Persoonlijk zou ik ze ook niet alle drie rijden, alhoewel ik zowel EL als MB een supergave cross vind In de 9 jaar dat ik gecrosst heb, ben ik alleen afgelopen seizoen naar Chaam geweest. Daarna de beslissing genomen om te stoppen met paardrijden, het ging dus heel erg goed
Sim
Geplaatst: 11-11-11 10:25
Voor de klasse B zijn die data wel ongunstig. Voor de andere klassen beter. Zit er een week tussen EL en MB en tussen Chaam en EL zelfs 2 weken.
Pff gaan jullie echt midden in de nacht de aanmeldingen versturen? Dat gaat me echt te ver, ik zal mijn inschrijving voor Chaam ergens de 1e versturen, kan me niet voorstellen dat het dan al vol zit.
Mootje
Geplaatst: 11-11-11 10:28
Dan zou ik ze wel alledrie rijden, denk ik
SplashIsLief
Geplaatst: 11-11-11 10:37
Zullen de organisaties van Chaam en EL geen rekening gaan houden met het verplaatsen van Maarsbergen?
@Marjan1984: de klasse B in Chaam is in een dag volgeboekt.
Mootje
Geplaatst: 11-11-11 10:40
Ik denk dat je blij mag zijn dat de landeigenaren hun land ter beschikking stellen! Dus omdat MB beslist zijn wedstrijd te vervroegen moeten Chaam en EL uitwijken, terwijl zij al jaar en dag de eersten van het seizoen zijn?
Mi ligt de keuze bij de ruiters binnen de reglementen van de KNHS.
Nu heeft 1 klasse ipv 3 klassen wat minder speling....
gr_roos
Geplaatst: 11-11-11 10:47
Eens met Mootje. Ik denk ook niet dat je de wedstrijden zo moet plannen dat er altijd 1 week tussen zit, dan heb je een nog groter probleem met wachtlijsten want er zijn zat mensen die dan alles rijden omdat het regelementair is toegestaan.
Waarom omwisselen, wees blij dat je keus hebt. Omdat jij alle 3 de wddstrijden wilt rijden, moeten ruiters in ander klasses zich aanpassen. Parcour moet in eens verhoogd gaan worden ipv verlagen. Verlagen is namelijk makkelijker dan verhogen.
enige wat ik vervelend vind is dat MB nu eigenlijk in het weekend van westerbork zit dus ik hoop dat westerbork nog kan verplaatsen. Want die 2 tegelijkertijd vind ik wat minder.
TeeGee
Geplaatst: 11-11-11 10:50
Als ik een paard heb ga ik ze lekker alle drie rijden. Of Markelo ipv Etten Leur.
Wat mij betreft hoeft er niet gewijzigd te worden (aangezien ik alle 3 de wedstrijden op B niveau voor mijn paard goed te doen vind), maar ik kan me voorstellen dat de organisaties daar wel over nadenken, nu Maarsbergen er tussen door komt.
TeeGee
Geplaatst: 11-11-11 10:52
Kunnen paps en mams komen kijken
Evony
Geplaatst: 11-11-11 10:54
Mootje schreef:
Waarom? Zit bijna aan de andere kant van NL
heb je het tegen mij?
Omdat ik beide wil rijden en MB is ''maar'' 150 km waardoor hij nog tedoen is voor ons. Crossen als EL Chaam Vlietland Castenry zijn dus echt niet te doen.
Mootje
Geplaatst: 11-11-11 10:54
Dat is wel leuk, Ka!! Met welk paard? Saar, Had het inderdaad tegen jou
Denk dat de organisatie van chaam er niet ech rekening mee gaat houden dan mb is verplaatst. Ze waren behoorlijk trots op het feit dat ze de eerste zijn. (sprak toevallig 2 van hen vorige week, en ik MOEST ook komen... Haha, maar mij te ver weg!) Ze vertelden idd dat de B mega snel vol zit. Dus als je wil, zou ik er toch echt wel even voor achter de pc kruipen ook al is het oud en nieuw!
Daarnaast zit er wel wat in ja, als er merdere sgw in hetzelfde weekend zijn zullen minder mensen op de wachtlijst blijven hangen omdat er keuzes gemaakt moeten worden. In dat opzicht is het niet slecht dat sommige wedstrijden samenvallen. Tis alleen jammer als het twee onwijs mooie crossen zijn
gr_roos
Geplaatst: 11-11-11 10:57
Ach toen ik nog wedstrijden reed werden de Z wedstrijden al steeds minder en waren er soms 2 wedstrijden in 1 weekend en dan de rest van de maand niet, net hoe de planning was.
Mijn bedoeling is om Chaam B te starten en dan EL en MB L. Ik stuur ergens de 1e wel mijn aanmelding voor Chaam en dan hoop ik dat ik er nog bij zit. In de nacht van oud&nieuw ben ik niet in de buurt van een pc om de aanmelding te versturen en ik heb nog niet zo'n hippe telefoon. Of iemand anders moet mijn aanmelding mee kunnen versturen?