Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_lautje_ schreef:En ik heb geen respect voor mensen die door eigen fouten niet kunnen starten en die proberen af te schuiven op het secretariaat. Het is zo gemakkelijk om te zeiken en te zeuren, maar als je zelf je zaken op orde had kon je starten. En natuurlijk loopt er wel eens wat mis, maar om te zeggen ze moeten excuus aanbieden, ze mogen sneller antwoorden, etc. is gewoon naar en onaardig. Ik begrijp dat het frustrerend is als je graag wil starten, maar zo reageren is onbeschoft, kleinzerig en bijzonder naar.
texelse schreef:Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben. Maar op de site van de KNHS staat het volgende:@pol013: als ik het mij goed herinner gaat het nieuwe reglement voor het springen in per 1 april, maar voor de eventing vanaf de start van het seizoen, en dat is dus nu.
Citaat:Eventing:
Per 1 april 2012 geldt dat het stijlcijfer in de klasse B bij het opmaken van het klassement meetelt door de 2 stijlcijfers van het eindtotaal die de combinatie heeft behaald af te trekken.
Citaat:Artikel 316 - Uitslagberekening
In de klasse B tellen de in de cross country behaalde Stijlbeoordelingspunten mee voor de plaatsing van de combinaties. Het stijlcijfer van beide juryleden wordt van het totaal aantal strafpunten afgetrokken.