[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 16:47

Goeiemiddag!
Het gourmetten was gister lekker :9 Ik heb vandaag ein-de-lijk wat minder last van mijn keel & verkoudheid. Vanochtend heb ik op stal gewerkt, en net lekker Vorstin gelongeerd :) Morgen maar weer de fysio proberen te bellen..

Gekke kat Mo :D
En wat heb je allemaal gehad Hilde :D? Mijn kerst was ook leuk :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:11

Goeiemiddag :wave:

@Mo: Nee.. dat soort dingen staan dan weer niet op video >;) .. Heb wel ooit een ontsnapte Wolin met een slecht geweten kunnen filmen, maar dit soort dingen glippen er dan altijd weer doorheen...

Vandaag alweer gewerkt... niet echt een lekkere dag gehad... hopelijk morgen wel een betere :\ .. Het net een mail de deur uit gedaan, ik hoop dat er nog een plek vrij is om op het OK-centrum te mogen differentiëren, die kans was me net ontglipt vorig jaar en toen is het voor één iemand niet door gegaan en voor zo ver ik weet is die plek niet meer opgevuld... Wie niet waagt, wie niet wint! ;)
Zo lekker naar Wootje toe :) .

Morgen komt de osteopaat voor Wo, weer even een check-up voor het nieuwe jaar :) .

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 21:41

Goedeavond!

Mijn wedstrijd ging goed. 1e rondje niet zo, een balk en een tijdfout. 2e rondje was 2 fasen, hij was toen een stuk fijner. Liep beide fasen foutloos, ik wilde een lekker rondje, en had nog een 12e prijs.
Toen we daar aankwamen en ik ging opzadelen bleek dat hij toch wat aan gister over had gehouden, de linkerkant van zijn mond was gevuld met etter en troep, de kneveltrens is daar gister met een rotvaart op geknald toen het hoofdstel stuk ging. Hij had er verder geen last van, gelukkig.

Kim heeft het super gedaan :D !

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 21:47

Even een snel berichtje van mij :wave: wij zijn net terug van een laaaang dagje :P.
Vanochtend waren we de eersten met trailer op het terrein :P. Mooi een stalletje voor Sofie opgezogt en toen toen parcours gelopen. We mochten al al 4de van start. Eerste rondje ging goed. We kwamen foutloos over de finish en ook in de barrage waren we foutloos. Ik zag later dat ik nog veel korter had kunnen rijden, maar dat is altijd achteraf. Ik had niet een super snelle tijd. Maar toch goed voor een 3e prijs :D!

Toen de andere groepen zien springen en daarna het tweede parcours. Dit parcours ging super fijn. Ook hier foutloos en in de tweede fase ook. En een goeie tijd. Goed genoeg voor de eerste prijs :D! Helemaal een top dag gehad dus.
Toen meteen naar huis gegaan. Sofie staat weer lekker in d'r eigen stal ;). En wij gaan even hapje eten en dan duik ik meteen mijn bed in. Ben kapot :o.

Morgen om 8.00 gaan we weer richting concours. Dan is het progressief parcours :).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 21:53

Het ging vandaag wel erg lekker met ons he Kim :') .
Wij rijden de oprit van de snelweg op, wie halen ons nog niet in; Kim.
Wij rijden het parkeerterrein (als 2e) op, naast wie staan we; Kim.
Toen een stal uitgezocht, naast wie staan we weer heel toevallig; Kim.
Ik moest alleen niet na Kim starten, die moest 2 na mij.

Mam en ik moest op de terugweg goed lachen :+ .

Nogmaals gefeliciteerd he!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:14

Hahaha dames wat leuk!! :D Klinkt goed!! Kim gefeliciteerd met je behaalde plaatsen!! :D

Wo heeft weer gespeeld in de binnenbak met haar partner in crime 8-) , ze hebben weer flink staan rotzooien..
Wo neemt het voortouw.. Scall volgt. :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:53

Super gedaan allebei!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:34

@ Kim en Mistid: Gefeliciteerd!
@: Snoekiej: fijn dat je je alweer wat beter voelt
@ Caroline: Binnenbakken zijn idd een fijne luxe, maar ik heb er toch echt een enorme hekel aan, ik ben blij dat ik weer naar buiten kan om te rijden, zelfs door weer en wind rij ik liever buiten dan binnen, alleen met sneeuw gaat dat helaas niet.
@ Mo: Grappig, die naam van die kat, ik ken een jongen die zo heet, dat is echt sneu
@ WL: Ik zie ook de humor wel in van al die ondeugende paareden, zou anders zo saai zijn

Ik ben ook lekker de kerst doorgekomen, lekkere ontbijtjes, eten bij familie, eten met gezin, veel risken .
Vandaag was eindelijk de sneeuw en het water op het midden van de longeerbak weg, dus ik kon Bam eindelijk weer ff laten rauzen, en dat heb ik geweten ook := :
Ik laat hem altijd met een halster met longeerlijn uit zijn dak gaan, want zonder lijn knalt hij zo met zijn benen tegen alleen randen op en loopt gewoon zo door, maar vandaag was hij zo heftig, ik hing met mijn volle gewicht aan de lijn en nog hield ik hem niet, als dat water er nog had gestaan was ik waarschijnlijk gaan waterskieen ;) .

Daarna lekker lekker penny-style uitgestapt: met 2 halstertouwen op een dikke deken op Bam, de bak was leeg dus ik die touwen op maat gemaakt, gaat die sukkel helemaal aan de teugel lopen en zelf beginnende keertwendingen waren hem niet te gek .Dus zo stout als hij was in de longeerbak zo braaf was hij toen ik erop zat, die grote vriendelijke reus :D

CoriienRNJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 00:40

Goede avond jeetje kim jij gaat hard niet normaal !!!gaaf hoor!!
Mirthe ook jij netjes hoor :D
MO ja idd :o erg he heb een binnenbak fobie gekregen kan niet zonder :o
WL gaat lekker haha gek paard heb je ook he :P

Zo mijn kerst was gewoontjes, 1ste KD gegeten thuis zuurkool schotel :)
2de KD zijn we wezen wokken dus zat tot me oren toe vol, daarna tot 2 uur wezen stappen na laaaange tijd was erg leuk :)
Van morgen wakker geworden en dacht echt dat het maandag was :+ en dacht dus dat ik me les gemist had :o haha
Vandaag bij vrienden geweest en gefonduet, was erg lekker :)

Nu op bed morgen les ben benieuwd :) (zal wel flink lesje worden al het vet van de afgelopen dagen er uit zweten _O- )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 00:41

:wave:

Ik heb een gezellige kerst gehad. Vandaag nog een derde kerstdag erachteraan geplakt en morgen weer 'gewoon' :)
Zal dan ook bijlezen want vanaf donderdagmiddag niet meer gelezen hier ;)

CoriienRNJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:00

Goede morgen :)

Zo ik ga richting paard :wave:

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 11:30

Goedemorgen! Heb net ook even snel bijgelezen :)
Ilse en Hilde zijn jarig geweest, gefeliciteeerd nog!
Kim en Mirthe hebben goed gereden, ook gefeliciteerd met de prijzen!

Zo, de kerst is ook weer achter de rug. Was wel weer gezellig, maar ben ook wel blij dat het nu weer normaal is. Zo nog even wat huiswerk maken, vanmiddag wil ik even longeren en misschien eind vd middag schaatsen. Morgen weer hele dag werken.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:02

:wave:

Snoekiej: Heb een paardenpaspoortmapje, geld en nog kleine dingen gekregen :)

Zie trouwens nergens dat Mirthe iets gewonnen heeft? :+ Alleen kim, toppert. 8-)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:22

Goedemorgen!

Ben de kerstdagen weer doorgekomen. Wel veels teveel geten. Zit nu nog in A'dam bij mn vriendje en zo maar weer terug naar Brandwijk en wat rijden.
Kim gefeliciteerd met je prijzen.
Lotte|: Sterkte met jemoeder

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:39

mistid schreef:
Mijn wedstrijd ging goed. 1e rondje niet zo, een balk en een tijdfout. 2e rondje was 2 fasen, hij was toen een stuk fijner. Liep beide fasen foutloos, ik wilde een lekker rondje, en had nog een 12e prijs.

Ik had toch wel goed gelezen Hilde :+ maar Kim had de 1e prijs, helemaal super natuurlijk!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:46

Hoi,
Goed gereden Kim en Mirthe!
Ik ga nu naar jumping Mechelen, lekker shoppen en voor de avond sessie heb ik VIP kaarten met gratis drank en eten a volonte! En op het programma dikke hengstenproeven van 1m45 en 50 :~ Olé :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:46

Goeiemiddag :)
Ik heb heerlijk uitgeslapen! Ga nu naar Vorstin, die wil er vast ook wel uit.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:05

Goeiemiddag!! :wave:

Was voor mij weer vroegop vanmorgen, maar had een halve dienst, dus ben al weer thuis.. Gauw naar stal, want de Osteopaat komt straks weer voor Wo :) , kijken of er weer wat werveltjes recht gezet kunnen worden :)) .. en morgen wordt ons zadel weer gecheckt, even kijken hoe het nu ligt :) ..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:31

Rosalie123 schreef:
mistid schreef:

Ik had toch wel goed gelezen Hilde :+ maar Kim had de 1e prijs, helemaal super natuurlijk!

Ah, dat bericht heb ik niet gelezen, hij opende de pagina vanaf dat berichtje van kim, nu snap ik het. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:09

@ Epona, klinkt goed!

Kim en ik zitten allebei in de finale *\o/* .
Wij zijn even snel naar huis gegaan, moet Kino zo rijden omdat die overmorgen wedstrijd heeft en gister ook al niets heeft gedaan.

Ik was foutloos, en in de barrage wilde hij niet uit de bocht dus liep hij een keurige volte := . En toen kregen we nog een balk. Hadden zelf uitgerekend dat ik dan in de Kleine Finale zou zitten. Maar dit is nog leuker :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 17:04

Hehe, daar ben ik ook eindelijk weer eens. Heb het nieuwe topic weer gevonden. Moet nog even blijlezen.

Mistid, was je bij Indoor Beukers? Daar heb ik vanmorgen ook gereden.
Gefeliciteerd met je finaleplaats, doe je best!

Ik ging erg slecht vanmorgen. Afgelopen woensdag ging de springles ook al niet goed, lag er zelfs vanaf. Dan ben ik gelijk weer al het vertrouwen kwijt en ga raar rijden.
1e parcours 2 weigeringen door mijn eigen slechte afstanden, 2e parcours liet Olivier me volledig zitten. Het laagstaande zonnetje wat in onze ogen scheen kan een excuus zijn, maar dan nog. Hij liet me echt volledig zitten.
Hij staat met een vrolijke kop in de wei, hij heeft het wel naar zijn zin gehad vandaag... :+

CoriienRNJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 17:34

Gefelicieerd mirthe en kim!!!!!!!
Heleen hoe ging je ZZ-l debuut??

Zo heb een heeerlijk spring les gehad, jackson liep echt fijn, hij vond zijn techniek beter, en zij dat ik goed bezig ben geweest met hem dus ja mooi compliment :D dus heb een dikke veer in me kont vind ik zelf :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 17:43

Balen dat het niet echt wilde Heleen!
Ik zat bij Indoor Veendam, stukkie oostelijker :) .
Er is echt veel aan grote concoursen deze weken!

Dat is altijd fijn te horen Corien :D

CoriienRNJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 17:44

Jeetje die ******* knhs :(
Heb nog steeds niks ontvangen!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 19:18

Gefeliciteerd Kim en Mistid.
Wat jammer dat het springen niet wilde Heleen.