Wanneer heeft ze zich ingeschreven dan? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer heeft ze zich ingeschreven dan?
, super dat ze nog de mogelijkheid krijgt! shirleyp schreef:De Peggeclub start rond twee uur! Allemaal met bit en sommigen ook nog met zweep en/of sporen!We hebben overigens ook een boom in ons zadel en denken allemaal nog steeds dat NH voor Noord-Holland staat
Illusion1990 schreef:shirleyp schreef:De Peggeclub start rond twee uur! Allemaal met bit en sommigen ook nog met zweep en/of sporen!We hebben overigens ook een boom in ons zadel en denken allemaal nog steeds dat NH voor Noord-Holland staat
Ik zeg altijd maar: "Beter een boom in je zadel, dan met paard en al om een boom"
Illusion1990 schreef:@Shirleyp: Filmpje, filmpje in mijn hoofd nu! Stel je voor:
Ik ga zwaar relaxed met die brave schimmel van mij van start, jij start met TurboZjorz meteen na mij. Jij haalt mij uiteraard in, maaaarrrrr, ik haal jou vervolgens ook weer in. Watskeburt? Shirley met peerd én zadel en in een boom. Wees gerust. Illes to the rescue plukt jullie er weer uit. Kun je alsnog voor de snelste tijd gaan...