Ik heb hem toen met inrijden de eerste 10 minuten een zweetdeken opgedaan en met uitrijden ook weer. En daarna z'n deken weer op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

?
Illusion1990 schreef:Ik heb mijn paard afgelopen dinsdag ook geschoren. Een half racemodel.
Een vraag aan alle andere crossers: Wat trainen jullie vrijdag en zaterdag nog?
Wij gaan trouwens met een hele groep van onze pensionstal morgen de cross verkennen tegen een uur of zes. Even doorlopen dus voor het donker wordt
Ik ben reuze benieuwd of doorlopen gaat lukken.

). Stuk van de trakehner tot de piano was gewoon echt slecht en daarna behoorlijk glad. Ga denk ik het meeste gewoon vanuit een handgalopje doen, want echt paden om wat meer tempo te maken was er niet. In het bospaadje voor hindernis 8 was nog een grote tak over het pad, weet niet of ze dit al weten. Stapgedeelte was ook behoorlijk nat/glad dus neem het lage hek. (was ik sowieso al van plan)

__Rianne schreef:Zo ik ben er ook weer heb er ong 1 uur en een kwartier over gedaan.
Opzich was de bodem redelijk maar sommige stukken gewoon echt glad (hoevaak ik wel niet bijna op m'n bek ben gegaan). Stuk van de trakehner tot de piano was gewoon echt slecht en daarna behoorlijk glad. Ga denk ik het meeste gewoon vanuit een handgalopje doen, want echt paden om wat meer tempo te maken was er niet. In het bospaadje voor hindernis 8 was nog een grote tak over het pad, weet niet of ze dit al weten. Stapgedeelte was ook behoorlijk nat/glad dus neem het lage hek. (was ik sowieso al van plan)
Vond het verder wel een leuke cross met de nodige uitdagingen
Wij zagen de tak ook en hebben 'm dus weggehaald en in de bosjes gegooid!