bianca1980 schreef:Is er iemand uit groep 3 aan wie ik mijn fotocamera zou mogen geven ...om foto's te maken ?? Mijn groom kan waarschijnlijk niet mee, heeft geen vervoer en ik zit op de kazerne van waaruit ik vertrek.( kan haar dus niet ophalen ook )
je kan hem wel aan me pa geven
om foto's te maken ?? Mijn groom kan waarschijnlijk niet mee, heeft geen vervoer en ik zit op de kazerne van waaruit ik vertrek.( kan haar dus niet ophalen ook )
Krijg net een email dat ze de trein naar Amsterdam neemt, daar pik ik haar dan op uit de kazerne en rijden we door naar stal.

fijn dat Tg zo'n goed gevoel gaf!!
en nu lekker op vakantie !!!! jouhoe
dan ik dacht, viel me echt alles mee. Rob vond dat ie behoorlijk hard kon. Heb hem nu ook even flink in zijn oren.....ge-ppprrrrrrrttttttt.......
, maar het diepe te koud, na tweemaal diep te zijn gegaan wilde hij niet meer erin en toen ging die klieren dus vond ik het ook wel gelijk genoeg, wil het niet forceren. Op het filmpje zie ik hem ook zijn kruis wat aantrekken.....aansteller.....
Kwa springen viel het allemaal wat tegen idd, als je gaat tellen wat je gesprongen hebt.....
Maar daar kon Rob natuurlijk ook niks aan doen, heb het alsnog leuk gehad, vond vooral het zwemmen toch wel erg leuk
Had heel niet door dat je aan het kijken was bij ons.
om die krengen rechtop te houden...