[SGW] Voorjaars trainingen 2011 van Rob Janssen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:20

bianca1980 schreef:
Is er iemand uit groep 3 aan wie ik mijn fotocamera zou mogen geven ... :o om foto's te maken ?? Mijn groom kan waarschijnlijk niet mee, heeft geen vervoer en ik zit op de kazerne van waaruit ik vertrek.( kan haar dus niet ophalen ook )

je kan hem wel aan me pa geven :))

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:57

Thanks....!!!! ;) Krijg net een email dat ze de trein naar Amsterdam neemt, daar pik ik haar dan op uit de kazerne en rijden we door naar stal.
Vind het namelijk wel idd zo gaaf dat ik het racen en misschien zwemmen kan filmen inderdaad.... :D

Zephyr

Re: Voorjaars trainingen 2011 van Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:18

Wel aardig getraind alleen Zeph en ik waren niet zo 1 vandaag waardoor we vaak niet echt lekker uit kwamen....daar baalde ik wel heel erg van eigenlijk....maargoed, een training wordt je nooit slechter van!

Iedereen heel veel plezier morgen!!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:30

Zephyr jammer dat het niet zo ging zoals je gehoopt had

Even voor de zekerheid: mogen honden aangelijnd mee naar Renswoude?

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:47

Ja was wel een beetje een telleurstelling als ik eerlijk ben op dat moment, maar nu ik thuis ben ben ik alweer positiever, ik heb er wel weer van geleerd! We waren gewoon niet zo goed op elkaar ingespeeld vandaag en ik begeleide Zeph vaak niet goed bij de hindernissen en dat heeft hij wel echt nodig! Ik heb alweer zin in de volgende training, hoop dat we dan weer knallen!

Volgende week doe ik weer een poging om mijn springwinstpunt te halen, anders kunnen we toch niet officieel starten...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:08

*gaaap* Wij zitten in de auto terug naar huis. Scene heeft 2 weken geleden in BN heel veel geleerd en dat was te merken, hij deed het super! Caap ging wel aardig, niet echt een fijn gevoel aan over gehouden.
Wel lekker voluit gegaloppeerd. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:12

jammer Hester, maar ja, Zeph is toch ook even op rust geweest en je hebt 'm toch pas weer opgepakt? Komt de volgende keer vast goed!

Fijn dat je zoveel verschil bij Scene merkte Evelien. Jammer dat je van de training met Capri een minder gevoel hebt. Wat ging er niet lekker dan?

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:39

Ja misschien kwam het daar wel door Simmie! Ik heb wel weer onwijs veel zin om weer full-time te trainen en in de volgende crosstraining...Ik sta nog op de wachtlijst, maar ik kan vast wel meedoen de 11de juni....

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:53

Het ging opzich wel goed maar allemaal net met te veel moeite, beetje dubbel.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 23:50

Schimpie deed het eigenlijk heel erg stoer. Lag er al 2 keer naast op de renbaan, hij draaide vliegensvlug om. In de lange sloot zag ie ineens 2 paarden boven het riet en later aan de andere kant vond ie eens de bezembak eng terwijl we er al 4 keer langs waren geweest.
Water vond ie heel eng dus zelf natte voeten gehaald met de schoenen die ik van Lau geleend had want ik was mn laarzen gewoon vergeten }:0

Ttje deed het ook heel fijn, echt goed gevoel nadat het in Castenray niet liep.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 07:46

Tg, schimpie heeft dus nog een lange weg te gaan? Die jonge beesten leren over het algemeen vrij snel! Hoe zien lau haar schoenen eruit? := fijn dat Tg zo'n goed gevoel gaf!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 07:58

Nat :P

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 08:11

Ik heb ook lekker getraind gisteren met Anoesje :D Diertje is echt zo gemakkelijk overal in :o
En ook nog even lekker het gaspedaal open getrokken, wist niet dat ze zo hard zou gaan :P Tranen liepen me over de wangen.

Karen op Schimpie nog voorbij zien komen en op een gegeven moment zonder Schimpie ;)
Evelien heeft met Scene ook lekker gereden en Capri een dubbel gevoel...
Zephyr was niet helemaal tevree, maar net zoals Sim al zegt; jullie zijn net weer bezig komt vast goed de volgende keer!
En ik heb ontzettend gelachen om het hoofd van Cooper van Madelene tijdens het zwemmen :o Dier was zo enorm blij dat hij dat mocht doen ;)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:35

ja hè...hij vind water zo geweldig..maar dat zag je ook al aan zijn ongeduldig klo%&tza%$%kken bij het 1ste watertje...hij moet en zal perse het water ingaan...

verder heb ik ook fijn gereden, de renbaan was wel spectaculair, ik heb hem voluit laten gaan, wat resulteerde in een inhaal actie op het 2de rechte stuk, aan het einde van het 1ste rechte stuk zat ik al op de voorganger en heb een hele bocht achter de pony gewacht, maar ik wilde niet de hele baan nog rustig aan doen...dus tegen de regels ingegaan en ingehaald..wel op het rechte stuk zodat we minder kans hadden op narigheden...maar gelukkig alles goed gegaan.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk de hindernissen steeds verder vind verslonzen...greppels worden steeds minder onderhouden..was wel jammer..en om nou alleen maar voor de renbaan en het zwemmen 2.5 uur te rijden..
maar ja, dat zien we de volgende keer wel weer...

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 13:20

Ik heb ook lekker getraind. Ik was zelf ietsje te voorzichtig maar behalve dat Ferrose even billenkoek nodig had om het slootje in te gaan, bleef ze superbraaf. Afsprongen heb ik zelf nog wel wat moeite mee om voldoende balans te bewaren dus daarvoor was vandaag wel een heel goede oefening.

Sim nog even keihard voorbij zien gaan toen ik mijn paard op de trailer had gezet.

Yvet pb me trouwens even je mailadres. Ik zag in de auto dat mijn mama een filmpje van je heeft gemaakt toen je de eerste keer over de in-uit het water in sprong.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:47

Het was idd niet veel meer qua hindernissen in Renswoude. Zal ook te maken hebben met de voorbereidingen voor de 1* en 2*, want we mocht ook de grote waterbak (stond toch leeg ivm egaliseren van de bodem) niet gebruiken. Verder stonden er ook paarden op het middenstuk waardoor er ook al een aantal hindernissen niet gesprongen konden worden.
Rob zei al dat hij, als hij het van tevoren geweten had, ergens anders was gaan trainen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:08

Ben ook weer thuis. Het ging redelijk, niet een heel lekker gevoel aan over gehouden. Vond het idd jammer van het terrein qua hindernissen in Renswoude. Had daar wel meer van verwacht, maar Rob zei het idd zelf ook al. Maar goed, die sloot was wel leuk. :)

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 18:29

Hier hetzelfde gevoel. Jammer van mn geld en diesel.
De renbaan was wel weer leuk, verder weinig uitdagends gedaan.
Maar goed, vosje is lekker los voor het springparcours morgen. :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:35

Ik had qua hindernissen eigenlijk ook wel wat meer verwacht, ons groepje heeft qua hindernissen dan ook niet heel veel gesprongen. Maar vond het wel heel leuk zo de renbaan over, en door die sloot draven en na afloop heb ik nog met Elvis gezwommen.

Elvis deed het ook netjes, wel hebben we altijd wat opstartprobleempjes om van de groep weg te rijden. Had het zweepje van Bianca geleend en dat werkte gelijk.

Vond het dus erg leuk en heb fijn getraind. Ga in augustus met Chantal mee naar Renswoude maar als Rob nog een keer gaat ga ik denk ook wel mee als ik de datum kan.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:41

EVELIEN @ volgende keer weer beter....iets meer kilometers nog ??
TG @ is twee keer gevallen... :(:) en nu lekker op vakantie !!!! jouhoe
JN @ ook lekker hard dus.... :D
MADDIE @ hier hetzelfde gevoel over het terrein, terwijl ik niet zo ver ervan af zit.
SANN @ zo slecht ging het toch niet ??

Nou ja.....hier hetzelfde gevoel over het terrein, wij hebben hetzelfde gedaan als groep 2, viel mij enorm tegen en niet de voorbereiding voor de L voor Oudkarspel die ik had gehoopt. Bull kan toch wel een tandje harder... /3 dan ik dacht, viel me echt alles mee. Rob vond dat ie behoorlijk hard kon. Heb hem nu ook even flink in zijn oren.....ge-ppprrrrrrrttttttt....... :o Water vond ie heerlijk... <3 , maar het diepe te koud, na tweemaal diep te zijn gegaan wilde hij niet meer erin en toen ging die klieren dus vond ik het ook wel gelijk genoeg, wil het niet forceren. Op het filmpje zie ik hem ook zijn kruis wat aantrekken.....aansteller..... }> Kwa springen viel het allemaal wat tegen idd, als je gaat tellen wat je gesprongen hebt..... :n

Misschien wil ik nog wel even een losse les bij Rob thuis of naar Lelystad op zaterdag 28 mei........dus bij interesse ??

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:47

als je gaat tellen wat we echt gesprongen hebben is dat 5 boomstammetjes en 2 afsprongen :') Maar daar kon Rob natuurlijk ook niks aan doen, heb het alsnog leuk gehad, vond vooral het zwemmen toch wel erg leuk :) hopelijk kan er de volgende keer op het terrein meer gesprongen worden

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:50

Damelza schreef:
als je gaat tellen wat we echt gesprongen hebben is dat 4 boomstammetjes en 2 afsprongen :') Maar daar kon Rob natuurlijk ook niks aan doen, heb het alsnog leuk gehad, vond vooral het zwemmen toch wel erg leuk :) hopelijk kan er de volgende keer op het terrein meer gesprongen worden

Klopt ja...het was idd weinig, de eerste bult met sprongen na de "lange waterslag".. :D daarna de tweede bult waar ik het hele rijtje heb gereden, daarna de 3 traps Piano en toen het watertje.....tja.....ik vind dat ze even hadden moeten bellen vanaf dat terrein naar Rob om te zeggen hoe of wat...maar zo zal het wel niet werken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:52

Mooi dat het lekker ging bij jullie Bianca en Damelza! :)
Heb je sinds kort pas AJ Bianca? Staat mooi bij jullie set. :j Had heel niet door dat je aan het kijken was bij ons.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:55

Sannnn schreef:
Heb je sinds kort pas AJ Bianca? Staat mooi bij jullie set. :j Had heel niet door dat je aan het kijken was bij ons.

Ik heb de AJ sinds Etten Leur binnen. Ik keek inderdaad bij jullie les, kwam net aanrijden toen jullie losreden. Ik heb Rob geholpen met de "vlaggetjes" op de smalletje.... ;) daar stond ik steeds te kleien.... _/-\o_ om die krengen rechtop te houden... :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:56

oja, de piano inderdaad ook nog erbij :j

maar qua wegrijden van de groep heb ik wel heel veel aan deze training gehad, ging op het laatst heel erg goed. zweepje werkte super, dus nog heel erg bedankt voor het lenen :D zal de mijne nog maar even opzoeken. qua hindernissen inderdaad weinig gesprongen

heb 1 juni nog een crosstraining in Ursem en daarna SGW Oudkarspel.

ik had ook nog even gekeken, zag Sim nog hard voorbij scheuren :P