[SGW] SGW of Life Kleding

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Re: SGW of Life Kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 16:15

Top Margeet!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 16:19

bianca1980 schreef:
Eigenlijk zou het bedrijf je de mails moeten doorsturen, weet je gelijk welke mensen er zo gehaaid zijn om perse dat SGWof life shirt te hebben.....wat triest zeg.
Kunnen dan nu alleen maar hopen dat het bedrijf idd meewerkt en geen bestellingen anders dan via jou aanneemt.

Daar ben ik niet bang voor hoor Bianca, dat heb ik ze heel duidelijk gemaakt. De overige bedrijfskleding wordt daar ook gemaakt dus ze passen wel op om zulke geintjes uit te halen.

Als ik van de week mijn polo met lange mouwen en Loetie's deken op ga halen dan wil ik even kijken of Noor en ik op de andere borstkant het logo van de sponsor kunnen laten zetten.

Afgelopen zondag in OK werd er al druk gekeken en gewezen, hihihihi, was wel leuk om te zien.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:08

jeutje dat had ik niet verwacht! Zijn mensen echt zo schijnheilig??? Ik ben zwaar nieuwsgierig naar namen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:14

MargreetW schreef:
Ja hé Barbara, maar er lezen natuurlijk een heleboel mensen mee op Bokt. En die hebben op de 1e pagina een paar links gezien en zijn zo op de site van het bedrijf uitgekomen.
Toevallig was ik er afgelopen zaterdagmorgen en toen vroeg ik of er nog mensen waren die bv. nog niet betaald hadden of op een andere manier ergens problemen mee hadden.En toen zei ze dus dat ze een paar mailtjes had gehad van mensen die vroegen of zij dus rechtstreeks konden bestellen.
Niet dus, ik zei mail maar terug dat ze alleen kunnen bestellen via een PB op Bokt. Dacht die vrouw achter de kassa ook nog dat ik een grapje maakte, Bokt????? Nooit van gehoord.

en toen kreeg je de naam van ene wanbetaler M T uit N. :') en M T uit N was zich van geen kwaad bewust :')

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:20

soms kan een topic nog een aparte wending krijgen....zo zie je dat hier ook maar weer! Ik ben superblij met mijn polo, maar tis nog een beetje fris om die met de training te dragen :P! mss had ik wel een vest moeten bestellen....nog maar ff op mooi weer wachten dus!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 07:39

Nee hoor Marijke, ik was de laatste die betaald heeft. Er waren geen problemen zei ze.
Het enige dat er is, is dat 2 dames de kleur van hun Navy wat te donker vinden, alhoewel 1 dat achteraf niet erg vindt.
Verder heeft 1 een te groot Jack maar daar kan ik helaas niets aan veranderen, ik hoop heel erg dat ze hem snel kan doorverkopen.
En iemand met een verkeerde polo, wel goed op de factuur, verkeerde geleverd.
Dus u kunt rustig slapen mevrouw MT uit N.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 07:45

Ik ben nog steeds super blij met mijn vest. Heb hem al steeds aan, zit echt heerlijk!
Wel heel bijzonder dat er zomaar mensen uit hun zelf gaan bestellen!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 07:49

Heb je het wel doorgegeven Margeet? Dat er meerdere mensen zijn die hun geld teruggestort hebben gekregen? ik dacht namelijk eerst dat het aan mijn man lag, maar nu er meerderen zijn, lijkt me dat haast uitgesloten...
Ben zo benieuwd naar mn spulletjes!

Overiens dat jack, van wie is die, welke maat en welke kleur was ie? Heb de laatste tijd alleen errug vluchtig bijgelezen. Eigenlijk te druk geweest om te bokken :oo haha!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 07:58

Nee, dat hoorde ik ook pas gisteren. Maar dat vraag ik zaterdag ook wel even na.
Het Jack was van Irene2.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 09:21

Welke maat en welke kleur is dat van Irene2? Anders heb ik daar wellicht wel belangstelling voor :-)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:42

Ik heb vandaag even een foto bij daglicht gemaakt van mijn "navy" shirt en trui.
Beide zouden navy moeten zijn, en ik snap een kleurverschil wel. Maar dit poloshirt lijkt mij toch echt meer zwart dan bavy. Als ik heel goed kijk bij daglicht, zie ik een spoortje blauw erin, maar het is niet wat ik verwacht had.
Een zarte polo met logo had ik al van de vorige bestelronde, ik wilde graag donkerblauw omdat ik voor Daimler alles in donkerblauw heb.
Afbeelding

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:43

Sorry, foto is een beetje groot uitgevallen :o

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 18:48

Heleen, dat is zo te zien wel een hele rare kleur Navy. Ik ga er zaterdag even voor je achteraan, en maak dan even een print van deze foto.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:49

Als je deze foto nou naar het bedrijf stuurt en om hun reactie vraagt ?? over hun interpretatie van Navy en Zwart ??

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:15

Mijn navy polo is precies zo, heb hem bij daglicht vergeleken met wat andere kleiding, en het is echt heel donkergrijs, ofwel "zwart na 30x wassen", precies zoals bij Heleen.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:31

Wel mooie kleur overigens die shirts, maar ik vind het inderdaad geen navy!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:52

irene heeft een mt L van het softshelljack :)

@ Loetie probleem van het terug storten zit bij ons bij mij :+ ik heb niet inter.promo als ontvanger neergezet maar: sgw of life shirts :+ :o? dat had natuurlijk wel als omschrijving gekunt maar niet bij t.n.v :Z

@ Heleen jemig dat zou ik ook geen navy noemen. Zonde! Hopelijk is die van mij wel echt navy want zwart vind ik niet heel leuk

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:20

welke kleur is de softshell van Irene? zwart wil ik wel overnemen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:25

Dat vind ik ook geen navy inderdaad :\

Die van mij is echt mooi navy :j meer zoals die fleece.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:13

Ik kreeg nog een reactie op mijn mail dat de leverancier de shirts heeft aangepast en dat ze er niets aan kunnen doen. Jammer wel dat ze dan niet de foto op hun site aanpassen met het oude model, waar ik dus denk op te bestellen. Maar goed, ik ben iig een fleurig geheel met al die verschillende kleurtjes blauw ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:38

Kris schreef:
Ik kreeg nog een reactie op mijn mail dat de leverancier de shirts heeft aangepast en dat ze er niets aan kunnen doen. Jammer wel dat ze dan niet de foto op hun site aanpassen met het oude model, waar ik dus denk op te bestellen. Maar goed, ik ben iig een fleurig geheel met al die verschillende kleurtjes blauw ;)

dat vind ik geenzinds netjes en is naar mijn weten ook niet in overeenstemming met de regels omtrent internet aankopen...

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 16:34

muts_marijke schreef:
@ Irene geert wil eigenlijk niet dat ik het softshell jasje erbij koop. Snap ik ook wel want nodig heb ik hem niet en ik zou hem dan kopen om jou te helpen. Maar hij zei heel wijs dat ik dat geld beter in 2 crosswedstrijd-startgeld-en kan stoppen dus dat ga ik ook doen. Vreselijk zo'n verstandige kerel ;)

niet erg hoor :)

voor de geinteresseerden;

Het is een donkerblauwe softshell jas, logo op de rug, mouw (klein) en borst(klein)
het is een maat L, hij is erg mooi, maar mij gewoon te groot. is een maat 42, denk ik.

ik heb er rond de 62 euro voor betaald. wie hem over wil nemen mag zich melden, dan bestel ik dezelfde jas in een maatje kleiner :j

wat jammer dat er mensen buiten het topic om zijn gaan mailen. raar ook, waarom zou je dan doen?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:39

Irene ik wil hem wel passen weet niet of ik je binnenkort ergens zie?
weet natuurlijk nog niet hoe de mijne uitvalt maar mocht die te groot zijn kan pa (groom) hem misschien wel aan

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:37

ben je in markelo of diepenheim aanwezig Mendy?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:47

Markelo op zondag