Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evony schreef:we hebben het over de afsprong! hindernis 8 a b c
Bij het witte hek was het idd een oxer.
ik dacht al...heb ik zeker wat gemist. Bij dat eerste witte hek had ik verwacht dat de breekboom er alleen lag voor M en Z en voor de L eraf zou gaan, omdat we deze vaker gehad hebben (maar dan altijd als steils), maar nu stond het idd zwaarder gebouwd (nog steeds binnen de marges uiteraard) maar ik dacht wel even toen ik zo kort door de bocht kwam...huh...s.hit...het is een oxer, dus gelijk iets meer onderbeen eraan gelegd. Maar net als de wal, kan me niet herinneren dat L ooit eerder over de linkerkant ging, want die heb ik met Rebecca nooit gesprongen?? dus dat vond ik wel gaver dat het nu zwaarder stond en echt een mooie cross ditmaal, geen makkelijk overstappertje meer als het niveau zo blijft.....op het klassiek springen na dan....
ook met helm bedank ik, maar goed..........
dus deze afsprong kwam voor mij tot sleutelbeen hoogte terwijl het hoogste tot dan tot toe boven mijn navel was, dus dan heb je wel weer wat overwonnen zeg maar. Alhoewel ik de skyjump in renswoude ook heb gedaan, maar die heb ik niet opgemeten. Zo houd ik voor mezelf al wel bij of er dingen zijn die hoger zijn dan ik normaal al gezien heb. De breedte is voor mij nu twee armen wijd...

gr_roos schreef:bianca1980 schreef:[ROOS @ dat je je hart vast hield in het Z was diegene waar ik bij stond?? of nog meer??....dat was idd schrikken ja....dankzij een heel braaf paard bleef die klungel zitten.daar had hij echt rete mazzel aan.
Klopt die bedoelde ik. Had gister wel bijgelezen en bedacht me net dat ik nog even op jou vraag moest reageren. Er waren 2 posters (45+ dames) die vonden dat er wel meer deelnemers als Henk Jan mochten zijn. Zij rijden beide niet en dit was een welkome afwisseling tussen de meiden![]()
. Dat soort mensen mogen ze van mij echt schrappen uit de cross hoor
.
.
. Volwassenen ook niet trouwens. Het mag wat mij betreft ook bij de gewone dressuur wel wat strenger
. Het is beangstigend hoeveel paarden en pony's er rondliepen met zo'n dikke zwanenhals.
.
. hyppolyte schreef:...@paul, ik heb je met costa nog voorbij zien komen bijd e waterbak, er was wat aarzeling, maar ging verder best soepeltjes! Had alleen pas door dat jij het was toen je al lang en breed voorbij was.

. Voordat je het weet, zijn jullie weer back in business!