Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze loopt echt fijn al gaan er nog wel wat dingetjes mis. Sofie begint het hele dressuur ook leuker te vinden. In het begin deed ze het echt omdat ik het wou maar ik merk nu echt dat ze het leuker vind. Soms gaat ze zelf iets teveel meedenken
. We hebben nu nog 2 dressuur wedstrijden dus we kunnen nog even dooroefenen in de proeven zelf. Daarna weer paar springwedstrijden.
.
. Wij gaan alleen niet de hele dag.. ik moet om half 5 waarschijnlijk weer in Purmerend wezen. Dus we willen vroeg in Boekelo zijn tot uurtje of half 3. 

Moet toch eindelijk eens een capcover zien te scoren.. bvw schreef:eventinggek juist het buurten in jou shop zou voor mij heel slecht zijn
Ben namelijk verlieft op dit polypad

Vorig jaar zijn we ook met zijn 3en langs gweest toen en gezegd dat we bokkers waren.

), toen ook dat niet hielp omdat ik haar gewoon weer naar de hindernis stuurde, kwam het bijna achteruit galoperen naar de sprong toe en het racen na de sprong en het zo min mogelijk optillen van haar benen. Uiteindelijk was de laatste sprong weer zo als het hoorde, maar ik hoop dat ze aanstaande zaterdag bij mijn B-rentree zich weer iets normaler gedraagt. Nou ja ik ga en mag van mijn springinstructrice geen rekening houden met de kop die zij opzet en ga gewoon consequent eraan rijden en verder zie ik het wel mijn doel is de eindstreep te halen.
Komt echt wel goed hoor zaterdag!
. Keep the faith, Joki!