Kikovski schreef:Balen Mel! Ga je ook niet kijken of je nog met Bonny kan? Of miss gewoon kijken?
Bonny vind ik de conditie niet goed genoeg, vond 'r in Texel toch wat te hoge hartslag hebben (heb niet goed tijd gehad voor interval training enzo) dus ook niet helemaal fair voor Bon, al weet ik dat ze zo graag zou willen haha, maar heb deze week een drukke toetsweek, dus weer niet genoeg tijd om dan 2 paarden te rijden, dus Bon moet even een weekje minderen, ach, ze is zowiezo wel klaar voor dit jaar, rijd 'r niet in het binnenseizoen, dan springt ze niet fijn. (te krap misschien
) (Btw, zó, dat was een lange zin
)
Met Peps ga ik volgend jaar lekker het seizoen hopelijk knallen, en hopelijk ook Barchem goed afsluiten, dat zou erg fijn zijn, en Bon zie ik wel weer hoe het gaat allemaal.
Ze krijgen gewoon even lekker rust, Peps heeft wat vitaminespul gekregen dus even zien hoe ie het doet, anders toch even klein bloedtestje doen, kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ach, ik ga gezellig naar een vriendin logeren en dan met een bokt groep de volgende dag tentenkamp, ook erg leuk natuurlijk.
Ik baal wel, maar het zou gewoon niet fair zijn om 'm te rijden dan. 
Iedereen iig veel succes en ik hou wel de verslagen in de gaten haha