Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sunniva schreef:@Shaar, jij kwam met een aardige vaart over de finish van traject 1 of was jij dat niet? Dus van het niet vooruit willen had je zeker geen last gehad of wel? Zag er goed uit hoor het springen!
(ik stond te wachten bij de start van 1 toen jij binnenkwam)
Shaar schreef:Sunniva schreef:@Shaar, jij kwam met een aardige vaart over de finish van traject 1 of was jij dat niet? Dus van het niet vooruit willen had je zeker geen last gehad of wel? Zag er goed uit hoor het springen!
(ik stond te wachten bij de start van 1 toen jij binnenkwam)
Haha, ja dat was ik!Was niet de bedoeling eigenlijk, ik wilde hem net nog even een zetje richting de finish geven maar toen nam hij een spurt zoals hij thuis wel vaker doet haha! Ik heb 'm verder heerlijk bij kunnen houden, had ik niet verwacht haha!
love_shyboy schreef:over 4 weken voor mij écht niet...
Dan heeft mn moeder crosstraining in moordrecht
licorne schreef:Ik vind het toch apart waar die paarden wel en niet naar kijken, Joy sprong overal onverschrokken overheen maar kreeg in traject 2 echt een rolberoerte van een onschuldige omgedraaide badkuip (drinkbak) langs het pad
Shaar schreef:love_shyboy schreef:over 4 weken voor mij écht niet...
Dan heeft mn moeder crosstraining in moordrecht
Leuk! Dat wil ik ook nog wel eens doen, als ik durf haha
Ben benieuwd naar eventuele foto's van vandaag, heb alleen de fotograaf in de wagen van traject 3 gezien toen ik begon, die foto zal niet charmant zijn want Timo vond die wagen niet zo leuk haha