Sannnn schreef:Lekker Noor, vertrouwen in morgen? Succes alvast!
Euh... ik heb de champagne nog niet koud staan..
Ga nog een poosje de boeken in en dan morgenochtend nog even vol gas!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ik vrees het ergste. Morgen eind van de middag wordt ze gescand, maar durf na wat probleempjes dit weekend nergens meer op te rekenen.
heel stoer! balen van die 2 slippertjes 
Woei!!
Niet meer ziekjes, enkel nog wat snotterig.
En hij wilde niet eens met mij een duet zingen toen een nummer van Greace langskwam op de radio...
zat al een tijd te overwegen ze aan te schaffen en dan is dit toch wel een mooie kans

Alleen daarom zou ik het al bijna willen voeren, maar dat moet ik bij die van mij maar niet doen denk ik...
Fijn dat je zo lekker gereden hebt
!
) Nadat de stal weer netjes was bedacht dat hij wel even een rondje zonder zijn mama mocht maken
Dus halstertje om en daar gingen we. De eerste paar meters waren natuurlijk leuk, maar toen had hij toch wel door dat mama niet meekwam. Dus flink wat gegil van beiden, maar Woll brak de stal niet af dus met Genius naar buiten gegaan en hij heeft heel stoer een rondje om een andere stal gestapt. Vooral op de terugweg voelde hij zich echt heel wat, gaat ie heel keurig lopen met zijn halsje erop
Woll had tijdens ons wandelingetje nog gemest dus die drol er gelijk even uitgehaald. Toen ik in mijn knalroze jas (die was gelijk al wel interessant) een beetje voorover bukte dacht GG alleen dat hij wel even boven op me kon klimmen. Gelukkig had ik het wel zien aankomen dus voordat hij ook maar echt wat kon doen had hij al razendsnel een tik te pakken en lag ie half in spagaat aan de andere kant van de box
De echte praatjes beginnen dus te komen

!!!!
, dus weer naar de buurt van Putten. Dan nog even door richting Apeldoorn, en morgen weer naar huis. Een paar leuke paardjes gezien, dus eens kijken of het gevoel dat we hebben bij wat we gezien en gehoord hebben klopt, als we de beestjes in het echt zien.
Ouders, zusje en vriend van zusje zijn met elkaar op vakantie en ik mag dus de boel thuis draaiende houden
gekke gg!

Mooie cross set ook. Wel glad zo te zien 

Hoop dat het in Maarsbergen goed gaat! Verstandige keuze van Lasko.