ik verken gewoon op de dag zelf. Zit mooie tijd tussen me dressuur en springen dus loop ik tussendoor de cross even
Marsafuba
Geplaatst: 22-09-09 20:43
Zijn de hindernissen al bekend?
Marsafuba
Geplaatst: 22-09-09 20:45
MichellexKim schreef:
Marsafuba schreef:
michellexkim: Ik ga ook bij de L-pony's!
Gezellig met D-pony? gaat iedereen hier vrijdag trouwens verkennen of op dag zelf?
No, excuse moi. Rijd met een E-tje. Misschien een optie samen vrijdag parcours te verkennen?
PercyLeen
Geplaatst: 22-09-09 20:47
De Pasruiters mogen de ma. na de Bollert de cross rijden en ik neem een paardje van een stalgenootje mee! Paard heeft altijd crossen gelopen en vind het prachtig..wie weet ligt er voor ons ook nog een cross carriere in het verschiet
Nee k ga denk toch maar 's ochtends vroeg weg en dan dag dr voor cross lopen
Kauwgom
Geplaatst: 23-09-09 06:23
Marsafuba; goed idee maar ik zou niet weten hoelaat me vader thuis zou zijn op vrijdag ik moet nog wel eindje rijden van Vriezenveen naar Noordijk drie kwartier ofzoiets als het niet langer is maar ik denk dat het wel vrijdag wordt
Mandy, een groot wit ding? ik ben benieuwd. Als de foto ziet op hindernis 2 in Gorssel ( ook wit, waar Uk zo´n hekel aan heeft) dan hoop ik niet dat hier ook een fotograaf bij zit! HAHA
Ik weet niet wat er van waar is verder hoor, maar dat werd gezegd. Jammer dat hier geen leden van de Pasruiters bij zitten, dan hadden ze ons wat meer kunnen vertellen.
heb er echt zin in joh.. ach die hindernissen zien we met lopen wel joh..
ratjelover
Geplaatst: 23-09-09 09:14
Er zit inderdaad een spierwitte hindernis in het parcours. Zag toevallig een tijdje terug de foto in de krant. Lijkt op een soort van ronde tank, maar dan helemaal wit en met een vogelkop. Volgens mij moet het een ooievaar voorstellen, lagen ook nog eieren bij ter decoratie
Marsafuba
Geplaatst: 23-09-09 09:43
Michelle. Even kijken, we kunnen dan inprincipe gewoon ergens afspreken, dat we vanaf daar gewoon 't parcours lopen. Vanaf hoelaat is het parcourslopen open verklaard, of zit er hier geen tijden bij?