P01 schreef:Hoezo paard onvriendelijk. Dikke onzin. Als dat zo was dan had de TA het parcours niet goedgekeurd en vrijgegeven vorig jaar.
Het paardonvriendelijk sloeg volgens mij op het parcours in Vasse, niet op de wedstrijd in Hoogenweg van vorig jaar... Kan over beide niet oordelen hoor, omdat ik er niet was, maar het nabesprekings topic van Vasse was niet echt gezellig ofzo. Erg veel discussie over de eerlijkheid van het parcours en het is meerdere keren op slot gegooid toch? Dat zegt vaak wel wat, want mijn ervaring is dat SGW-ers niet standaard negatief zijn over een wedstrijd als ze onderaan zijn geeindigd ofzo. Mensen kijken vaak eerst goed naar zichzelf, voordat ze gaan zeiken op de organisatie of iets. Natuurlijk moet alles wel met een korreltje zout worden genomen, maar er zit vast een kern van waarheid in...
Edit: Overigens heb ik van vorig jaar in Hoogenweg geen verhalen gehoord over een oneerlijke cross hoor. Enige wat ik aan kritiek gehoord heb van vorig jaar is dat het wat laag stond... voor mij een reden om vooral wel te komen, maar kan me ook voorstellen dat andere daardoor besluiten om niet te gaan. Verder sluit ik me aan bij Valyra: Ik heb er zin in!!! En we zien zondag wel met eigen ogen hoe het is!!!

handig! (oud nieuws, ik weet het)
Daar hoef je echt niet achterstevoren voor te zitten...