Dan worden de bospaadjes inderdaad een uitdaging, Nimber De mijne zag kans in Broekelo om een paadje rechtdoor te missen, hoop dat dat hier goed komt in het bos
lauxmautink
Geplaatst: 24-10-14 13:51
Draaien jullie stiften in? En doen jullie een witte rijbroek aan?
Nee geen witte rijbroek. Stiften twijfel is nog over. Er zit volgens mij niet zo heel veel gras gedeeltes in. En in dat maisveld heb ik naar mijn idee alleen maar nadeel aan die dingen.
Mijn paard heeft blote voeten Geen witte rijbroek, ik rijd in zwart-oranje setje dus een zwarte rijbroek. Om nog iemands vraag van eerder te beantwoorden, ook geen knotten, met uitzondering van 1 vlechtje waar t hoofdstel aan vast gaat.
Er zijn, tenzij de route erg is veranderd, twee stukken grasland, totaal nog geen 500m denk ik. De rest is bospaadjes en maisland.
Mmm ja. Die 500 m kan wel zonder stiften toch. Als het glad is kan ik wel even rustig aan doen. Heb soms namelijk het idee dat als ik stiften gebruik waar eigenlijk niet nodig is ik de ijzers er onder uit loop.
Kijk morgen wel even hoe de bodem is dan kan ik altijd nog draaien.
xxsifra
Geplaatst: 24-10-14 15:30
Staat de ideale tijd al ergens eigenlijk? Ben wel benieuwd namelijk! Ik twijfel ook over de stiften... ik neem ze gewoon mee en wacht het terrein af.
xVerax
Geplaatst: 24-10-14 16:07
Knollie staat hier ook op blote voetjes
Route gaat als het goed is inderdaad maar over 2 stukjes gras, bijna niks.
Ideale tijd is meestal pas op de dag zelf bekend Sifra
dressagelady
Geplaatst: 24-10-14 16:10
Ik ga wel stiften draaien denk ik. Witte rijbroek niet,gewoon een blauwe