Edit: zie dat wij in dezelfde ring rijden, PB!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peanutbutter schreef:Jups! Misschien is dat vanavond nog anders. Want ik moet nu met Hattrick de cross in max 4 minuten rijden om met Amati de drssuur te kunnen rijden
.
peanutbutter schreef:Ik denk dat ik een stal en hotel ga zoeken. Moet ruim 2 uur rijden en moet voor acht uur al dressuur rijden en tussendoor geen tijd om te lopen.
Weet iemand een stal voor 2 paarden?

texelse schreef:wij zijn er vrijdags ook al. Een stal aan dezelfde weg waar het wedstrijdterrein ligt en een schattig houten huisje daar niet ver vandaan. Lekker relaxed. Vrijdags vertrekken we met de boot van 13.00 u, dus kunnen we 's avonds nog mooi cross lopen, lekker een happje eten, lekker pitten, en "normale" tijd opstaan.
Dat is wel heel veel fijner. 
Susy_Q schreef:texelse schreef:wij zijn er vrijdags ook al. Een stal aan dezelfde weg waar het wedstrijdterrein ligt en een schattig houten huisje daar niet ver vandaan. Lekker relaxed. Vrijdags vertrekken we met de boot van 13.00 u, dus kunnen we 's avonds nog mooi cross lopen, lekker een happje eten, lekker pitten, en "normale" tijd opstaan.
Ik vind het echt super wat voor een doorzettingsvermogen jullie er voor hebben om een cross te rijden.
Helemaal met de boot vanaf texel en dan nog een mega eind rijden.
RESPECT
(natuurlijk ook voor alle anderen die van ver moeten komen..)
, ga ik direct erna de cross lopen