Snoekiej, Balen dat Vorstin spiertechnisch nog niet helemaal ok is. Fijn dat HA langs komt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sussie85 schreef:Jemig Lielle, dat is niet wat je hoopt als je op wedstrijd gaat. Gelukkig zijn jij en Ukkie er nog relatief goed vanafgekomen. Wel balen dat je zadel volledig veruineerd is. Boom gebroken?
edit: Mootje gefeliciteerd met je punten en je prijzen!
Ben uiteindelijk 13de geworden. Helaas heeft meneer zich wel aangetrapt op z'n hoefbal. Niks ernstigs, wel beetje stuk. Goed ingepakt zodat er geen vuil in komt.
) en was anders 3de geweest.

. Het ritme is nog steeds niet altijd juist, maar daar gaan we aan werken. Ik had helaas een balk op de laatste hindernis, daar kwamen we wederom te dicht eronder, Bull ging met alles omhoog, maar bleef hangen, dus dat was een harde ram op de achterste balk met de achterbenen....maar hij heeft het super gedaan. Ik merk wel dat ik er lang uit ben geweest. Dit B parcours vond ik ook dik staan in de oxers op 4 en 7 en 8 en 9, maar denk dat dat nu aan mij ligt of zo
. Moet er gewoon weer ff ingroeien en samen met Bull een team worden in een mooi ritme, maar dat gaat goedkomen, groeien we samen..
.

gr_roos schreef:Vief, hoe is de kwaliteit van het leer? Mooi tuig.
Borsttuig is heerlijk zacht onderlegd en bontjes zijn mooi. Woll stond echt met uitpuilende ogen toen ze zag dat de bontjes over haar hoofd moesten
Singel was ook fijn zacht.

!
!

.
.
.
. Maf peerd.
en daarna even rondje langs de weg stappen met Sofie. 
helaas

Dan houd ik hem liever even thuis om door te trainen, wat dressuurwedstrijden betreft hebben we niet echt ritme nodig.
Heb al wel weer zin om te rijden, hij loopt zo lekker op het moment!
Vanavond het halsstrekken maar weer eens meenemen, wijken doen we altijd wel even met losrijden. We gaan natuurlijk wel voor het 'eggie' zaterdag!

Bovendien: als ik 2 dagen niet gereden heb, heb ik zo'n bom onder mijn kont dat ik niet eens normaal een bocht kan nemen
In het Z zou dit inderdaad niet kunnen!peanutbutter schreef:Ik denk dat je rustig naar Alice kan hoor Noor. Als je maar met verstand traint. Hetje mag de komende tijd ook in de week voor een wedstrijd nog een keer trainen. Dan loopt hij toch een stuk beter.