Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:Eigenlijk zou het bedrijf je de mails moeten doorsturen, weet je gelijk welke mensen er zo gehaaid zijn om perse dat SGWof life shirt te hebben.....wat triest zeg.
Kunnen dan nu alleen maar hopen dat het bedrijf idd meewerkt en geen bestellingen anders dan via jou aanneemt.
MargreetW schreef:Ja hé Barbara, maar er lezen natuurlijk een heleboel mensen mee op Bokt. En die hebben op de 1e pagina een paar links gezien en zijn zo op de site van het bedrijf uitgekomen.
Toevallig was ik er afgelopen zaterdagmorgen en toen vroeg ik of er nog mensen waren die bv. nog niet betaald hadden of op een andere manier ergens problemen mee hadden.En toen zei ze dus dat ze een paar mailtjes had gehad van mensen die vroegen of zij dus rechtstreeks konden bestellen.
Niet dus, ik zei mail maar terug dat ze alleen kunnen bestellen via een PB op Bokt. Dacht die vrouw achter de kassa ook nog dat ik een grapje maakte, Bokt????? Nooit van gehoord.
en M T uit N was zich van geen kwaad bewust
! mss had ik wel een vest moeten bestellen....nog maar ff op mooi weer wachten dus!
haha!

ik heb niet inter.promo als ontvanger neergezet maar: sgw of life shirts
dat had natuurlijk wel als omschrijving gekunt maar niet bij t.n.v
meer zoals die fleece.
Kris schreef:Ik kreeg nog een reactie op mijn mail dat de leverancier de shirts heeft aangepast en dat ze er niets aan kunnen doen. Jammer wel dat ze dan niet de foto op hun site aanpassen met het oude model, waar ik dus denk op te bestellen. Maar goed, ik ben iig een fleurig geheel met al die verschillende kleurtjes blauw

muts_marijke schreef:@ Irene geert wil eigenlijk niet dat ik het softshell jasje erbij koop. Snap ik ook wel want nodig heb ik hem niet en ik zou hem dan kopen om jou te helpen. Maar hij zei heel wijs dat ik dat geld beter in 2 crosswedstrijd-startgeld-en kan stoppen dus dat ga ik ook doen. Vreselijk zo'n verstandige kerel