[SGW] Regiotraingen regio West 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:37

Ik heb nog wel even twee leuke fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 11:53

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:53

mo_van_dijk schreef:
Heleen, doe jij mee in Oudkarspel?

Ja, inderdaad! En dit jaar weet ik hoe een startbox werkt :D
Ik twijfelde nog even tussen B of L, maar ga na gisteren zeker nog B.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:41

heleenxx schreef:
Ja, inderdaad! En dit jaar weet ik hoe een startbox werkt :D
Ik twijfelde nog even tussen B of L, maar ga na gisteren zeker nog B.

Ok, leuk hoor. Hopen dat je een beetje fijn rond komt na Lunteren. Maar het terrein en hindernissen van Ronald is echt fijn. Voor jou is het toch een thuiswedstrijd, want je traint toch bij Ronald of was dit vorig jaar?

_Noor

Re: Regiotraingen regio West 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:04

Euh.. hoe werkt een startbox??? (Ga ook een poging wagen in Oudkarpsel)

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:19

Zo ben ik ook weer eens..
Leuke foto's zeg Shanouk!!
Ik had er ook wel een paar mooie tussen inderdaad :D
Die met die takken was wel leuk hahaha.

Startbox is gewoon een vierkantje van planken waar je tussen moet gaan staan, en dan tellen ze af en vertrek je vanuit die startbox. Je kunt er ook bij 5 seconden instappen en gelijk doorgaan.

Ben nu eigenlijk illegaal op werk ^^

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:22

@ Noorwijdenes: Vraag maar aan Heleen. Die snapt het nu helemaal ~~}> :D . Ik stuur je zo wel een PB met een korte uitleg :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:51

Thanks!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:06

@ Heleen, begrijp ik dat jij de 24ste nog bij Beukers gaat oefenen ipv Hernen? Staat dat nog ergens op internet of is het vol?? Is voor mij misschien ook een idee, dan heeft ie het water alvast gezien :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:28

Klopt, ik ga dan bij Beukers trainen. Vorig jaar heb ik daar de hele serie gedaan, maar dit jaar heb ik voor de regiotrainingen gekozen die op precies dezelfde dagen vallen :+
Ik ben er dit jaar nog niet geweest.
Eigenlijk mag je niet maar 1x meedoen, maar als je belt maken ze er meestal geen probleem van. Gewoon proberen.
Dit is hun site:
http://www.manege-beukers.nl/nl/index.htm

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:02

Ik ben blij, heb vanavond weer springles gehad.
Ik was erg bang voor een aarzelende Olivier, maar niks daarvan. Hij vrat het hout weer op! Het ging super! *\o/*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:18

Dat is goed nieuws Heleen. Mooi dat hij het springen weer goed oppakte. Duimen dat hij hetzelfde doet met de cross hindernissen :j

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:07

heleenxx schreef:
Ik ben blij, heb vanavond weer springles gehad.
Ik was erg bang voor een aarzelende Olivier, maar niks daarvan. Hij vrat het hout weer op! Het ging super! *\o/*

:D

goed man!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:28

Gelukkig maar, zo zie je maar hoe dapper Olivier is!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:16

SGWuppie schreef:
Nou sorry hoor, maar ik heb het paard van Annemiek nu een paar keer gezien en die is écht nog niet toe aan een greppel/haaientand of greppel/heksenoog!!! Daar maak je veel mee kapot en in mijn ogen ben je echt geen goede instructeur als je dat niet in de gaten hebt.

Jonge paaren train je op gehoorzaamheid op makkelijke en lage hindernissen, zodat ze fouten kunnen maken en daarvan kunnen leren!

Hoi,

Jammer dat een aantal van jullie (vb bovenstaand) het geen goede instructeur vinden, dit kan natuurlijk, maar ik denk dat hij het niet zo leuk vind dat dit op een openbaar forum wordt geplaatst en zoals nu een pensionklant van hem dit leest.

Hij zal het vast een stuk prettiger vinden als dit persoonlijk met hem besproken word ;)
Ik heb de 24ste mijn eerste crossclinic met mijn paard van chantal in Ede, ik ben zeer benieuwd!

groetjes.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:51

Doom, ieder heeft recht op zijn eigen mening. Je hebt hier wel met mensen te maken die iets meer ervaring hebben met trainingen als jij.
Dat hij niet met naam genoemd moet worden ben ik het deels met je eens.

Ik dacht eigenlijk dat jij niet meer zou gaan springen en daarom naar de stenen kamer ging, maar je bent dus via allerlei omzwervingen weer terug bij Chantal ( niet l*llig bedoeld overigens)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:58

gr_roos schreef:
Doom, ieder heeft recht op zijn eigen mening. Je hebt hier wel met mensen te maken die iets meer ervaring hebben met trainingen als jij.
Dat hij niet met naam genoemd moet worden ben ik het deels met je eens.

Ik dacht eigenlijk dat jij niet meer zou gaan springen en daarom naar de stenen kamer ging, maar je bent dus via allerlei omzwervingen weer terug bij Chantal ( niet l*llig bedoeld overigens)

Ik heb nergens gezegd dat zijn naam niet genoemd mag worden...
Het gaat niet om de ervaring, ik denk alleen niet dat Rom het leuk vind dat er zo over hem een topic wordt gevoerd.
En dat het vast fijner zal zijn als dit vanuit de groep persoonlijk wordt besproken.

Ik kon met mijn pony niet meer springen heb alweer 2 jaar een paard en omdat mijn vader een trauma van trailer rijden heeft opgelopen.. heb ik nooit meer terug gekund omdat ik graag wedstrijden wilde starten.
Ik heb alleen bij beukers ( met mijn pony omdat mijn vriend daar ging staan en het ons leuk leek om samen te rijden) en daarna de steenen kamer gestaan dus dat valt opzich wel mee ;) enne waar ken ik jou van? :+ :D

EDIT: ik zie het al, je heb je profiel naam gewijzigd :o

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:57

He Doom! *D

Het is niet de bedoeling iemand hier zwart te maken. Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt na de training van zondag. Mijn eigen frustratie kwam pas ná de training boven, volgende keer zal ik er zeker even over beginnen. Ik vind het een aardige man, waar ik nog veel van kan leren, maar zondag is er gewoon iets niet goed gegaan.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 15:39

Stiekem alweer zin in zondag!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 15:54

Ik geef mijn mening nav van een verslag van iemand. Het is niet aan mij om daar de betreffende instructeur op aan te spreken, want ik ken hem niet persoonlijk.

Wellicht is mijn kwalificatie 'geen goede instructeur' wat te kort door de bocht, iedereen kan immers een fout maken. Alleen is dit niet de eerste keer dat ik zulke dingen hoor over hem.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 19:18

Ik kom zondag niet :\
Echt jammer, want ik vind Hernen een superterrein! Maar maandag heb ik 2 zware examens, latijn en wiskunde, dus ik moet wel fit zijn. Zo'n dagje crosstraining put meestal wel uit, dus ik sla het een keer over. Wellicht kan ik er zelf een keertje heen/een keer meedoen met de trainingen van Rob Janssen zelf?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 23:44

ik start zaterdag en zondag op jumping maassluis dus ben er ook niet ;(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:35

Snoekiej schreef:
Ik kom zondag niet :\
Echt jammer, want ik vind Hernen een superterrein! Maar maandag heb ik 2 zware examens, latijn en wiskunde, dus ik moet wel fit zijn. Zo'n dagje crosstraining put meestal wel uit, dus ik sla het een keer over. Wellicht kan ik er zelf een keertje heen/een keer meedoen met de trainingen van Rob Janssen zelf?

Je kunt altijd bij Rob terecht voor een losse prive- of groepsles.
Als je je tijdig op geeft kun je er gewoon bij.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:58

is er ergens een lijst van de trainingen zondag? Ik ben dan toch bij Rob, wel leuk om eens te kijken :))

Snoekiej, bij Rob thuis trainen kan altijd, voorlopig is er geen groepstraining in hernen gepland.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:13

Ik kom ook kijken, kom met Luuxje mee! Gezellig!