje zelfs bijna met hoofd tegen het hout van de rand. Respect jongens, sodeju.
Dott schreef:Prisjee91 schreef:Bij mij ging het de eerste 17 sprongen ook prima! Alles hoog en foutloos gesprongen, hij trok weer heerlijk aan! Helaas bij de waterbak ging het niet goed. Ben wel gefinisht (en een 7de plek) maar zit nu helaas in het gips en moet hoogst waarschijnlijk nog een operatie krijgen (voet gebroken).
Dus ups en downs voor mij helaas; cross-seizoen een stuk eerder afgelopen dan ik had gedacht.

Prisjee91 schreef:Ik denk dat hij van een ander paard schrok in de waterbak (hij is best bang voor water namelijk) want die kwam gelijk achter mij aan de waterbak in.
Omdat hij schrok schoot hij opzij (naar de zijkant) waar dus dat hek staat. Voet werd geplet tussen paard en hek.
Mijn paard is inderdaad ergens gestald door de organisatie (echt heel erg bedankt!!) maar ik ben niet met de ambulance afgevoerd. Die mensen kwamen wij wel tegen in het ziekenhuis.
Maar geen idee hoe of wat verder.
etania schreef:Prisjee91 schreef:Ik denk dat hij van een ander paard schrok in de waterbak (hij is best bang voor water namelijk) want die kwam gelijk achter mij aan de waterbak in.
Omdat hij schrok schoot hij opzij (naar de zijkant) waar dus dat hek staat. Voet werd geplet tussen paard en hek.
Mijn paard is inderdaad ergens gestald door de organisatie (echt heel erg bedankt!!) maar ik ben niet met de ambulance afgevoerd. Die mensen kwamen wij wel tegen in het ziekenhuis.
Maar geen idee hoe of wat verder.
Hij heeft bij mij op stal gestaan
Echt heel erg bedankt!!