Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
)
Normaal geef ik les tot 12u en dan had ik het nooit gered. Nu wordt het even haasten en alles voor 9u klaarzetten zodat ik uiterlijk 11u30 kan vertrekken. Aankomst is dan tussen 12u30 en 13u00
Citaat:Ik ben een oplossing aan het zoeken dat je je kunt abonneren op wijzigingen op deze site (of op individuele pagina's), zodat je vanzelf geinformeerd wordt als een pagina is gewijzigd. Mocht je belangstelling hiervoor hebben, stuur me dan een mailtje en ik voeg je toe. Je moet wel zelf een paar dingen doen:
- aanmaken van een account bij Google (tenzij je dat al hebt) behorende bij het adres dat je mij stuurt
- abonneren op wijzigingen:
1) Inloggen (midden onder)
2) Rechtsboven op de gewenste pagina: More actions
3) Subscribe to page changes (dan krijg je alleen bericht als die specifieke pagina verandert, de voorpagina is daar handig voor omdat ik daar altijd meld als er dingen veranderd zijn)
of
4) Subscribe to site changes (dan krijg je bericht van alle wijzigingen)
Let op
Hier schuilt echter wel een gevaar in: iedereen die zich hiervoor aanmeldt, krijgt namelijk automatisch de rechten om de site aan te passen. Ik vertrouw erop dat hier geen gebruik van gemaakt wordt, mocht dit wel het geval zijn, sluit ik deze service weer af.
[EA-TK-AP] Style crossbeschermers achterbenen mt. full
Isjtar heeft op niks geweigerd, en mocht zelfs als voorbeeld/leid pony dienen
Ojee ging echt heel fijn, die gaat hard vooruit. Marij, Nick was idd heel rustig, super! Je ziet echt de verandering bij jullie, knap hoor