Amber, ja dat was ik inderdaad. Kobaltblauw shirt aan en bruin haar!
Sim, fijn dat je lekker hebt getraint.
Ik heb ook geen enorme sprongen gemaakt, wel inderdaad wel leuke lijntjes. Al dacht Uk even iets anders kwa galopsprongen dan mij. In de 3 sprong van die wallen. voorste was een brede en daarachter 2 smalle op 1 galopsprong. Uk vond het nodig daar elke keer 2 tussen te maken, waar ik niet op had gerekend en dat zag er waarschijnlijk belachelijk uit!
Haha voor ons was die erg makkelijk, stond best breed idd. Dus Fjordy kon er mooi steeds 2 tussen maken
Al.. op eind konden wij hem ook op 1 galopsprong doen. Dus hij leet wel
Fijn dat je lekker getraind hebt Sim !!
Sim
Geplaatst: 24-04-10 16:54
Die lijn hadden wij ook, maar dan nog met het smalletje en de rietkraag ervoor en dan door naar de 3 wallen. Ik was ook "bang" dat Sim een krabbel bij zou maken tussen de wallen, maar ik bleef brutaal doorrijden en kwam er mooi met elke keer 1 galopsprong doorheen. Voelde wel gaaf!
tientjeh
Geplaatst: 24-04-10 16:55
Uk ging de eerste keer ook op 2 galopsprongen. Daarna had hij het wat beter in de gaten en kon het ook met gemak op 1.
Heb ook nog even de hindernissen op het bultje geoefend. Omdat Uk in Markelo op zn snufferd ging bij die hindernis op de bult, hebben we die hier ook even van alle kanten gedaan. Eerste keer vergat ik te rijden, waardoor Uk ´vergat´te springen Maar hij ging overal verder lekker op en af.
Simmie, ik moest hem doen vanaf de schuine 3 sprong en dan door naar de wallen. Voelt inderdaad gaaf op 1 galopsprong. Je voelt ze onder je werken. Andere meisje die viel er daar 2 keer af en had enorm last van haar stuitje en voet.
Klopt, San heeft de hele training van ons met haar voet in een emmer koud water gezeten en later met een icepack op haar voet. Ze had er behoorlijk last van.
Ja dat kon ik inderdaad wel zien dat ze er last van had. Ze kwam ook elke keer wel heel rot terecht. Ze kon niet door de 3 sprong heen komen. Wat heeft zij normaal voor een niveau eigenlijk?
Vond het jammer dat ik niet bij jullie kon kijken Simmie! Hopelijk de volgende keer of misschien dat ik dan bij jullie in de groep zit!
Ik ben in ieder geval moe, maar voldaan! Uk had er ook weer plezier in en was lekker fanatiek, gelukkig.
Ah ok! toen ze er voor de 2e keer afviel schreeuwde ze nog tegen haar paard, wat ben je ook een rotknol. haha. Hij was af en toe ook wel wat flauw kwa weigeren. Wanneer je het niet verwachte, ging hij staan!
Sim, vond het erg leuk bij Rob. Kreeg nog een compliment voor mijn verlichte zitten. Vond het een erg prettige manier van lesgeven. Hij zegt wanneer je het goed doet en wanneer het niet helemaal gaat zoals het moet, geeft hij een paar tips, waardoor je vervolgens al heel anders door een lijn heen rijd. Zijn manier van lesgeven sprak mij zeker aan en gelukkig was hij ook enthousiast over Uk en mij.
Ik zit ook weer thuis (of eigenlijk bij vriendje). Ik vond het echt super geslaagd. Het was de eerste keer bij Rob, maar ik heb het erg naar mijn zin gehad. Af en toe had ik echt een ^%$^%$ van een paard, maar over het algemeen was hij braaf (zeker voor de eerste keer). Ik heb zelfs 3sprong met boomstammen gereden!
Jantine, Bedankt voor het sleepje het water in Lielle, Dank je wel voor het lenen van jouw sporen. Volgende keer zal ik mijn eigen paar meenemen!
Jeetje LIielle wat rit zeg! Heb hele gave foto's van jou en Ukkie. Zal proberen ze vanavond nog op facebook te zetetn en je dan de link van het album geven.
Ik heb ook getraind met twee van mijn monsters. Amati overtrof alle verwachtingen en ging stoer in de rondte. Trakkie heeft echt weer ritme nodig maar ik denk dat ik heel blij mag zijn met hoe hij het deed. Alleen jammer dan de heuvel in zijn optiek errug eng was
Motje11
Geplaatst: 24-04-10 18:44
Fijn dat jullie lekker getraind hebben. Ik heb deze keer niet meegedaan omdat ik in de buurt woon en al best vaak op dit terrein train. Wij zijn vandaag met z’n 4en naar het strand geweest met onze paarden. Het weer was lekker en we hebben genoten! Ik begrijp niet helemaal welke 3 wallen jullie bedoelen. De schuine driesprong ken ik, maar een brede met daarachter 2 smalle? Ik vraag me af welke dat is. En ik ben benieuwd naar de foto’s!
De eigenaar vertelde Rob geloof ik dat ze nieuw waren ?!
Motje11
Geplaatst: 24-04-10 19:15
Ik ben er vorige week nog geweest dus dan moesten ze er toch wel al staan, denk ik. Oh, ik denk dat ik al weet welke je bedoelt. 3 van die dichte kisten in de buurt van het water. Bij wallen denk ik aan op- en afsprongen. Inderdaad best lastig dat lijntje.
Ik ben net thuis op de bank geploft, voordat alles opgeruimd is (en om eerlijk te zijn heb ik niet eens alles opgeruimd) ben je toch weer even verder en ik mocht nog even mijn eigen paard doen daarna.
Beide paarden waren super vandaag. Moreno was voor mij echt een verrassing die was veel dapperder dan ik dacht en kan heel veel beter springen dan ik ooit had kunnen denken. Pols was weer super die pakte echt ontzettend goed aan.