Op een Westfriese verjaardag wordt je glas bijgevuld voor ie leeg is Vriendje wist trouwens nog niet wat hij wil, maar zal wel goedkomen. Anders gaan we lekker uiteten .
Weer even ontopic: Zaterdag gaat de bouw van de cross van start, hopelijk kan ik dan ook wat foto's plaatsen op de website.
Je weet dat je zondag dan voor die tijd nog 9 paarden voeren, opstrooien etc. Je kunt beter bij mij komen slapen! Ikke dus hé want ik zie dat ik nu op Noor d'r account zit.
gr_roos
Geplaatst: 11-08-11 19:29
Mootje jij bent er ook vroeg bij zondag, zondag is bij mij altijd de dag van het laat aanwezig zijn. Ik heb dan al 3 dagen bos achter de kiezen en ik help ook altijd mee met opruimen, dus dan mag ik wel wat later komen vind ik
Margreet, kan jij een pot Celsan voor me meenemen? Heb denk ik niet genoeg tot Texel, dat is de volgende keer dat ik je zie.
De organisatie is zo blij met mij.... Vind het dan sneu om te zeggen dat ik wil uitslapen! Noor is er volgens mij ook weer vroeg, dus kunnen we elkaar mooi steunen
gr_roos
Geplaatst: 11-08-11 19:42
Daar heb je gelijk in Mootje, maar ik moet voor die tijd mijn paarden nog doen en als ik om 10.00 in het bos moet zijn dan moet ik om 8.45 weg. Dat betekent 4 dagen al uiterlijk om 7.00 op stal zijn. Zaterdag ben ik er misschien nog wel eerder, dus zondag 10.00 bos vind ik vroeg zat. Ik ben ook best wel gaar na zo'n lang weekend helpen in de buitenlucht. Zaterdag en zondag ben ik denk ik niet voor 20.00 thuis.
Freggle_edge zocht voor zondag volgens mij nog een groom, anders leent ze de mijne maar wie weet is dat wel handig?
EvelienH
Geplaatst: 11-08-11 21:45
Ik heb er zin in Vriendlief gaat mee, ik ben erg benieuwd want hij is bang van paarden haha! Moet alleen een voorlezer zien te vinden maar dat komt vast goed! Hopelijk hebben we een beetje mooi weer.
Roos, ik ben altijd bang dat ik de proef vergeet. Ik ga de proef denk ik wel uit mijn hoofd leren, altijd handig en moet het toch een keer doen. Mo, ik heb nog geen idee! Hopelijk niet te vroeg haha