Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
heleenxx schreef:Ja, inderdaad! En dit jaar weet ik hoe een startbox werkt![]()
Ik twijfelde nog even tussen B of L, maar ga na gisteren zeker nog B.
SGWuppie schreef:Nou sorry hoor, maar ik heb het paard van Annemiek nu een paar keer gezien en die is écht nog niet toe aan een greppel/haaientand of greppel/heksenoog!!! Daar maak je veel mee kapot en in mijn ogen ben je echt geen goede instructeur als je dat niet in de gaten hebt.
Jonge paaren train je op gehoorzaamheid op makkelijke en lage hindernissen, zodat ze fouten kunnen maken en daarvan kunnen leren!
gr_roos schreef:Doom, ieder heeft recht op zijn eigen mening. Je hebt hier wel met mensen te maken die iets meer ervaring hebben met trainingen als jij.
Dat hij niet met naam genoemd moet worden ben ik het deels met je eens.
Ik dacht eigenlijk dat jij niet meer zou gaan springen en daarom naar de stenen kamer ging, maar je bent dus via allerlei omzwervingen weer terug bij Chantal ( niet l*llig bedoeld overigens)
Snoekiej schreef:Ik kom zondag niet
Echt jammer, want ik vind Hernen een superterrein! Maar maandag heb ik 2 zware examens, latijn en wiskunde, dus ik moet wel fit zijn. Zo'n dagje crosstraining put meestal wel uit, dus ik sla het een keer over. Wellicht kan ik er zelf een keertje heen/een keer meedoen met de trainingen van Rob Janssen zelf?