Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij wordt dan niet zwaar of glad. 

Degene met de a ipv de U komen uit een andere merrie. Maar komt wel weer terug bij Portella. Ook hadden we Feline, Neline, Reline en Aline. En ook Pemorka. Van de orka stam. Ik vind het wel geinig, kun je het mooi herleiden. rowo schreef:Ideaal dat die manege altijd gebruikt kan worden. Hoe vaak is daar s avonds les?
Normaal kan ik hier ook altijd rijden, maar ja met die akelige sneeuw en vorst nu is dat kansloos.
die luxe (en nog kunnen die leden zo gruwelijk zeuren en zeiken over wat er allemaal niet goed zou zijn... pffffffff, nu ben je lid van de club en onbeperkt bakgebruik en 1 keer per week les voor 155 euro, volgend jaar gaat het naar 195 ... 
Nu les ik vanavond om 21.30. 

Daarna weer het strand op, en toen heb ik wel een stuk fijn kunnen galopperen zonder dat ze steeds harder wilde.
Gelukkig kon iemand haar vangen.

.
. Voor Cacharel zijn ze al bekend. Heel toepasselijk: Gucci (Merrie) en Giorgio Armani (Hengstje). Verder weet ik zeker dat er nog een Grolsch wordt geboren
De rest van de veulens zie ik wel hoe en wat
.
Gelukkig dat ze niet ver weg rende. Wel echt lekker dat je zo naar het strand kunt!

rowo schreef:@ Dienke: k ben helemaal niet van die merknamen, mij veel te lief. En Grolsch is wel ubercool
. Ach en als ze allemaal zo lief zijn als Cacharel, heb ik iig de goede naam gekozen
.
.