@ Mistid oke laat het maar weten. Verwacht niet dat het veel voorsteld maar is een goede oefening qua conditie en kan ik even ander bit uittesten.
kimdepim
Geplaatst: 04-10-11 13:31
Noor: Ja daar ben ik al vanaf gestapt. Ook een springpaard kan een dressuurpaard worden . Ze loopt echt fijn al gaan er nog wel wat dingetjes mis. Sofie begint het hele dressuur ook leuker te vinden. In het begin deed ze het echt omdat ik het wou maar ik merk nu echt dat ze het leuker vind. Soms gaat ze zelf iets teveel meedenken . We hebben nu nog 2 dressuur wedstrijden dus we kunnen nog even dooroefenen in de proeven zelf. Daarna weer paar springwedstrijden.
Mandy: als ik je tegen kom dan geef ik een gil .
Vief: jeeej, dat wordt ook wel tijd . Wij gaan alleen niet de hele dag.. ik moet om half 5 waarschijnlijk weer in Purmerend wezen. Dus we willen vroeg in Boekelo zijn tot uurtje of half 3.
bvw
Geplaatst: 04-10-11 13:37
eventinggek juist het buurten in jou shop zou voor mij heel slecht zijn Ben namelijk verlieft op dit polypad
@ EG: Je bent er dus weer met je stand? Dan kom ik zeker ff buurten Moet toch eindelijk eens een capcover zien te scoren..
Eventinggek
Geplaatst: 04-10-11 14:34
bvw schreef:
eventinggek juist het buurten in jou shop zou voor mij heel slecht zijn Ben namelijk verlieft op dit polypad
Dan kun je gerust komen want dit is geen standaard voorraad product wat ik bij me heb
Rowo: keuze genoeg
En please gelijk ff zeggen dat je van Bokt bent als je aankomt!! Ik ben bang dat ik jullie namelijk niet zal herkennen, heb ik na een paar dagen shopdienst vaak zowieso last van
Doen we Vorig jaar zijn we ook met zijn 3en langs gweest toen en gezegd dat we bokkers waren.
floor01
Geplaatst: 04-10-11 14:39
Leuk dat de shop zo goed gaat Suus. En helemaal lekker dat Ungaro weer zo top gaat! Die andere bruine had je niet meer gestart in Ysselsteyn toch?
Ik ben nog nooit in Boekelo geweest.. Meegaan naar de eindkeuring zit er waarschijnlijk ook niet meer in. Die dierenarts werkt niet meer op de faculteit, dus dat wordt een speurtocht om uit te zoeken waar hij nu wel werkt! Ik ga trouwens wel ieder jaar naar Aken, daar kan ik dan echt van genieten..
Mootje
Geplaatst: 04-10-11 14:41
Ik lees Nick en Simon.... Boekelo... Sappemeer... Lau wordt afgeremd in haar revalidatie!
Ik zit inmiddels op het vliegveld... Het grote wachten is begonnen
Ja, vliegen over een uur, dan uur vliegen, 3 uur wachten op Oslo en dan 2 uur vliegen
Snoekiej
Geplaatst: 04-10-11 14:52
Toe maar Mootje, da's lang wachten! Klinkt gezellig Lau !
Vorstin schijnt er alweer beter aan toe te zijn. Ik ga zo ff bij haar langs
Sim
Geplaatst: 04-10-11 14:52
Pfff! Geen leuke manier om je dag door te brengen. Sterkte.
Fijn dat Vorstin er beter aan toe lijkt!
bvw
Geplaatst: 04-10-11 14:53
pff jij liever dan ik Mo Shanouk dat is wel fijn!
ik ga denk ik zo richting huis. Om vier uur gaat het stroom er hier namelijk af dus kan ik toch niet meer werken
AntheaV
Geplaatst: 04-10-11 15:34
Snoek: Dat is fijn nieuws! Mootje: Sterkte met wachten op het vliegveld
Joki
Geplaatst: 04-10-11 15:57
Beterschap itsme Dat is aardig van Mootje Noor Ik denk dat ik Boekelo niet ga redden aangezien er nog steeds geen startlijst voor mijn springwedstrijd bekend is. Mocht ik het niet redden zal ik het wel melden zodat iemand hier mijn kaartjes kan overnemen Je gaat goed met Sofie Kim Super dat Uk zo netjes sprong Klinkt wel als een supergave werkplek Mo Evony joegoslavietribunaal lijkt me wel gaaf. Ik ben toen naar het internationale strafhof geweest maar vond ik niet zo bijzonder maar eerlijk gezegd zat het toen nog in hun tijd dat ze nog nooit een zaak hadden gehad TG heeft bodeminspectie gehouden Super dat je revalidatie zo goed gaat Lau Texelse ondanks dat het betaald is klinkt het wel als een superdagje Geldboom mis ik helaas ook en er is nog zoveel wat ik wil hebben Fijn dat Vorstin beter lijkt te gaan Snoek
Vandaag had ik indoor springles omdat het indoorseizoen begonnen is en Ferrose was het daar op zijn zachtst gezegd niet mee eens (stomme conservatieveling, ze kan altijd al slecht tegen verandering maar zo heeft ze het laatste jaar niet meer op verandering gereageerd). Ze had echt zo iets van dit kan niet, ik wil niet en ik ga niet en toen ik vond dat ze het toch moest doen begon ze te panieken. Helaas als Ferrose begint te panieken gaat ze ook vechten dus de hele truckendoos werd opengetrokken. Eerst kwam het weigeren maar toen ze daar klappen voor kreeg, begon het steigeren en omdraaien (Ferrose vindt alleen steigeren te simpel je moet ook in de lucht springen en je omdraaien zodat de ruiter nog minder evenwicht heeft ), toen ook dat niet hielp omdat ik haar gewoon weer naar de hindernis stuurde, kwam het bijna achteruit galoperen naar de sprong toe en het racen na de sprong en het zo min mogelijk optillen van haar benen. Uiteindelijk was de laatste sprong weer zo als het hoorde, maar ik hoop dat ze aanstaande zaterdag bij mijn B-rentree zich weer iets normaler gedraagt. Nou ja ik ga en mag van mijn springinstructrice geen rekening houden met de kop die zij opzet en ga gewoon consequent eraan rijden en verder zie ik het wel mijn doel is de eindstreep te halen.
Niet bokt-proof maar mijn springinstructrice riep toen Ferrose in strafkamp zat ook regelmatig schop haar fijn. Tegenwoordig is het al afgezwakt tot schop er eens tegen aan
Ach zaterdag zal ik het wel zien. Ik heb gelukkig vandaag gewonnen dus ik hoop dat ze er wat van geleerd heeft. Het rottige is ze kan het makkelijk maar als ze in dit humeur is dan kom ik er in het gunstigste geval uit met een cricketscore en in het slechtste geval wordt ik uitgebeld en dan ben ik bang dat ik heel ver van huis ben want dat mag ze niet meer leren.
Het moet ook wel eens over zijn met het gezemel . Keep the faith, Joki!
Joki
Geplaatst: 04-10-11 16:46
Ferrose heeft doordat ik bij de verkeerde instructeur leste (was uberhaupt de eerste keer dat ik springles volgde daarvoor heb ik altijd gewoon zelf wat gesprongen) de lol in het springen verloren. Op zich springt ze nu weer redelijk graag en heeft ook wel weer een redelijke instelling maar het blijft een echte merrie. En het commentaar van een Engelse commentator bij Hickstead ben ik nooit vergeten: when a mare says no she means hell no. En dat heeft Ferrose ook heel erg. En het gaat nu een stuk beter maar ik moet zelf heel veel beter worden en dan is het erg lastig om ook nog Ferrose te moeten dwingen om een beetje normaal te gaan springen. Als zij me zoals ze de laatste tijd gedaan heeft gewoon helpt dan kan ik wat meer alleen op mijn rijden letten en dan is springen ook een stukje makkelijker
AntheaV
Geplaatst: 04-10-11 17:01
bokt proof trainen is ook haast onmogelijk Hopelijk heeft Ferrose er wat van geleerd
Eef_Bam
Geplaatst: 04-10-11 17:07
Lastig zo'n paard Joki, "steek hem tussen zijn ribben als ie dat doet" zou mijn instructeur zeggen!
Maar god wat ben ik blij dat ik zo'n makkelijke ruin heb .