Sussie85 schreef:Jemig Lielle, dat is niet wat je hoopt als je op wedstrijd gaat. Gelukkig zijn jij en Ukkie er nog relatief goed vanafgekomen. Wel balen dat je zadel volledig veruineerd is. Boom gebroken?
edit: Mootje gefeliciteerd met je punten en je prijzen!
Met dat zadel was wel meer mis dan alleen een gebroken boom....
Wij zijn net een uurtje terug uit Brugge. Heb een heerlijk weekend gehad.
Zaterdag liep Hetje een echt hele goede dressuurproef (6de) en helaas 1 tijdfout met springen.
Vervolgens Amati gaan dressuren. Met losrijden zag ik plots een schimmel heel hard rennen en 'iets' ervanaf gelanceerd worden. Dacht het zadel want het ging zo hard, maar dat bleek dus Lielle te zijn. Lielle's moeder stond bij mij moeder aan de andere kant van het veld en daar maar naar toe gereden dat ik Lielle niet meer zag.
Was echt schrikken. Heb denk ik nog nooit iemand zo hard zien vallen.
Amati liep ook een echt goede proef, plaats en punten vielen erg tegen (11de). Werd erg raar gejureerd. Ook met Maat helaas 1 tijdfout met springen.
Gisteravond met Lielle, Lielle's Hubbie en beide moeders wat wezen eten in Brugge. Was bijzonder gezellig!
Vanmorgen om 9uur mocht Maat crossen. Heb in handgalopje rondgereden en hij liep simpel foutloos. Wel 24sec. buiten de tijd, wat mij nog meeviel gezien het tempo. Rob was met me eens dat rustig rijden goed was, maar dit was wel érg rustig
Ben uiteindelijk 13de geworden. Helaas heeft meneer zich wel aangetrapt op z'n hoefbal. Niks ernstigs, wel beetje stuk. Goed ingepakt zodat er geen vuil in komt.
Pas vanmiddag om 3uur met Het crossen.
Meneer was bijzonder scherp. Heb uiteindelijk een half uur moeten galopperen voor de cross om gecontroleerd te kunnen rijden. Was zelf bijzonder scherp en gebrand. Het merkte dat denk ik en ging bijzonder fanatiek van start met het gevolg dat ik tot hindernis 7 er voor de sier op zat. 
Gelukkig daarna meer controle. Hij pakte gruwelijk goed aan (heb later veel complimenten gekregen over hoe goed hij liep en hoe simpel het eruit zag) en vooral het water liep echt heerlijk.
Helaas bij de ena laatste hindernis toch een stop. Was een soort 6 kantig huisje/dakje op in-uit op 4meter. Was er smal en donker en niet mooi gebouwd. Moet eerst een andere hindernis springen en dan 3 galop sprongen verder dat toch wel erg ruime in-uitje. Hetje vertrouwde het niet. Gelukkig deed hij het daarna simpel.
Ondanks de stop nog 11de geworden. Jammer van de stop, tijd zat erg goed (had een minuut te weinig ingetoetst in m'n klok en vond al dat ik zo moest haasten
) en was anders 3de geweest.
Hebben ook besloten dat Amati morgen niet loopt. Zijn nu erg laat thuis na 3 uur ruim reizen. Morgen moeten we dan om 7uur weg ongeveer. Daarnaast heeft hij dat plekje en ben ik behoorlijk ziek geworden en gesloopt.
Zo heel verhaal, ga nu bijlezen.