wauw! ik kan een half uur eerde rstarten nu, kan ik tussentijds pony thuisbrengen in afwachting van prijsuitreiking (ponylief molt graag trailers in dr vrije tijd! )
kan ik daarna ook nog stukkie B paarden enzo meekijken *is al een stuk gelukkiger*
mamabird
Geplaatst: 14-10-10 20:56
Ik meld mij weer.... Alleen thuis zitten is ook niets, dus hou mezelf maar lekker bezig (ligt nog een berg werk, dus dat is niet zo'n moeite) Heb alles even snel bijgelezen en misschien heb ik nog wat nuttige toevoegingen:
De dressuur is toch op 1 terrein (die verrekte loonwerker gooit alles in de war...). Het ligt op dezelfde akker als andere jaren, maar nu heeft op dat stuk sla gestaan, dus geen (ondergevreesde) maïsstoppels, maar ondergevreesde slakropkes, dus gewoon een grote lap zwarte aangereden grond. Alleen de Z ring is binnen de hekjes, de rest alleen bordjes.
Die selectiecriteris waar tig pagina's terug over gesproken werd heeft denk betrekking op het feit dat onze kring er ook nog eens een selectie wedstrijd van heeft gemaakt en dat we dus daarom zo aan het klooien zijn met die Bringen omdat alle deelnemers uit de kring tegen elkaar moeten (en das lastig met een zaterdag en een zondag categorie)
Vind het trouwens wel top dat er deelnemers zelf mee denken en willen en kunnen ruilen zodat een ander toch kan starten!!
De maïs gaat er morgenvroeg af en de wagens staan al geladen en de frees staat al klaar, de wals wordt vanavond laat nog gebracht en we hebben een extra boor en shoveltje, dus ik hoop dat we alles weg kunnen zetten....
Ik weet nog niet of ik er zaterdag de hele dag bij ben want ik en mijn man moeten eigenlijk naar een begrafenis, maar aangezien hij de arts is beide dagen en ik de coördinatie van vanalles doe, hebben we geen idee hoe we dat gaan oplossen....
Morgen in ieder geval volle bak!
mamabird
Geplaatst: 14-10-10 20:58
Oja, en bedankt voor jullie medeleven!!
mamabird
Geplaatst: 14-10-10 21:00
nog iets vergeten: iedereen die in heeft geschreven voor de Bpaarden die ingedeeld is op zondag en niet kan starten krijgt zijn inschrijfgeld terug (dat geld niet voor degene die gevraagd hebben op zondag te starten en nu afmelden om andere redenen natuurlijk. Maar het geld voor diegene die per verrassing inneens zichzelf terugvonden op de zondag lijst
Aan diegene die zaterdag alvast gaan lopen : rond hoe laat gaan jullie (en wie wil eventueel met een lastige Belg op pad ). Anders gaat mijn moeder wel mee hoor, maar dan moet ze niet speciaal rijden aangezien ik gelijk van mijn werk dan daarheen kan rijden.
Ik weet nog niet wanneer ik ga lopen, denk vrijdag aan het eind van de dag. Dan kan ik de andere paardjes zaterdag ochtend nog even rijden, aan het eind van de dag heb ik daar vast geen zin meer in.
Ik ga zaterdag denk ik ook lopen als de B paarden/L pony's bezig is. Moet thuis nog even overleggen hoe laat we gaan
Scum
Geplaatst: 15-10-10 10:42
Pfff, met dank aan het lieve secretariaat kunnen we toch nog de cross met daglicht verkennen
Bij ons zijn ze overigens ook al 2 weken bezig overal om mais eraf te halen. Dat gaat de hele nacht door met die machines. Oro die vindt het geweldig en die staat de hele nacht met zijn hoofd naar buiten te kijken. Wat zullen ze vandaag dan een drukke dag krijgen als al die hindernissen er nu nog op moeten.