Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar verder ok hoor!
shirleyp schreef:yhultink schreef:Ben benieuwd wanneer de tijden er op komen...... Was namelijk 2e geworden bij de senioren 2, had bijde rondjes foutloos en wat ik gemeten had qwa tijd zo rond de 8.10 Zag namelijk dat de gene die de 1e prijs had een weigering had en bijna dezelfde tijd had. Ben super tevreden met mijn 2e prijs, maar dacht dat foutloos voor balken of weigeringen ging....?? Weet één van jullie hoe dit zit?
Als je voor alles punten en strafpunten krijgt kun je wel wat compenseren. Als degene die eerste is bijvoorbeeld strak bij de tijd zat en goede stijlpunten had kun je misschien wel een weigering wegwerken?
Liin schreef:Ik vind het wel raar dat een weigering boven foutloos kan staan.
Maar goed ik weet verder niet wat ze allemaal bekijken
shirleyp schreef:Liin schreef:Ik vind het wel raar dat een weigering boven foutloos kan staan.
Maar goed ik weet verder niet wat ze allemaal bekijken
Ik weet niet zeker of ze het zo hebben gedaan hoor. Is tegenwoordig in het b springen ook zo. Met goede stijlpunten maar een balk kun je hoger eindigen dan een foutloze ruiter met weinig stijlpunten. Voor beide is wat te zeggen denk ik.
Edit; of was de weigering op hindernis 9? Die is er namelijk later uitgehaald, alles wat daar is gereden kwam te vervallen.

Anne_GTI schreef:Met een val/balk/weigering in de prijzen??? Da's raar zeg.
Wat stond de tijd krom trouwens. Ik heb in het bos gedraafd en in de weilanden gewoon normaal gegallopeerd. Binnen 6 minuten was ik rond. Om de ideale tijd te rijden had ik moeten draven de hele weg; dan is het toch geen cross meer?

Gelukkig onderweg wel mijn eigen trainingsmomentjes mee gepakt, dus prima dag gehad!Loetie84 schreef:Anne_GTI schreef:Met een val/balk/weigering in de prijzen??? Da's raar zeg.
Wat stond de tijd krom trouwens. Ik heb in het bos gedraafd en in de weilanden gewoon normaal gegallopeerd. Binnen 6 minuten was ik rond. Om de ideale tijd te rijden had ik moeten draven de hele weg; dan is het toch geen cross meer?
Stond jij naast me met de trailer? (Vos paard, schimmel-pony?)
ZEI IK TOCHHHHHH
Ik heb echt meeeeeeegaaaaaaa langzaam gedaan, en was met 7:20 rond. Deze tijd sloeg echt nergens op idd... Overigens wel echt een heerlijk rondje gereden in het zonnetje