[SGW] SGW Oudkarspel - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:44

Jij bent mijn getuige toch Texelse? ;)

Tja.. blauw, geel, groen, paars en rood. Gelukkig niet meer zo pijnlijk, alleen als ik echt door mijn knieën ga. Dus van binnen was het toch wel gekneust.

texelse

Re: SGW Oudkarspel - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 20:16

Hartstikke getuige!! Met de hand op mijn hart, en spugend tussen 2 vingers door: Zoals Noor het hierboven beschreven heeft, zo is het precies gegaan!!

Na je val heb ik het vuur uit m'n sloffen (klompen) gelopen om het hek dicht te doen, maar toen had Jorieke Jer al te pakken.

Snoekiej

Re: SGW Oudkarspel - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 20:27

Ik was er ook bij (was aan het losrijden), en zo is het idd precies gegaan!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:30

texelse schreef:
Hartstikke getuige!! Met de hand op mijn hart, en spugend tussen 2 vingers door: Zoals Noor het hierboven beschreven heeft, zo is het precies gegaan!!

Na je val heb ik het vuur uit m'n sloffen (klompen) gelopen om het hek dicht te doen, maar toen had Jorieke Jer al te pakken.

hihi, mooie omschrijving!

Ik heb geen indianen verhalen gehoord, alleen deze versie!
Noor ben je alleen nog gekleurd of heb je ook nog (spier)pijn?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 07:17

texelse schreef:

Hij's wel snel hè ;)

@ Bvw: het is vooral nog blauw. Alleen als ik echt door mijn knieën ga, voel ik diep binnenin mijn bovenbeen nog wel pijn. Dus alle lagen hebben een flinke dreun gehad. Gelukkig heb ik flink wat zitvlees, dat heeft de klap nog een beetje opgevangen! ;)