Ik heb besloten morgen niet te starten. Vanmorgen gelopen en twijfelde toch wel erg, vond het een prachtige cross maar voor mij op dit moment met mijn paard niet verstandig. Maar ik weet dat ik het bij twijfel niet moet doen, vorig jaar veel spijt gehad dat ik broekland heb gereden in de blubber en heb daarvan geleerd. Komen nog genoeg crossen met dit paard, met het paard van vorig jaar was ik waarschijnlijk wel gestart omdat die meer ervaring had.
Ik heb besloten tot nu toe te gaan als het vandaag droog blijft. En dan kijk ik na de dressuur of ik het springen start want wil niet dat ze er bang van wordt
Leliaardje
Geplaatst: 14-09-13 12:46
OH, het ziet er weer gaaf uit!! Ik wil ook .
Anke, jammer dat je niet gaat, maar het moet wel goed voelen, anders heeft het ook geen zin. Lielle: mooie score!!
Even een vraagje voor een vriendin die er morgen heen gaat: hoe is het parkeren? Wordt het een blup?
We zijn toch nog even naar gorssel geweest om te verkennen. Dressuur is goed te doen. Inspringen is aardig zwaar. Springparcour is op sommige plekken zwaar ,maar denk dat ze voor morgen wel de lijnen anders gaan maken. Cross is echt gaaf! Hopen dat de meest blubberige stukken opdrogen. En dan ga ik morgen wel starten.
Sannnn
Geplaatst: 14-09-13 14:52
Ik was eigenlijk al niet van plan om te starten morgen vanwege mijn rug, maar nu ik het gezien heb start ik sowieso niet. Heb er al 1 onder uit zien glijden bij het springen die gewoon rustig de bocht door ging. Springring is echt gewoon niet fijn. Maar ik weet niet of ze daar nog wat aan gaan veranderen, als er nog meer water bij komt daar is dat niks. Dressuur ben ik niet geweest dus dat weet ik niet. De cross is vrij goed nog steeds, alleen bij hindernis 3 en op het land rondom de wolenwiek. Verder houd de bodem zich heel fijn!
Ik vond er wel een hele makkelijke cross staan dus wat dat betreft vind ik het wel super jammer om niet te starten. Maar het is voor mij nu niet verstandig.
Iedereen morgen veel plezier en succes nog!!
Bonny_CT
Geplaatst: 14-09-13 14:52
Cross is erg goed te doen met de bodem. Even kort uitgevers verslag volgt. 183 dressuur, en foutloos springen en cross
_Liez
Geplaatst: 14-09-13 14:57
De springring was inderdaad echt het minste van allemaal. Denk je dat hetzelfde parcour blijft staan voor morgen? Dan worden die bochten nog zwaarder als er morgen heel wat gesprongen hebben.
Ja de springring vond ik ook twijfelachtig, maar fijn dat de organisatie dat heeft opgepakt en verbeterd voor morgen. Cross is zeker goed te doen! Ik heb er zin in!
Ik krijg elke keer een foutmelding bij de mail als ik mijn afmelding wil versturen, wil iemand hier misschien doorgeven dat ik niet start? Ik heb startnr. 215, wel zo fijn voor ze dat ze het weten. Tientjeh,ik zit bij jou in de ring. Maar dan weet je alvast dat ik er niet ben.
Fijn om te horen dat de bodem van de cross prima is. Nu nog even afwachten van de springring morgen, gelukkig hebben ze daar nu sowieso al wat aan gedaan