Ik ga waarschijnlijk wel kijken in Rensoude!!! Toch in de buurt. Weet alleen niet of ik zelf ergens wedstrjd heb. Dus zou leuk zijn een groepje van bokt!
Venthe
Geplaatst: 10-05-11 16:18
hetismij schreef:
Is er geen optie om B HC te starten dan Venthe? Dan heb je wel de hoogte van de B, maar hangt er niet zoveel vanaf..
Maar bij B HC mag je toch niet zovaak aanrijden als je wilt? Het ligt inderdaad niet aan de hoogte
marije1987
Geplaatst: 10-05-11 16:22
Margriet_ schreef:
Haha hier ook goede herinneringen aan de praktijkschool in oenkerk! De cross is ook bij de school trouwens.
Niet waar haha, de cross is in het bos. De eerste coupon was gister al binnen hoorde ik.
Ik moet op de dag van Renswoude in Oudkarspel rijden, dus ik vrees dat ik niet naar Renswoude kan om te kijken Of ik moet 's ochtends heel vroeg moeten rijden, dan kan ik misschien 's middags nog even langs.
Ik ga Oudkarspel denk ik maar omzetten naar het L. Dan hoop ik heel erg dat mijn moeder ook mee wil naar Renswoude, dat lijkt me echt gaaf om een keer zo'n wedstrijd te zien!
volgensmij niet Venthe gewoon 3 keer op 1 hindernis en 4 keer over het hele parcours
bianca1980
Geplaatst: 10-05-11 21:36
Venthe schreef:
O verdorie dat dacht ik.. wel vaker dan 4 keer of ook dat niet?
Dat wisselt per organisatie. Maarsbergen vorig jaar moest je bij 3 keer weigeren de hindernis voorbij rijden en je mocht ook bij voorbaat een hindernis overslaan.
Venthe
Geplaatst: 10-05-11 21:36
Ga ik eens even doen. TheHorseInn, mm als dat zo is dan start ik gewoon B want aan de hoogte ligt het niet.
Ik (wij) ga(an) zeker ook weer kijken in Renswoude dit jaar. Vorig jaar ook geweest, toen was het al prachtig en nu zal het wel helemaal gaaf zijn met de 2* er bij.
Ben ook wel benieuwd of we zaterdag met de training in Renswoude niet al wat hindernissen kunnen zien.
Sim
Geplaatst: 10-05-11 22:21
Sannnn schreef:
Ben ook wel benieuwd of we zaterdag met de training in Renswoude niet al wat hindernissen kunnen zien.
En misschien wel de ophaalbrug mogen springen.....
marije1987
Geplaatst: 10-05-11 22:28
bvw schreef:
en al die mooie hindernissen bij de school dan?
Nee komt helemaal niet langs de school. Die hindernissen gebruiken we niet.. jammer, maar we kunnen daar in de buurt niet gemakkelijk op het aantal km's komen en die hindernissen staan eigenlijk te dicht bij elkaar om ze voor de SGW te gebruiken. Waarschijnlijk gaan we nog wel een (of meerdere) training geven daar en Van Hall gaat in juli nog een oefencross daar organiseren. Voordeel van het bos is dat we daar niet kunnen trainen, dus iedereen gelijke kansen heeft.