Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:Nicole_ros schreef:Let op mensen er zijn trouwens abnormaal veel dazen!!!!!
Daar ben ik blij mee....net nu ik 1 week geleden te horen heb gekregen dat mijn paard daar allergies voor is. Ga maar met deken inrijden denk ik, want hij mag echt niet teveel gestoken worden.
gr_roos schreef:.
Ik zie dat we een vrijwilliger hebben in de persoon van Nicole, zij bouwt volgend jaar de cross alleen in een paar dagen tijd, als je haar post zo leest stelt het allemaal niks voor
ben er vorig jaar nog savonds/snachts nog geweest biertje met ze doen enzo..
terwijl ik niks kwaads bewust heb willendoen... bvw schreef:arme Bull
misschien moet er ooit maar een regeling komen dat je met een vliegen deken mag rijden. Net zoals een neusnetje tegen pollenallergie
gr_roos schreef:De organisatie handelt zoals het moet, jij komt zeker niet vriendelijk over zelfs een beetje denigrerend met je opmerking, de hindernissen staan allemaal kant en klaar bij Beukers. Daar staan ze inderdaad, alleen moeten ze nog wel "ff " naar het bos en daar "ff " opgebouwd, wat volgens jou niets voorstelt, het is tenslotte kant en klaar. Ik irriteer me er aan dat mensen het als een klusje van niets afdoen, terwijl het echt een heleboel werk is. Zelf mag ik niet eerder komen helpen dan donderdag, dan is het zware werk al gedaan.
Evengoed loop je in die 4 dagen dan je poten uit je lijf en ik heb niets dan bewondering voor alle crossbouwers en hun bouwploegen die er vaak een week vrij voor nemen, of als ze op priveterrein staan meerdere weekenden opofferen om de cross goed voor elkaar te krijgen.
Je bedoelt het misschien niet rot, maar zo komt het wel over. Zonder zulke mensen valt er gewoon niet te rijden en daar mogen de ruiters best eens bij stil staan. Dit geldt dus in zijn algemeenheid en niet alleen hier. Ik zou het helemaal geen gek idee vinden als iedere sgw ruiter "verplicht" een keer helpt bij een cross. Gelukkig zijn er hier ook zat mensen die niet te beroerd zijn om een keer te posten.
bianca1980 schreef:NICOLE @ paard kreeg gigantische huidonstekingen over het hele lijf, na bloed en huidonderzoek kwam de allergie dus eruit. Daar is niet veel voor nodig om daar dus achter te komen.
ROOS @ ik heb ze destijds met die shovel ook nog dat kasteel zien sjouwen, jemig, wat een preciezie werk was dat. Ik hield mijn hard vast, want het ging toen ff niet zo lekker, dacht nog, die shovel zakt het water in straks. Met een paar man waren ze behoorlijk aan het dirigeren,maar vond dat wel een machtig mooie gebouwde hindernis..
ik hoorde al toen dat het niet zo best ging ofzo:P die rijdt ook altijd die hindernissen heen en weer doen ze iets van 2 of 3 uur over
om van plaats A naar B te krijgen. bianca1980 schreef:NICOLE @ nu mag je niet meer starten...en kun je een dag helpen ipv zelf rijden, je zit er in de buurt hoor ik ?? hulp kunnen ze altijd gebruiken...
ik zou 4,15 weg moeten van huis. Ook 2 uur rijden en dan om 8 uur dressuren 12.30 de cross in en de laatste uit de cross is dan 15 uur en dan uitreiking, mits ik niet eerder weg ga.. Maar ik ben wat aan het regelen om in Enkhuizen al te staan. Daar kan ik slapen, dus nu alleen nog een stalletje daar vinden, maar daar is een vriendin van mij nog mee bezig. Zij kent daar iemand dus het zou top zijn als ik daar kon staan.
.gr_roos schreef:De groep vrijwilligers is niet heel groot dus het is echt heel veel werk.